בומס הקופץ
New member
ועכשיו שאלה
בעקבות השאלה של קובי (ראו טאגליין) התחלתי לבנות ב -dark tree 2 טקסטורה פרוצדורלית שבעצם עושה gradient ramp אבל במקום לצבעים לטקסטורות. אמנם הפתרון כבר קיים אבל התחלתי אז אני אמשיך אבל נתקעתי בנקודה מסויימת של כמה חישובים מתמטיים. הטקסטורה עובדת יופי עד שהיא מגיעה לאנימציה, ואז קורה דבר מוזר הטקסטורה נשארת במקום והגוף עובר דרכה, ניסיתי לשים UVW ועדיין אותה תוצאה, עכשיו הבעייה היא שאני לא מכיר עד הסוף את הפונקציות של ה DARK TREE (חשבתי שאני שולט אבל לא) היות ושמעתי על עוד אנשים שנתקלו בבעיה דומה אמרתי ננסה אולי מישהו פה ממש מבין בתוכנה הזאת אם כן אז שיצור איתי קשר דרך המסרים תודה אמיר
בעקבות השאלה של קובי (ראו טאגליין) התחלתי לבנות ב -dark tree 2 טקסטורה פרוצדורלית שבעצם עושה gradient ramp אבל במקום לצבעים לטקסטורות. אמנם הפתרון כבר קיים אבל התחלתי אז אני אמשיך אבל נתקעתי בנקודה מסויימת של כמה חישובים מתמטיים. הטקסטורה עובדת יופי עד שהיא מגיעה לאנימציה, ואז קורה דבר מוזר הטקסטורה נשארת במקום והגוף עובר דרכה, ניסיתי לשים UVW ועדיין אותה תוצאה, עכשיו הבעייה היא שאני לא מכיר עד הסוף את הפונקציות של ה DARK TREE (חשבתי שאני שולט אבל לא) היות ושמעתי על עוד אנשים שנתקלו בבעיה דומה אמרתי ננסה אולי מישהו פה ממש מבין בתוכנה הזאת אם כן אז שיצור איתי קשר דרך המסרים תודה אמיר