ווילד -.....
אז ככה.. כידוע לכם... מחר חופש! ואין לי כוח לצאת............... אז מה עושים? עושים ווילד!!!! בזמן האחרון אני לא מגיע לויברציות!!!! גררררררר למה זה ? אני עוקב אחרי הנשימות... בצורה מקצועית
ולא זז!!!!!! רק אחרי שממש נמאס לי! ואני מתחיל להישתגע אני זז.. והולך לישון!!! עצות....................
אז ככה.. כידוע לכם... מחר חופש! ואין לי כוח לצאת............... אז מה עושים? עושים ווילד!!!! בזמן האחרון אני לא מגיע לויברציות!!!! גררררררר למה זה ? אני עוקב אחרי הנשימות... בצורה מקצועית