וודקה קפואה
אני נוהג לשמור וודקה בפריזר. כך טעים לי וכך מקובל נדמה לי... עד לאחרונה היה לי וודקה סמירנוף שהיתה נשמרת בהקפאה צלולה וסמיכה. לאחרונה רכשתי סוגי וודקה אחרים (זולים יותר), כמו אימפריאל, ובהקפאה הם נוטים ממש לקפוא. בכל אופן לא נשמרים צלולים וקשה למזוג אותם. האם יש למישהוא נסיון ומידע בעניין זה? תודה
אני נוהג לשמור וודקה בפריזר. כך טעים לי וכך מקובל נדמה לי... עד לאחרונה היה לי וודקה סמירנוף שהיתה נשמרת בהקפאה צלולה וסמיכה. לאחרונה רכשתי סוגי וודקה אחרים (זולים יותר), כמו אימפריאל, ובהקפאה הם נוטים ממש לקפוא. בכל אופן לא נשמרים צלולים וקשה למזוג אותם. האם יש למישהוא נסיון ומידע בעניין זה? תודה