וולנטיין, מה שלומך הערב?

עוד יום בלי אוניברסיטה..

הבעיה היא, שכשמצב הרוח ירוד, יש לי פחות יכולת להתמודד עם הכאבים. אני מנסה להפחית את הלחץ סביב הנושא האקדמי. להשלים עם העובדה שאולי אני אצטרך עוד סמסטר או שניים בשביל לסיים את התואר. (מה באמת ה'ביג-דיל', אם אני אסיים את התואר בגיל 24, ולא 23???) אני קצת מתרגלת למים מלוחים, לקראת צאתי לאוקיינוס, גיגית עם מי מלח לרגליים.
נחמד... היום המצב רוח שלי יותר טוב. המון תודה על תשומת הלב
 
חוף מינרל

ממליץ מאוד על חוף מינרל ליד מצפה שלם. יש שם, מלבד מהחוף, שהוא מרוחק אולי יותר מדי בשבילך, גם בריכה של מים מלוחים גפריתיים, קרובה לכניסה לאתר. הבריכה נמצאת תחת סככה פתוחה עם נוף נאה לצוקים. יש מספר אוטובוסים מירושלים שנכנסים לאתר. בעניין השלמת התואר, זוהי הזדמנות להכיר חברים חדשים בשנה הבאה..
 

ניאו30

New member
סתם שאלה

איך האוניברסיטה עוזרת לך? אני שואל כי רק היום דיברתי עם מישהו שלומד איתי(במכללה לא אוניברסיטה),עשה חודש מילואים , חזר עכשיו לחלק מהמבחנים ובכלל לא עזרו לא. אני מאוד מקוה שזה אחרת אצלך.האמנם?... שתרגישי רק טוב וגם אם תסיימי את התואר ביותר זמן,זה לא נראה כמשהו יותר מדיי מהותי, בוודאי בגילך.
ניאו.
 
רוב המרצים מאוד נחמדים

ומוכנים שאני אגיש עבודות באיחור, ואמרו שהם מוכנים לשבת איתי לבד להסביר לי חומר. זה באמת לא מהותי אם אני אדחה את התואר בעוד שנה. הבעיה שלי זה מרדף שדים סביב מטרות. כלומר- רצון קצת אובססיבי להצליח הכל! עכשיו! הכי מהר! הכי טוב! אני פשוט צריכה להרגע. תודה רבה
 
למעלה