וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.

  • פותח הנושא micam
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

טשאפק

New member
וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.
כבר היום החלו השיבושים ואכן מדד הדיוק של הרכבת שבדר"כ עומד על מעל 90 אחוז דיוק (היו ערבים שראיתי אותו נסגר על 98-99 אחוז דיוק, כרגע על 77.5 אחוזי דיוק בלבד) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666916,00.html
פושעים נקלים
ואני אומר את זה כאדם שתומך בזכויות עובדים וגם במאבקי עובדים, כשפוגעים בהן. אבל יש דרך.
 
פושעים נקלים
ואני אומר את זה כאדם שתומך בזכויות עובדים וגם במאבקי עובדים, כשפוגעים בהן. אבל יש דרך.
העובדים ככל הנראה בני ערובה של ראשי הועד
ואת ראשי הועד (רק תסתכל איך הם נראים) לא מעניין לא חוק לא נוהג ולא הבנות. ניתן להפנות אצבע מאשימה לעובדים על שבחרו כאלה אנשים מפוקפקים לייצג אותם, אבל סביר שגם הבחירות לוועד לא היו מתוך רצון חופשי אלא תחת לחץ לא מתון.
 

muki123

New member
העובדים ככל הנראה בני ערובה של ראשי הועד
ואת ראשי הועד (רק תסתכל איך הם נראים) לא מעניין לא חוק לא נוהג ולא הבנות. ניתן להפנות אצבע מאשימה לעובדים על שבחרו כאלה אנשים מפוקפקים לייצג אותם, אבל סביר שגם הבחירות לוועד לא היו מתוך רצון חופשי אלא תחת לחץ לא מתון.
זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה מתאר
נגיד, באופן תיאורטי, שאול עוקיש רוצה להשבית את כל העובדים... אין קל מזה! טלפון לאחותו גיסו ובן דודו- אל תבואו מחר לעבודה הם ירימו טלפון לאחיהם ולאחיותיהם- אל תבואו מחר לעבודה והנה שרשרת הנפוטיזם הבלתי נלאית של רכבת ישראל תסדר בשנייה את הכל. אני פשוט מרחם על חקי מנכ"ל הרכבת שיש לו עובדים כאלו. ותחשבו על זה
 

eman70

New member
פושעים נקלים
ואני אומר את זה כאדם שתומך בזכויות עובדים וגם במאבקי עובדים, כשפוגעים בהן. אבל יש דרך.
בדיוק!
הם נותנים תחמושת בידי
אויבי העבודה המאורגנת וחסידי דת ההפרטה!
 

edersarit

New member
פושעים נקלים
ואני אומר את זה כאדם שתומך בזכויות עובדים וגם במאבקי עובדים, כשפוגעים בהן. אבל יש דרך.
תחבורה ציבורית היא שירות חיוני שאסור להשבית
זה צריך להיות כמו בתי חולים שאסור להשבית לחלק ניכר מהאוכלוסיה אין רכב ולכן זה שירות בסיסי שבלעדיו החיים משותקים ממש פיקוח נפש
 

kobiz99

New member
פושעים נקלים
ואני אומר את זה כאדם שתומך בזכויות עובדים וגם במאבקי עובדים, כשפוגעים בהן. אבל יש דרך.
מעט פרופורציות לא היו מזיקות לך
שר שהורשע במעשים מגונים ממשיך לכהן בתפקיד שר. אז אנשי ועד שעשו שביתה פראית/לא חוקית, לא נעים לא צודק. אבל פושעים נקלים.לא נסחפת???????????.. הם כנראה יתנו את הדין. וכנראה בקרוב. קוביז99
 

טשאפק

New member
מעט פרופורציות לא היו מזיקות לך
שר שהורשע במעשים מגונים ממשיך לכהן בתפקיד שר. אז אנשי ועד שעשו שביתה פראית/לא חוקית, לא נעים לא צודק. אבל פושעים נקלים.לא נסחפת???????????.. הם כנראה יתנו את הדין. וכנראה בקרוב. קוביז99
אם אדם גונב רק שקל אחד
אבל לא מאדם אחד אלא, נניח, מרבבות לקוחותיו של בנק מסוים, הוא יבצע בכך לא עבירה פעוטה אלא פשע חמור. אותו דבר כאן. כל אחד מהנוסעים נפגע רק במקצת, אבל מדובר ברבבות בני אדם.
 

kobiz99

New member
אם אדם גונב רק שקל אחד
אבל לא מאדם אחד אלא, נניח, מרבבות לקוחותיו של בנק מסוים, הוא יבצע בכך לא עבירה פעוטה אלא פשע חמור. אותו דבר כאן. כל אחד מהנוסעים נפגע רק במקצת, אבל מדובר ברבבות בני אדם.
במקרה של השביתה הפראית
שלא היתה מוצדקת ואיני מצדיק אותה. נגרם נזק לאנשים וזה מצער אבל זה לא דומה בכלל לגניבה לא נגנב שום דבר מאף אחד. אין כאן פשע. יש כאן עבירות משמעת חמורות שיטופלו ע"י שני הגורמים המוסמכים לכך. 1. ההסתדרות שאחראית לתיפקודם של וועדי העובדים 2. הנהלת רכבת ישראל שאחראית לניהול תקין ושוטף של תפעול החברה. אני מניח ששני הגורמים יטפלו בסוגיה בצורה תקיפה, אבל פשע פושעים לא היה כאן במקרה זה. קוביז99
 

אוהד11

New member
וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.
כבר היום החלו השיבושים ואכן מדד הדיוק של הרכבת שבדר"כ עומד על מעל 90 אחוז דיוק (היו ערבים שראיתי אותו נסגר על 98-99 אחוז דיוק, כרגע על 77.5 אחוזי דיוק בלבד) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666916,00.html
בעקבות השביתה - פעילות ההסתדרות

בהסדתרות ממליצים להדיח בכירים מהועד הצפוני ברכבת
 

846

Active member
וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.
כבר היום החלו השיבושים ואכן מדד הדיוק של הרכבת שבדר"כ עומד על מעל 90 אחוז דיוק (היו ערבים שראיתי אותו נסגר על 98-99 אחוז דיוק, כרגע על 77.5 אחוזי דיוק בלבד) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666916,00.html
אותי מרגיז דבר אחד!
בכל פעם שהרכבת מפסיקה לעבוד, אגד מתגבר את השרות לחיפה ככל האפשר ובהתאם לזמן ההתראה והמיגבלות. אם ההשבתה מתוכננת יש תיגבור מתוכנן, אם ההשבתה היא פיתאומית בגלל תאונה / תקלה או שביתה, המצב בעייתי יותר ומשתדלים, ובכל זאת יש נוסעים שמתלוננים כל הזמן מדוע אגד לא מוציא עוד אוטובוסים, מדוע צריך לחכות הרבה זמן וכולי...... הרי אם אגד יכול היה להתחרות ברכבת באופן מלא אז גם בשיגרה היו יותר נוסעים באוטובוסים, אגד הרי לא יכול להחליף את הרכבת לגמרי. מדוע הנוסעים מתלוננים כל הזמן ובאים בטענות למי שמנסה לעזור להם????.
 

אוהד11

New member
אותי מרגיז דבר אחד!
בכל פעם שהרכבת מפסיקה לעבוד, אגד מתגבר את השרות לחיפה ככל האפשר ובהתאם לזמן ההתראה והמיגבלות. אם ההשבתה מתוכננת יש תיגבור מתוכנן, אם ההשבתה היא פיתאומית בגלל תאונה / תקלה או שביתה, המצב בעייתי יותר ומשתדלים, ובכל זאת יש נוסעים שמתלוננים כל הזמן מדוע אגד לא מוציא עוד אוטובוסים, מדוע צריך לחכות הרבה זמן וכולי...... הרי אם אגד יכול היה להתחרות ברכבת באופן מלא אז גם בשיגרה היו יותר נוסעים באוטובוסים, אגד הרי לא יכול להחליף את הרכבת לגמרי. מדוע הנוסעים מתלוננים כל הזמן ובאים בטענות למי שמנסה לעזור להם????.
 

euronitzan

New member
אותי מרגיז דבר אחד!
בכל פעם שהרכבת מפסיקה לעבוד, אגד מתגבר את השרות לחיפה ככל האפשר ובהתאם לזמן ההתראה והמיגבלות. אם ההשבתה מתוכננת יש תיגבור מתוכנן, אם ההשבתה היא פיתאומית בגלל תאונה / תקלה או שביתה, המצב בעייתי יותר ומשתדלים, ובכל זאת יש נוסעים שמתלוננים כל הזמן מדוע אגד לא מוציא עוד אוטובוסים, מדוע צריך לחכות הרבה זמן וכולי...... הרי אם אגד יכול היה להתחרות ברכבת באופן מלא אז גם בשיגרה היו יותר נוסעים באוטובוסים, אגד הרי לא יכול להחליף את הרכבת לגמרי. מדוע הנוסעים מתלוננים כל הזמן ובאים בטענות למי שמנסה לעזור להם????.
גם אם תעמיד באופן מיידי 1000 אוטובוסים
לשירות הקו, יתלוננו למה האוטובוס יקר ואם תעשה אותו חינמי, יתלוננו למה הוא בא רק בירוק, ואם תצבע את האוטובוסים, יתלוננו שהצבעים מבלבלים אותם. בקיצור, מתלוננים ע"מ להתלונן ולא ע"מ לשפר.. דרך הטיפול היא פשוט להתייחס לתלונות הרציניות בלבד..
 

mister K

New member
גם אם תעמיד באופן מיידי 1000 אוטובוסים
לשירות הקו, יתלוננו למה האוטובוס יקר ואם תעשה אותו חינמי, יתלוננו למה הוא בא רק בירוק, ואם תצבע את האוטובוסים, יתלוננו שהצבעים מבלבלים אותם. בקיצור, מתלוננים ע"מ להתלונן ולא ע"מ לשפר.. דרך הטיפול היא פשוט להתייחס לתלונות הרציניות בלבד..
הבעייה היא שמשרד התחבורה מתייחס לכל תלונה...
גם לתלונות הקנטרניות ביותר של כל מיני אנשים שרק מחפשים על מה להתלונן. במקום לחשוב על איך לטפל ברצינות בתלונות צודקות, הם רק מתעסקים כל הזמן בתלונות של אנשים משועממים שרק מחפשים להוציא כסף מאגד על זה שהאוטובוס איחר בדקה בגלל חפץ חשוד. ויש עוד הרבה דוגמאות.
 

בועז ל

New member
הבעייה היא שמשרד התחבורה מתייחס לכל תלונה...
גם לתלונות הקנטרניות ביותר של כל מיני אנשים שרק מחפשים על מה להתלונן. במקום לחשוב על איך לטפל ברצינות בתלונות צודקות, הם רק מתעסקים כל הזמן בתלונות של אנשים משועממים שרק מחפשים להוציא כסף מאגד על זה שהאוטובוס איחר בדקה בגלל חפץ חשוד. ויש עוד הרבה דוגמאות.
יש לי חדשות בשבילך.
משרד התחבורה אינו מתייחס כמעט לשום תלונה. המשרד הציב ממונה פניות ציבור, מין תואם יריב אגמון כזה, שכל תפקידו לתייק את התלונה ולהעניק לה מספר פנייה. מעבר לזה, המשרד מצוי בתרדמת עמוקה מזה 3 שנים.
 

846

Active member
יש לי חדשות בשבילך.
משרד התחבורה אינו מתייחס כמעט לשום תלונה. המשרד הציב ממונה פניות ציבור, מין תואם יריב אגמון כזה, שכל תפקידו לתייק את התלונה ולהעניק לה מספר פנייה. מעבר לזה, המשרד מצוי בתרדמת עמוקה מזה 3 שנים.
לא מדוייק, כרגע יש דיונים על תלונות
מלפני שנתיים +...... אז יש התייחסות אבל........ עד הפנסיה כולם יקבלו תשובה!
 
אותי מרגיז דבר אחד!
בכל פעם שהרכבת מפסיקה לעבוד, אגד מתגבר את השרות לחיפה ככל האפשר ובהתאם לזמן ההתראה והמיגבלות. אם ההשבתה מתוכננת יש תיגבור מתוכנן, אם ההשבתה היא פיתאומית בגלל תאונה / תקלה או שביתה, המצב בעייתי יותר ומשתדלים, ובכל זאת יש נוסעים שמתלוננים כל הזמן מדוע אגד לא מוציא עוד אוטובוסים, מדוע צריך לחכות הרבה זמן וכולי...... הרי אם אגד יכול היה להתחרות ברכבת באופן מלא אז גם בשיגרה היו יותר נוסעים באוטובוסים, אגד הרי לא יכול להחליף את הרכבת לגמרי. מדוע הנוסעים מתלוננים כל הזמן ובאים בטענות למי שמנסה לעזור להם????.
הרי לך תלונה מוצדקת מיום בו תוגברו האוטובוסים
לפני מס' חודשים הרכבת השביתה כליל את קו חיפה ת"א לצורך תחדוקה בימים ב-ד' בשבוע. אגד נערך בהתאם ותיגבר את האוטובוסים. באחד הימים ההם הגעתי לאוניברסיטת ת"א בנסיעה שהתמשכה שעה וארבעים דקות במקום 40 דקות, אבל אין תלונות העומס החריג בשל השבתת הרכבת אינו אשמת אגד. הבעיה היתה בחזור, הגעתי לצומת אינשטיין- נמיר, המתנתי ל-910 וגיליתי שהאוטובוסים יוצאים עמוסים מהתחנה המרכזית או לכל היותר מארלוזרוב ובשל חוק הנוסעים בעמידה הם חולפים בתחנה מבלי לעצור בה, אני איכשהו הצלחתי לעלות בעמידה על 910 השני שחלף בתחנה אחרי שאחד לא עצר לי, אבל היתה לידי מישהי בתחנה שהמתינה כ-40 דקות לאוטובוס לאזור פרדס חנה וראתה מס' רב של אוטובוסים לאזור שלא עצרו לה (היא כבר הסכימה לעלות על כל מה שעוצר בגן שמואל ולהסתדר משם עם נתיב אקספרס) והתלבטה אם לנסוע לתחנה המרכזית כך שתוכל לעלות על האוטובוס. דהיינו במקום לנסוע חצי שעה ברכבת לאזור בנימינה היה עליה לנסוע חצי שעה נסיעה עירונית לכיוון ההפוך בשביל לנסוע בחזרה צפונה למעלה משעה וחצי באוטובוס. הבנתי לחלוטין את ההתרעמות שלה מכך ששיטת התגבור היא למלא אוטוסים גם אן הדבר מתבצע בתדירות גבוהה של פעם בעשר דקות - רבע שעה ולהוציא אותם מבלי שניתן פתרון לאנשים שעולים בתחנות הביניים. לא צריך להמתין למילוי האוטובוס גם אם האוטובוס מתמלא במהירות ויש להוציא גם אוטובוסים עם מקומות ריקים כך שניתן יהיה לתת מענה גם לאנשים שעולים לאוטובוס מצפון לתחנה המרכזית בת"א. כמו כן צריך לזכור שביום בו הרכבת מושבתת אנשים מתעצבנים מהאיטיות והפקקים ולכן רגישים יותר ועצבניים יותר לכל ליקוי קל שהם מוצאים בשירות החלופי בו הם משתמשים.
 

euronitzan

New member
הרי לך תלונה מוצדקת מיום בו תוגברו האוטובוסים
לפני מס' חודשים הרכבת השביתה כליל את קו חיפה ת"א לצורך תחדוקה בימים ב-ד' בשבוע. אגד נערך בהתאם ותיגבר את האוטובוסים. באחד הימים ההם הגעתי לאוניברסיטת ת"א בנסיעה שהתמשכה שעה וארבעים דקות במקום 40 דקות, אבל אין תלונות העומס החריג בשל השבתת הרכבת אינו אשמת אגד. הבעיה היתה בחזור, הגעתי לצומת אינשטיין- נמיר, המתנתי ל-910 וגיליתי שהאוטובוסים יוצאים עמוסים מהתחנה המרכזית או לכל היותר מארלוזרוב ובשל חוק הנוסעים בעמידה הם חולפים בתחנה מבלי לעצור בה, אני איכשהו הצלחתי לעלות בעמידה על 910 השני שחלף בתחנה אחרי שאחד לא עצר לי, אבל היתה לידי מישהי בתחנה שהמתינה כ-40 דקות לאוטובוס לאזור פרדס חנה וראתה מס' רב של אוטובוסים לאזור שלא עצרו לה (היא כבר הסכימה לעלות על כל מה שעוצר בגן שמואל ולהסתדר משם עם נתיב אקספרס) והתלבטה אם לנסוע לתחנה המרכזית כך שתוכל לעלות על האוטובוס. דהיינו במקום לנסוע חצי שעה ברכבת לאזור בנימינה היה עליה לנסוע חצי שעה נסיעה עירונית לכיוון ההפוך בשביל לנסוע בחזרה צפונה למעלה משעה וחצי באוטובוס. הבנתי לחלוטין את ההתרעמות שלה מכך ששיטת התגבור היא למלא אוטוסים גם אן הדבר מתבצע בתדירות גבוהה של פעם בעשר דקות - רבע שעה ולהוציא אותם מבלי שניתן פתרון לאנשים שעולים בתחנות הביניים. לא צריך להמתין למילוי האוטובוס גם אם האוטובוס מתמלא במהירות ויש להוציא גם אוטובוסים עם מקומות ריקים כך שניתן יהיה לתת מענה גם לאנשים שעולים לאוטובוס מצפון לתחנה המרכזית בת"א. כמו כן צריך לזכור שביום בו הרכבת מושבתת אנשים מתעצבנים מהאיטיות והפקקים ולכן רגישים יותר ועצבניים יותר לכל ליקוי קל שהם מוצאים בשירות החלופי בו הם משתמשים.
לא אגד התקין את תקנת ה10 נוסעים בעמידה
ואין מספיק אוטובוסים ע"מ להוציא אוטובוס כל 5 דקות לכל כיוון. את התקנה המציא שר התחבורה דווקא. לגבי עצבנות האנשים: לא איטיות ופקקים זה לא תירוץ בכדי להוציא את העתבים על כל אחד ודבר שעובר לידם, אם זה נהג, חברת אוטובוסים או סתם עוברי אורח. 2 האמצעים שאנשים בישראל צריכים להשתמש בהם ומשום מה לא משתמשים בהם אף פעם הם שיקול דעת ואיפוק ויש להשתמש בהם גם כאשר התלונה מוצדקת לדעתם..
 

kobiz99

New member
אותי מרגיז דבר אחד!
בכל פעם שהרכבת מפסיקה לעבוד, אגד מתגבר את השרות לחיפה ככל האפשר ובהתאם לזמן ההתראה והמיגבלות. אם ההשבתה מתוכננת יש תיגבור מתוכנן, אם ההשבתה היא פיתאומית בגלל תאונה / תקלה או שביתה, המצב בעייתי יותר ומשתדלים, ובכל זאת יש נוסעים שמתלוננים כל הזמן מדוע אגד לא מוציא עוד אוטובוסים, מדוע צריך לחכות הרבה זמן וכולי...... הרי אם אגד יכול היה להתחרות ברכבת באופן מלא אז גם בשיגרה היו יותר נוסעים באוטובוסים, אגד הרי לא יכול להחליף את הרכבת לגמרי. מדוע הנוסעים מתלוננים כל הזמן ובאים בטענות למי שמנסה לעזור להם????.
אותך מרגיזים הרבה דברים וזה מאוד לא בריא
כך את החיים הרבה יותר בקלילות וייטב לך. התרגזות בגין דברים שאין לך שליטה עליהם ולא תוכל לשנות/לתקן מיותרת ואפילו מזיקה מאוד, ואנחנו הרי רוצים אותך בריא ושלם ותורם איכן שאתה מסוגל ויכול. שם אתה נראה במיטבך על העגלות מתש"ח. שמור על הבריאות ואל תתרגז שלא לצורך. קוביז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה