ווי מישהו רוצה שאני אפרסם פה תמונה שלי ושל RainBird?
כ כוכב ה שחר New member 10/3/03 #3 אם אתה רוצה, עדיף שתפרסם רק תמונה של עצמך - אלא אם Rainbird מאשר לך לפרסם גם את תמונתו.
J Jerald_Admonds New member 10/3/03 #4 ברור שאני אשאל אותו קודם../images/Emo13.gif מה שלומך אילן.. הרבה זמן לא הייתי פה, מה שלום הפורום?