ועכשיו שאלה

ועכשיו שאלה

בעקבות השאלה של קובי (ראו טאגליין) התחלתי לבנות ב -dark tree 2 טקסטורה פרוצדורלית שבעצם עושה gradient ramp אבל במקום לצבעים לטקסטורות. אמנם הפתרון כבר קיים אבל התחלתי אז אני אמשיך אבל נתקעתי בנקודה מסויימת של כמה חישובים מתמטיים. הטקסטורה עובדת יופי עד שהיא מגיעה לאנימציה, ואז קורה דבר מוזר הטקסטורה נשארת במקום והגוף עובר דרכה, ניסיתי לשים UVW ועדיין אותה תוצאה, עכשיו הבעייה היא שאני לא מכיר עד הסוף את הפונקציות של ה DARK TREE (חשבתי שאני שולט אבל לא) היות ושמעתי על עוד אנשים שנתקלו בבעיה דומה אמרתי ננסה אולי מישהו פה ממש מבין בתוכנה הזאת אם כן אז שיצור איתי קשר דרך המסרים תודה אמיר
 

kobi le

New member
שים uv map אחריה uvunwrap

ותוודא שמה שמנפיש את הדמות (מודיפייר, skin) נמצא אחרי כל ה uv.
 

ejay

New member
בטקסטורות פרוצדורליות ,

המיפוי מתבצע במרחב התלת מימדי של האובייקט, ולכן תנועה בתוך המרחב הזה (עיוותים למיניהם) גורמת לטקסטורה להשאר באותו המקום בעוד האובייקט משנה צורה. כדי לפתור את זה, שים מודיפייר uvw שמסומנת בו האפשרות uvw to xyz , זה נועל את הטקסטורה הפרוצדורלית לורטקסים של האובייקט וגורם לה לזוז ביחד איתו. ודווח על הצלחה או כשלון
 

kobi le

New member
כן אבל אל תבלבל ותשים את הטקסטורה

על channel של המודיפייר, תוודא שהיא על object xyz.
 
אני חושב שלא הבנתם את הבעיה

שלי עד כאן אני יודע וניסיתי הבעיה שלי היא שונה, dark tree הוא מה שנקרא מחולל טקסטורות ושיידרים, דרכו בונים (יוצרים טקסטורות פרוצדורליות) זאת אומרת שאם חסר לי שיידר מסויים או טקסטורה פרוצדורלית שאין לי אני בונה אותו דרך זה, עכשיו אני בניתי טקסטורה שהיא כאילו פרוצדורלית שעושה גראדיאנט ראמפ אבל במקום צבעים טקסטורות, היא עובדת יופי על מודלינג, כשזה מגיע לאנימציה למרות כל המשחקים שאני עושה זה לא ממש עובד, אני מניח ששכחתי להגדיר משהו בתוך dark tree עצמה, ואין לי מושג מה. אם מישהו מכיר את התוכנה, ויודע איפה הטעות שלי אני אשמח אם יפנה אליי. ובכל אופן תודה לשניכם
 
למעלה