ווילד -.....

חלמן

New member
ווילד -.....

אז ככה.. כידוע לכם... מחר חופש! ואין לי כוח לצאת............... אז מה עושים? עושים ווילד!!!! בזמן האחרון אני לא מגיע לויברציות!!!! גררררררר למה זה ? אני עוקב אחרי הנשימות... בצורה מקצועית :) ולא זז!!!!!! רק אחרי שממש נמאס לי! ואני מתחיל להישתגע אני זז.. והולך לישון!!! עצות....................
 

אלון ב

New member
חלמן

נשמע שאתה מנסה את השיטה ללא שינה של 6-5 שעות קודם, אם כן - לא נכון לבצע את השיטה בצורה כזאת, חבל על המאמץ. נסה אותה רק לאחר שינה של 6-5 שעות, ניסויים הראו כי התעוררות למשך שעה שלמה נותנת את התוצאות הטובות ביותר ( כמות הכי גדולה של חלומות צלולים ) אך יתכן שאחרי שעה יהיה לך קשה להרדם, אם זה המצב נסה לקום רק לחצי שעה, או רק לעשר דקות, או חמש דקות, או אפילו בלי לקום בכלל וישר לנסות, נסה ותראה מה הזמן שהכי מתאים לך. במידה ותנסה אותה ישר ( בלי לקום מהמיטה ) יהיה לך הרבה יותר קל להרדם ולהגיע לוויברציות, אך מצד שני יהיה לך קשה יותר לשמור על המודעות העצמית שלך. בכל מקרה אל תנדוד עם המחשבות כי התוצאה תהיה שתאבד את המודעות העצמית ותרדם, אל תשכח את שיטת הסיחרור המפורסמת. אין ספק שבסוף תצליח, אלון
 

חלמן

New member
הבעיה שאני לא מצליח לעשות

את שיטת הסיחרור יותר מ- שלוש שניות מקסימום!
 

אלון ב

New member
שלוש שניות זה בדיוק מה שאתה צריך

שלוש שניות זה בדיוק מה שאתה צריך כדי שהסיחרור יכניס אותך לחלום צלול, זה לא אמור לקחת יותר ממספר שניות ( מבצעים את זה מיד כשמתחילות הוויברציות ). נ.ב - בזמן הוויברציות הרבה יותר קל לדמיין את הסיחרור. אלון
 

Cheetah

New member
תשמע

אני מוצא את זה מועיל לחלומות הצלולים שלי, אם אני מנסה לעשות ווילד לפני שאני הולך לישון, מן הסתם זה לא עובד מיד בד"כ... אפשר לראות את זה בתור מדיטציה זה עוזר מאוד אחר כך, אם אני ינסה ווילד או משהו בכיוון, יותר מאוחר בלילה. אולי זה גורם לי לחשוב על החלומות צלולים(במשך השינה), או לרכז את המחשבה... בכל מקרה זה יעיל, רק פחות יעיל אם זה הדבר היחיד שעושים. אבל אתה יודע מה גם ככה, שאצלי זה מעלה מאוד את הסיכוי לחלום צלול בלילה, גם אם אני לא ינסה שיטה במיוחד.
 
למעלה