וידאו ומשחקים
האם תוכלנה בנות להמליץ על קלטות וידאו טובות לפי דעתכן? אנחנו בבית בלי טלויזיה (בחירה שלנו וזה לדיון נפרד) ואנחנו רואים מדי פעם קלטת וידאו בד"כ סרט של וולט דיסני או משהו דומה. איזה קלטות טובות יש בינתיים דברים שקניתי רובם לא היו ברמה ועם המון פרסומות גלויות וסמויות. הילדים בני 3. ובנושא אחר יש לכם רעיונות לפיתוח המוטוריקה העדינה בגילאים האלה?
האם תוכלנה בנות להמליץ על קלטות וידאו טובות לפי דעתכן? אנחנו בבית בלי טלויזיה (בחירה שלנו וזה לדיון נפרד) ואנחנו רואים מדי פעם קלטת וידאו בד"כ סרט של וולט דיסני או משהו דומה. איזה קלטות טובות יש בינתיים דברים שקניתי רובם לא היו ברמה ועם המון פרסומות גלויות וסמויות. הילדים בני 3. ובנושא אחר יש לכם רעיונות לפיתוח המוטוריקה העדינה בגילאים האלה?