וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.

  • פותח הנושא micam
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

avi ran

New member
אנחנו האשמים בהתנהלות כושלת!
גם אני התעצבנתי כששמעתי שנהגי הקטר ושאר בטלנים החליטו להוסיף לעצמם שעות שינה ולא לקום לעבודה. ולי דווקא יש את כל הסיבות בעולם לא להתעצבן ואפילו קצת לשמוח: אני לא נוסע ברכבת ישראל והשבתה של מערכת הרכבות פותחת לי מעבר כביש על מסילה שלשם שינוי, לא היו פה פקקים הבוקר. אבל אני מפנה את האשמה עליכם. הרי אם עובדי הרכבת מרגישים שעשו להם עוול נוראי והחליטו לשבות, זה לגטימי על הדף. זה לא לגטימי לא להודיע לאף אחד ובטח לא לגיטימי לא להופיע לבית המשפט. האחרון, אגב, גם לא ליגאלי. זה גם מוכיח שאין הצדקה אמיתית למעשה. אם הייתה הצדקה הם היו נלחמים על כך בבית משפט. בכל זאת, אנחנו אשמים. בואו נראה להם שאנחנו לא פראיירים ונחזיק שבועיים בלי רכבת בכלל. נתאמץ יותר להגיע לעבודה, נסביר לבוס שבשבועיים הקרובים אנחנו עלולים לאחר בגלל שאנחנו חלק ממאבק חברתי שכותרתו:"לא הפעם !" ושבעצם אתם לא משתמשים ברכת ישראל. אף אחד! אחרת שום דבר לא יזוז. ואם צריך אז גם לא תסעו חודש. אבל דברים ישתנו לצמיתות. אני אישית הייתי לוקח מאתיים אנשים, מכשיר אותם לנהגי קטר, נתבים, מפקחים וכו', ומעיף את כל העובדים של הרכבת לפסים של בנימינה. אבל כל עוד אתם רצים לרכבת בפנים זעופות על שירות רע, אתם בעצם מצהירים שאפשר לחיות עם זה. עובדה שאתם על הרכבת. אם זה באמת לא היה נסבל, לא הייתם על הרכבת. עוד הצעה: קחו יוזמה ותתבעו באופן יצוגי את ראש ועד עובדי הרכבת. שהוא ישלם על מה שפספסתם כמו ראיון עבודה, הפקדה חשובה לבנק, פספוס ישיבה חשובה. כל דבר. ואם לא את עובדי הרכבת כגוף, תעשו זאת כפרטי. תתבעו את האדם שאמר לנהג קטר שאין לו אישור לנסוע. נראה אתכם. אתם פקה פקה או שאתם אנשים שמשנים דברים? אתם צריכים הובלה כדי לשנות או שאתם המובילים? אתם קטנים וחסרי חשיבות או שאתם גדולים מהחיים? יאללה, תתחילו לעשות דברים ולא רק לדבר.
איזה פתאטי אתה
אתם כל הזמן מלכלכים על הרכבת אבל יום אחד היא לא עובדת ואתם לא מתפקדים בחיי היום יום שלכם , אז הפתרון בשבילכם זה לנסוע באוטובס .
 

J e n i e

New member
איזה פתאטי אתה
אתם כל הזמן מלכלכים על הרכבת אבל יום אחד היא לא עובדת ואתם לא מתפקדים בחיי היום יום שלכם , אז הפתרון בשבילכם זה לנסוע באוטובס .
לא תמיד יש ברירה...
בקווים עמוסים כמו ב"ש ת"א או חיפה ת"א אם אין רכבת יש המון עומס באוטובוסים, ואי אפשר לעלות עליהם. בפעם הקודמת שלא היו רכבות ביםו חמישי נסעתי מבאר שבע לאשקלון במקום לת"א, ולקחתי רכבת משם, כי לא היתה שום אפשרות לעלות על האוטובוסים לתל אביב.
 

Rubim88

New member
איזה פתאטי אתה
אתם כל הזמן מלכלכים על הרכבת אבל יום אחד היא לא עובדת ואתם לא מתפקדים בחיי היום יום שלכם , אז הפתרון בשבילכם זה לנסוע באוטובס .
מה הקשר?!
השירות של רכבת ישראל הוא חיוני לתפקוד יומיומי, ועדיין השירות מחפיר וכל "לכלוך" על הרכבת מגיע לה.. מזמן היה צריך לסגור את כל "משפחת הרכבת" ולהקים חברה חדשה ומקצועית..
 
תודה לך רכבת ישראל
בגללך איחרתי לראיון עבודה. אני חושבת שאם הולכים על שביתה איטלקית, חבל שבימים כתיקונם אין "עבודה איטלקית"!!! הרי בנינו, גם בימים "רגילים" הרכבת לא מתקדת. כנוסעת מתמידה ברכבת אני רוצה לצעוק אחת ולתמיד שהשירות שניתן בארגון הזה לא סביר ולא מספק. אין דיוק אין עם מי לדבר. אין ניקיון. גועל נפש! מעבר לזה, המהירות בה יוצאים לשביתה במדינה הזו ודופקעים את כולנו מכפירה בעיניי. ואנחנו שותקים...
ל"זה לא יסתדר"
אם אין דיוק אין נקיון וכו וכו איך את נוסעת מתמידה ברכבת?
 

down under

New member
ל"זה לא יסתדר"
אם אין דיוק אין נקיון וכו וכו איך את נוסעת מתמידה ברכבת?
אולי כי זה הרע במיעוטו?
אולי כי אין לה פרייבט משלה? או אולי כי האלטרנטיבות (מוניות שירות/אוטובוסים) לוקח להן יותר זמן והן פחות נוחות ונעימות? עדיין יש לה את הזכות המלאה לבוא בטענות, בטח ובטח אם יש להן יותר מאשר גרעין של אמת. אם כבר? לשאלה שלך אין מקום.
 
אולי כי זה הרע במיעוטו?
אולי כי אין לה פרייבט משלה? או אולי כי האלטרנטיבות (מוניות שירות/אוטובוסים) לוקח להן יותר זמן והן פחות נוחות ונעימות? עדיין יש לה את הזכות המלאה לבוא בטענות, בטח ובטח אם יש להן יותר מאשר גרעין של אמת. אם כבר? לשאלה שלך אין מקום.
זאת לא שאלה אלא תהיה
כשהיא כותבת: "כנוסעת מתמידה ברכבת אני רוצה לצעוק אחת ולתמיד שהשירות שניתן בארגון הזה לא סביר ולא מספק. אין דיוק אין עם מי לדבר. אין ניקיון. גועל נפש!" אז מותר לתהות על ההתמדה. גמני נוסע מתמיד ברכבת יש דיוק יש עם מי לדבר הנקיון בהחלט סביר ואם היה גועל נפש אז לא הייתי נוסע ברכבת
 

kobiz99

New member
זאת לא שאלה אלא תהיה
כשהיא כותבת: "כנוסעת מתמידה ברכבת אני רוצה לצעוק אחת ולתמיד שהשירות שניתן בארגון הזה לא סביר ולא מספק. אין דיוק אין עם מי לדבר. אין ניקיון. גועל נפש!" אז מותר לתהות על ההתמדה. גמני נוסע מתמיד ברכבת יש דיוק יש עם מי לדבר הנקיון בהחלט סביר ואם היה גועל נפש אז לא הייתי נוסע ברכבת
 

kobiz99

New member
וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.
כבר היום החלו השיבושים ואכן מדד הדיוק של הרכבת שבדר"כ עומד על מעל 90 אחוז דיוק (היו ערבים שראיתי אותו נסגר על 98-99 אחוז דיוק, כרגע על 77.5 אחוזי דיוק בלבד) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666916,00.html
למה שביתה איטלקית, שביטה ישראלית
כבר לא טוב לך.
 

easylivin

New member
זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
תודה על התמונות היפות!
ושאלה:
על מה בעצם השביתה? מי מארגן ומה הדרישות? מדיווחי התקשורת זה לא ממש ברור, מה רוצים להשיג בעצם?.. (השאלה מופנית לכל מי שמבין בנושא, במיוחד לעובדי הרכבת!) תודה!
 

easylivin

New member
זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
זה לא כל כך נעים לראות גן נעול
YNET כותבים בנושא:
ציטוט: "נציגות העובדים לא הגדירה סיבה לשביתה." "מדוברות הרכבת נמסר: "הסיבה לשביתה אינה ברורה ולא הוכרז על סכסוך עבודה." האם זה נכון? ואם לא, אז מהי הסיבה?
 

kalil

New member
YNET כותבים בנושא:
ציטוט: "נציגות העובדים לא הגדירה סיבה לשביתה." "מדוברות הרכבת נמסר: "הסיבה לשביתה אינה ברורה ולא הוכרז על סכסוך עבודה." האם זה נכון? ואם לא, אז מהי הסיבה?
סתם רצו יום חופש
מותר
 

בועז ל

New member
YNET כותבים בנושא:
ציטוט: "נציגות העובדים לא הגדירה סיבה לשביתה." "מדוברות הרכבת נמסר: "הסיבה לשביתה אינה ברורה ולא הוכרז על סכסוך עבודה." האם זה נכון? ואם לא, אז מהי הסיבה?
המאבק הוא על שליטה, אריק.
בר"י מתרחשים מספר תהליכים שאינם לרוחה של הגוורדיה הוותיקה: מנכ"ל חדש שהובא ל"נקות את האורוות", ואתה יודע מה,דווקא הלך לו לא רע עד עכשיו. חלק מהניפויים שערך במסגרת הרה-ארגון היה של אנשים מקורבים לוועד. הטיפול בבעיות משמעת הוחמר בתקופתו של הראל, כך אני מדווח. בעיות משמעת, שבעבר הוחלקו ע"י הוועד, זוכות כעת לענישה חמורה בהרבה. לעובדים, מה לעשות, קשה להתרגל למול החדש, במיוחד כאשר שניים מראשי הוועד שלהם נעצרים ונתונים בחקירה. היעדרם של עוקיש ומיכה חיון מ"הפלג הדרומי" הותיר עובדים רבים ברכבת בתחושה שאין להם ייצוג אמיתי להגן עליהם מפני ההנהלה שהחזירה לעצמה את יכולת הניהול מידי הוועד.זהו הרקע לשביתה חסרת האחריות הזאת לטעמי, וזהו גם מבחנם של ראש ההסתדרות- עייני ומנכ"ל הרכבת: כיצד ובאיזה אופן יטפלו בשביתה הנוכחית.
 

בועז ל

New member
המאבק הוא על שליטה, אריק.
בר"י מתרחשים מספר תהליכים שאינם לרוחה של הגוורדיה הוותיקה: מנכ"ל חדש שהובא ל"נקות את האורוות", ואתה יודע מה,דווקא הלך לו לא רע עד עכשיו. חלק מהניפויים שערך במסגרת הרה-ארגון היה של אנשים מקורבים לוועד. הטיפול בבעיות משמעת הוחמר בתקופתו של הראל, כך אני מדווח. בעיות משמעת, שבעבר הוחלקו ע"י הוועד, זוכות כעת לענישה חמורה בהרבה. לעובדים, מה לעשות, קשה להתרגל למול החדש, במיוחד כאשר שניים מראשי הוועד שלהם נעצרים ונתונים בחקירה. היעדרם של עוקיש ומיכה חיון מ"הפלג הדרומי" הותיר עובדים רבים ברכבת בתחושה שאין להם ייצוג אמיתי להגן עליהם מפני ההנהלה שהחזירה לעצמה את יכולת הניהול מידי הוועד.זהו הרקע לשביתה חסרת האחריות הזאת לטעמי, וזהו גם מבחנם של ראש ההסתדרות- עייני ומנכ"ל הרכבת: כיצד ובאיזה אופן יטפלו בשביתה הנוכחית.
* להתרגל למודל החדש
 

easylivin

New member
המאבק הוא על שליטה, אריק.
בר"י מתרחשים מספר תהליכים שאינם לרוחה של הגוורדיה הוותיקה: מנכ"ל חדש שהובא ל"נקות את האורוות", ואתה יודע מה,דווקא הלך לו לא רע עד עכשיו. חלק מהניפויים שערך במסגרת הרה-ארגון היה של אנשים מקורבים לוועד. הטיפול בבעיות משמעת הוחמר בתקופתו של הראל, כך אני מדווח. בעיות משמעת, שבעבר הוחלקו ע"י הוועד, זוכות כעת לענישה חמורה בהרבה. לעובדים, מה לעשות, קשה להתרגל למול החדש, במיוחד כאשר שניים מראשי הוועד שלהם נעצרים ונתונים בחקירה. היעדרם של עוקיש ומיכה חיון מ"הפלג הדרומי" הותיר עובדים רבים ברכבת בתחושה שאין להם ייצוג אמיתי להגן עליהם מפני ההנהלה שהחזירה לעצמה את יכולת הניהול מידי הוועד.זהו הרקע לשביתה חסרת האחריות הזאת לטעמי, וזהו גם מבחנם של ראש ההסתדרות- עייני ומנכ"ל הרכבת: כיצד ובאיזה אופן יטפלו בשביתה הנוכחית.
כמה לא מפתיע...
בועז, קיוויתי לשמוע עובדי רכבת שיש להם מה להגיד להגנתם של מארגני השביתה. אני ממש מאוכזב!
 

kobiz99

New member
המאבק הוא על שליטה, אריק.
בר"י מתרחשים מספר תהליכים שאינם לרוחה של הגוורדיה הוותיקה: מנכ"ל חדש שהובא ל"נקות את האורוות", ואתה יודע מה,דווקא הלך לו לא רע עד עכשיו. חלק מהניפויים שערך במסגרת הרה-ארגון היה של אנשים מקורבים לוועד. הטיפול בבעיות משמעת הוחמר בתקופתו של הראל, כך אני מדווח. בעיות משמעת, שבעבר הוחלקו ע"י הוועד, זוכות כעת לענישה חמורה בהרבה. לעובדים, מה לעשות, קשה להתרגל למול החדש, במיוחד כאשר שניים מראשי הוועד שלהם נעצרים ונתונים בחקירה. היעדרם של עוקיש ומיכה חיון מ"הפלג הדרומי" הותיר עובדים רבים ברכבת בתחושה שאין להם ייצוג אמיתי להגן עליהם מפני ההנהלה שהחזירה לעצמה את יכולת הניהול מידי הוועד.זהו הרקע לשביתה חסרת האחריות הזאת לטעמי, וזהו גם מבחנם של ראש ההסתדרות- עייני ומנכ"ל הרכבת: כיצד ובאיזה אופן יטפלו בשביתה הנוכחית.
אני לא היתי כותב אתזה יותר טוב.
 

ניקולאי

New member
וועד עובדי הרכבת מאיים בשביתה איטלקית.
כבר היום החלו השיבושים ואכן מדד הדיוק של הרכבת שבדר"כ עומד על מעל 90 אחוז דיוק (היו ערבים שראיתי אותו נסגר על 98-99 אחוז דיוק, כרגע על 77.5 אחוזי דיוק בלבד) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666916,00.html
חוזרים בהדרגה לעבודה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה