וויל ביינום נעצר בחשד לדריסת נער.

Thierry Henry

New member
וויל ביינום נעצר בחשד לדריסת נער.

http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.274.30523.html ככל הנראה לאחר קטטה שקרתה במועדון בג'י ספוט בת"א שם ביינום חגג את יום הולדתו ה25, בזמן שניסה לברוח מהאיזור דרס צעיר מדימונה. הצעיר מאושפז במצב בינוני וביינום נעצר ונחקר בנוגע לאירוע.
 

שומו

New member
טוב מאוד, אולי עכשיו ישחררו אותו.

פתחתי אינטרנט ואני רואה בכותרת ב-ONE- "קאמיגס שוחרר, ביינום יובא להארכת מעצר".והייתי בטוח ששיחררו את קאמינגס
איזה באסה:-\.
 
אני לא חושב

שצריכים לשחרר אותו. הוא משחק טוב בתקופה האחרונה (פרט לר``ג), ורק אם יורשע אז יש לשקול..
 
טוב...

בתור אחת שיצאתי למקום הזה בעבר ולפעמים יוצאת לשם עדיין, אני ראיתי כמה הם שותים שם והכל ולגבי זה שהוא היה שיכור, זה סביר להניח כי הם שותים שם המון. אני כבר הרבה זמן חושבת שצריך לשחרר אותו, עוד מעונה שעברה. אפשר לראות שכל משחק שהובלנו הוא פשוט הרס את ההובלה והפסדנו כולל משחק היורוליג האחרון בבית (אני עדיין בהכחשה לגביו ולכן לא זוכרת נגד מי זה היה). השחקן הוא פשוט שחקן סולו, שזה אומר שהוא אוהב ללכת עד הסוף לבד גם אם מתוך מליון פעם יכנס לו רק פעם אחת. מכבי לא צריכה כרגע סוליסט, ולכן הייתי נגד הישארותו. לדעתי השאירו אותו רק בגלל המשחקים האחרונים בעונה שעברה לאחר היורוליג.
 

שומו

New member
עודד נתן לו הרבה יותר מ-5 דק'.

חוץ מזה, בעונה שעברה הוא היה שחקן מפתח בקבוצה. ראית איך זה היה נראה.
 

Carmelo Anthony

New member
אם הוא היה נותן לו ביטחון כמו

שנתן להלפרים או קאמינגס, זה לא היה אותו ביינום. שנה שעברה נבן ניסה להכריח אותו לשחק רכז, שחקן אמריקאי, שנה ראשונה באירופה, איך רכז?
 

Carmelo Anthony

New member
כי עד עכשיו קטש ה*** הזה

לא נתן לא להוכיח את עצמו, כשנותנים לו, הוא נותן בחזרה. לצערנו, כבר אי אפשר לתת לו....
 
לא נכון

ראו שנה שעברה איך הוא שיחק כשנתנו לו לשחק, לא רוצה אפילו לזכור את ההפסדים המטומטמים שהיו לנו בגללו חוץ מסוף העונה שכבר כלום לא היה חשוב. גם כשניצחנו זה היה בשיניים, וכל משחק
 

Carmelo Anthony

New member
שנה שעברה הוא שיחק בתור רכז

וזה כבר הסכמנו, ממש לא העמדה שלו, חוץ מזה, קיבלנו כמה פנינים ממנו, בתור אמריקאי של שנה ראשונה באירופה הוא היה די סביר, ואם קטש לא היה קובר אותו על הספסל, היה לנו היום (עד הדריסה :() שחקן מצויין שבהחלט שווה את הסכום האסטרונומי שהוציאו עליו.
 

Carmelo Anthony

New member
סוליסטים לא יכולים לבלוט?!?!

מה עם סקוני פן מול מכבי עם ה-30 נקודות שלו? מה הלכתי עד פילזן, תראי את פייזר ובאטיסטה!
 

שימי1984

New member
אני חושב שהדריסה לא היה בכוונת תחילה

אני חושב אלה מדימונה אוהבים להתסיס ת'מקום בגלל השחקנים הכושים בישראל, וגם הנסיעה של ביינום אחורה קדימה בשביל להרחיק את אלה שזרקו עליו בקבוקים מזכוכית ועוד דברים שבירים, והשאלה מה ה-DJ עשה מהאחורי האוטו של ביינום? בטח בא גם להכניס לו מכות..
 

Carmelo Anthony

New member
בעעע, הלוואי וזה היה נכון....

אבל יכול להיות שהוא היה שיכור בכלל, מה שבטוח, האלה מדימונה לא נקיים. אבל מה הקשר לדיון על סוליסטים?
 

יו45

New member
לוקח זמן ללמוד לשרשר נכון

ובחזרה לנושא ביינום השאלה למה אתה קורה ``בולט`` אם לשחקן שמצליח לקלוע סלים קשים אז כן הוא בולט אבל אם בודקים את התועלת לקבוצה הוא עושה יותר נזק מתועלת על ידי אחזקת כדור מיותרת וקבלת החלטות מזעזעת, לפחות מהאיבודים השטותיים והכניסה עם הראש בתוך הקיר הוא הצליח להיגמל. להשוות אותו לפייזר ובאיסטה זה טעות כי התפקיד של פייזר ובאטיסטה הוא לסיים בתוך הצבע והם עושים את זה באחוזים גבוהים בדיוק כמו שסנטר אמור לעשות מגארד מצופה לנהל המשחק בחוכמה, לזרוק כשצריך, להכניס כדור פנימה כשצריך ולחדור כשצריך ביינום עושה את הכול אבל לא בזמן הנכון כי לצערו ולצערינו הוא לוקה בדבר הבסיסי הזה שנקרא חוכמת משחק.
 
למעלה