"ולתיק הבא"..

shotgun

New member
"ולתיק הבא"..

הייתי היום בבימ"ש!!! ומה אני יגיד לכם, היה מסריח בטירוף.. תרתי משמע! כנראה שראיתי יותר מדי אלי מקביל! האולם דיונים נראה כאילו נעצר בו הזמן בשנת 1978, לא היו ויכוחים בין ההגנה והתביעה, והעורכי דין מרשים לעצמם להגיע בג´ינס... זה בית משפט או שזה שוק?!?!!? בכל אופן, (יש לי כוויה קלה באצבע אז אם יש טעויות כתיב סליחה מראש) השופטת (רעה, כמו כל הנשים
), ראתה אותי שאלה אותי שתיים שלוש שאלות כלליות, העו"ד שלי הציג את המקרה, החזיר את הרישיון שנשלח אליי בטעות והציג אותי כאדם ישר והגון.. השופטת ראתה את המקרה, דיברה כמה דקות גבוהה גבוהה, ולאחרי המשפט ראיתי את העו"ד והוא אמר שיש שתי אופציות עיקריות: א) עיסקת טיעון בימים הקרובים.. בין חצי שנה לשנה שלילה בפועל ב) יש אפשרות לחכות (אין לדעת כמה זמן, ועד אז אני שלול) לזמן הקרוב שבו יודיע ביהמ"ש העליון אם הממל"ז תקין או לא תקין.. במדיה ונקבע כי הממל"ז אינו תקין אני יוצא זכאי!!, ואם נקבע כי הממל"ז תקין אכלתי אותה בגדול... ככה שיש לי כאן או אפשרות להמר על כל הקופה, ואני יכול לצאת מלך העולם או מנגד לקבל עמוק וחזק שלילה לשנתיים, או לוותר על הסיכוי לצאת זכאי וללכת על עיסקת טיעון ולגמור עם זה תוך כמה חודשים.. כנראה שנלך על עיסקת טיעון, זה הכי בטוח והכי טוב.. השופטת ממש הפחידה אותי, היא אמרה שהיא רוצה להחמיר במקרים כאלה ואף שוקלת להתחיל להחמיר ולתת מאסר בפועל לעברייני מהירות כבדים.. אבל אצלי אין סיכוי.. עוד מעט אני חייל ואני בכלל נראה כמו בן 14 היא לא תשים אותי מאחורי סורג ובריח..חוצמזה שנגיע לעיסקת טיעון השבוע אם ירצה השם.. ובקשר להוצאת רישיון מחדש, נהגים חדשים שנתפסים על מהירות, אין להם הקלות בהוצאות הרישיון מחדש, חוצמזה שהם לא חייבים לסגור 28 שיעורים כמו כולם.. וזהו בעיקרון.. אה, באולם היה גם שימעון מזרחי מבעלי מכבי ת"א.. ולא יודע לא התרשמתי ממנו במיוחד.. הוא עייף כזה בהופעה שלו, הוא אמנם לא הגיע בגי´נס אבל הוא לא מתלהם אלא ישר אומר בנימוס לשופטת שתתחשב ותקל בעונש.. משום מה זה מצליח לו..ממש לא קשה.. נראה לי העו"ד התעבורתיים פשוט נהנים מכבוד וממעמד ואין להם כל כך מה להוכיח ברוב המקרים אז הם פשוט מבקשים הקלה מסוימת בעונש ומקבלים את זה... וד"א-לדעתי השופטת שלי ממש מטו***, לא סיכנתי אף אחד במקרה הספציפי שלי.. והמהירות בכלל היא לא הגורם העיקרי שגורם לתאונות דרכים.. אז מה היא בכלל מזכירה מאסר בפועל?!!?!? את אלה שנכנסים לנתיבים נגדיים ביודעין צריך לאסור!! מדינה מטומטמת.. בן אדם מכה את אישתו ולא נכנס לכלא אבל בחור אחר שלא הרע לאיש נסע מהר בכביש ריק ואותו כן מכניסים.. מדינה מטומטמת!! זה סתם מעצבן אותי אין סיכוי שאני אשלח לבית סוהר.. השוב עאני גומר עם כל העסק בכמה חודשי שלילה, בטח איזה 9 ונסגור עיניין.. זהו.. כתבתי כל מה שיש לי להגיד.. עכשיו תורכם
 

yaron_z

New member
מה קורה עם הממל"ז??

תעדכן פה בבקשה כי יש לי משפט בקרוב ואחי עו"ד שלא מתעסק בתעבורה במיקצועו ואני רוצה לדעת מה בקשר לזה...
 

shotgun

New member
זהו, שאין לגביו שום קביעה סופית..

כמה נסעת?? עזוב אותך, בתחום הזה תיקח רק עו"ד תעבורתי!!! אז יעלה לך 2000-3000 שקל, לא נורא.. זה עדיף.. תאמין לי בלי העו"ד שלי וה1000$ ששילמתי לו הייתי מקבל שנתיים שלוש כמו כלום..
 

yaron_z

New member
לא בקייס שלי יש מפלט

כי אדון שוטר שכח לרשום את הטווח של המדידה (וגם לא הראה לי אותו), אז הוא צריך להוכיח שהוא מדד אותי מטווח המדידה התקני של המכשיר... מתי אמור להיות הדיון לגבי אמינות הממל"ז?
 

shotgun

New member
בקשר למרחק...

אני יודע שהמרחק המירבי שקביל הוא 300 מטר בלילה! אבל עזוב אותך, ועוד אם אח שלך עו"ד שלא מתעסק בדיני תעבורה, אין לו כל כך סיכוי מול התובע המשטרתי שכבר משופשף היטב בתחום לך לדויד גולן (שלי), או למורג, או לשימעון מזרחי.. הם יוציאו אותך הכי טוב שאפשר..
 

yaron_z

New member
דבר ראשון אחי תותח

יש לי ולו יותר חומר על פסקי דין בתחום שלי (עניין הטווח) ממה שנגעו בעניין בפורום הזה... דבר שני הוא מכיר אנשים שעוסקים בזה ועוזרים לו בנושא. קראתי בנושא מעל 150 עמודים בזמן האחרון (רק בנושא המשפט שלי). אתה יכול אולי להעלות פה את הדוח שלך שנראה? (תמחק פרטים רלוונטיים-אבל תשאיר את מה שהשוטר כתב... תודה מראש. ירון.
 

shotgun

New member
אין לי אותו..

נתתי אותו לעו"ד.. ואני בטוח שאחיך תותח, אבל אל תלך עם הראש בקיר!!!! שיקרא כמה חומר שהוא רוצה ושיהיה לו כמה חומר שיהיה, כדי להצליח בתחום הזה צריך מוניטין טוב.. ומוניטין טוב ומעמד יש לעו"דים שציינתי מקודם לך אליהם תצא הכי טוב שאפשר תאמין לי!!!
 

be_roo

New member
לגבי המרחק../images/Emo35.gif

הוא לא מופיע בדו"ח שאצלך או לא מופיע בכל התיק
(אני שואלת כי יש חלק פנימי של הדו"ח שלא מקבל האזרח ושם יש מקום מיוחד לרישום המרחק)
 

be_roo

New member
מצויין../images/Emo70.gif

כי אם זה מופיע זו יכולה להיות בעיה רצינית. אותי תפסו (הדו"ח בוטל, להרגע) ולא ידעתי בכלל שיש חלק נוסף לדו"ח. מרחק הנעילה היה 524(!) מטר לפי מה שהשוטר הראה לי, אבל זה לא נרשם בחלק הדו"ח שניתן לי. אחר כך, כשפניתי לעו"ד שביקש את התיק כולו מהמשטרה, התברר שהשוטר מלא שם מרחק אחר לגמרי: 181.3 מטר, יחי ההבדל הקטן. אם התיק היה מגיע למשפט, לך תוכיח שאין לך אחות. היו שם פרטים נוספים לא נכונים, כגון נסיעה בנתיב הימני, בעוד אני היית בשמאלי, מכוניות שלא היו בסביבה, למרות שכן היו וכו´.
 

yaron_z

New member
כדי להוריד מעצמי תלחץ

אני מייד מרים טלפון לעו"ד שלי... שיברר ה-כ-ל מחר על הבוקר... למרות שהמשפט רק עוד חודש וחצי וגם ככה אני די מוכן אבל אם איפשהו רשום הטווח של המדידה אז אני צריך להתכונן בצורה שונה לגמרי!!! תודה. ירון.
 

sronis

New member
ואנשים שנוסעים מהר בשטח עירוני

והופכים ג´סטי מקבלים את הרישיון שלהם שבוע אחרי... רוני
 

yaron_z

New member
?! מה ?!

רוני אני מציע שתעיד במשפט שלו!! אם הייתי רואה את המקרה קורה הייתי מעיד (ואם עושים לך בעיות חברים שלו תרים טלפון ישר אליי). חבל שפיספסתי תמקרה בכמה דקות!!!
 

ran levi

New member
תגיד, מר שוטגן

ואם במקום ניידת פתאום היה עומד רכב תקוע עם חמש אנשים בתוכו בנתיב הימני או סתם מכונית שנוסעת לאט (80- זה מאוד לאט לעומתך) ואתה היית מגיע על 196 ונכנס בו מה היה קורה , גם אז השופטת היתה מטומטמת או שהנהג שהרגת אותו ואת כל משפחתו הוא המטומטם מצטער להגיד לך, אנחנו שותקים על הרבה שטויות שאתה אומר, אבל אני מצטער היחידי שיצא כן מטו#^@^$&^$&*%&*^)^% הוא אתה.
 

shotgun

New member
אוף איתכם כבר..אתם לא מבינים?!

הכביש ישרררררר..... וגם אם יש סיבוב הוא מאוד מאוד מאוד רחב אם היתה מכונית לפני הייתי מאט!! כי הייתי רואה אותה, כי זה כביש ישר!!!! למה אתם לא מסוגלים להבין שמדובר בכביש שמתאים למהירות כזאת!? זה לא כביש מפותל וצר..זה כביש רחב וישר וריק.. ונמאס לי כבר להגיד את זה..
 

ran levi

New member
אתה יודע כמה מטרים בשניה אתה עובר

במהירות 196, אני לא חושב...
 

shlomisa

New member
נראה לי ש 54.5

אגב, אני מסכים עם הילד, יש כבישים שבאמת אין בהם בעיה ליסוע 196. אבל, וזה אבל גדול, בתור נהג חדש עם מכונית שאתה לא כלכך מכיר ולא כלכך אמורה לסוע במהירות הזו, אני חושב שאתה אהבל מוחלט. והעונש, כנראה מגיע לך.
 

shotgun

New member
אוף,לא ניכנס לויכוח הזה עכשיו טוב?!

טחנו את הויכוח הזה כבר מכל הכיוונים.. אני רק מייחל ליום שבו אני ישאיר הודעה וישאירו תגובות שלא מסתכמות רק ב"הרכב לא מתאים למהירות", "אתה נהג חדש ולא יודע לנהוג" וכן הלאה.. די! הוצאתם ת´מיץ! זה קרה לפני חודשיים ובקרוב זה נגמר.. דברו על מה שקורה עכשיו תפסיקו לטחון את הנושא שוב ושוב זה רק מעצבן ונעשה יותר ויותר לא מעניין...
 
למעלה