וובקומיקס עם אקשן ביסקסואלי D:

Bisexual28

New member
D=

אאאאווווווווווווו! O.O נראה מבטיח! אהבתי במיוחד את Anders loves Maria!! =] אגב, לא רק וובקומיקס, בכלל קומיקס, אנימציה, מד"ב, פנטזיה וכל מה שקשור. הא! איזה אימג' של גיק עשיתי לעצמי, הא? רק שתדעו שחצי אם לא יותר מהמטאליסטים במסיבות הם גיקים. P= *ואני אפילו לא מטאליסט.
 

TerryKasper

New member
גלינדה כמו מרשעת?~

ובכן, זה לא כאילו שיש גלינדות אחרות מלבדה. לא באמת~ אע, ואני חשבתי שאני קורא המון וובקומיקס. חצי מהרשימה של Bisexual28 לא אמרה לי כלום... טוב~ אתם יודעים מה זה אומר- מלא שיעורי בית DD:
 

Bisexual28

New member
איך שכחתי!?

http://girlyyy.com - שהסתיים לפני כמה חודשים - ארוך מאוד, מצחיק ומשעשע! המשך של וובקומיקס קדום יותר. קומיקס לסבי חחחמממוווווודדדדדדד!
 

TerryKasper

New member
וובקומיקס עם אקשן ביסקסואלי D:

לא שלי, חס ושלום. עודני חושש מעולמם המופלא של הוובקומיקים... אבל יש לי כמה המלצות לכאלה שאני קורא קבוע בהם~ למשל http://www.menagea3.net/ וובקומיקס מופלא שמושפע לא מעט ממנגה, שעוסק בבחור סטרייט (לפחות בנתים הוא סטרייט :p) שהגיע לא מזמן לגיל 29 כשעודנו בתול. הסיפור מתחיל בזה ששני שותפיו לדירה עוזבים היות והם זוג ומעוניינים בדירה משל עצמם, ומיד עם העזיבה שלהם מוצא הבחור שתי שותפות- האחת פאנסקסואלית Lady-Killer ופאגהאגית רצינית, והשניה צרפתיה עצומת-שדיים שבמהרה מגלה התלבטויות בנוגע לנטייתה. משם העלילה הופכת לסיטקום סקסי (ועם זאת, חמוד ועדין מאוד) על הכימיה בין השלושה והאנשים בחייהם. המון דרמה, מעט מאוד אנגסט. לא מצחיק-מפיל, אך בהחלט מעלה חיוך. ועוד אחד- http://gogetaroomie.chloe-art.com/ קטעים~קטעים (שרק לאחרונה הפכו לעלילה רצופה) מחייה של Roomie, בלונדה לסבית מעופפת ופרפרית. שבמקום להשיג עבודה ובית משל עצמה קופצת ממיטה למיטה של בנות זוג אקראיות. ואיכשהו כולם נשארים חברים שלה אחר כך. הרבה יותר חמוד ממה שזה נשמע, וזה בא ממי שבדרך כלל נמנע מתכנים לסבים. עכשיו, על אילו וובקומיקס, אם בכלל ולווא דווקא ביסקסואלים בהקשרם, יש לכם להמליץ?
 

מייקBI

New member
תודה אהבתי ../images/Emo13.gif

לצערי אין לי וואבקומיקס להמליץ לך.
 

Bisexual28

New member
פתחת תיבת פנדורה.

את מנז' אני מכיר והאמת היא שזה... משעשע, אבל איכשהו חוזר על עצמו בסופו של דבר. הוא לעד ישאר בתול מתוסכל כי אחרת אין קומיקס... אבל ממבט ראשון על gogetaroomie - נראה טוב!!! אבדוק אותו במשך. קומיקס ידוע אחר הוא http://www.oglaf.com - אבל הוא ממש למבוגרים בלבד. זה לא הקטע הביסקסואלי שמשנה בו - הקומיקס צוחק על כל מה שקשור למיניות על שלל צורותיה ונראה כמו פארודיה על הרבה... דברים. מאוד מומלץ! מאוד איכותי! מאוד מצחיק! ואגב - בניגוד למנז', הוא דווקא כן יוצא ממסגרת הבדיחות סקס וצוחק גם על דברים אחרים ומגוחכים. קומיקסים אחרים לא ביסקסואלים אבל עם רמיזות אינסופיות בנושא הם: http://www.eeriecuties.com , http://www.magickchicks.com ו- http://www.platinumgrit.com . יש עוד הרבה, אבל אני לא ממש יכול באמת לקרוא לאף אחד מהם "קומיקס ביסקסואלי", מקסימום "קומיקס עם רמיזות ביסקסואליות". יש את ,http://www.dresdencodak.,com , http://waywardsons.keenspot.com, http://www.girlgeniusonline.com http://exposure.keenspot.com http://www.meekcomic.com/ http://http://leasticoulddo.com/ http://www.sisterclaire.com/ http://www.zapcomic.com/ http://www.somethingpositive.net/ http://www.out-at-home.com/ http://carpechaos.com/ http://sorethumbs.keenspot.com/ http://www.snafu-comics.com רובם לא ביסקסואלים - אבל אני אוהב אותם. http://www.sabrina-online.com
 

Bisexual28

New member
אגב

הרעיון שלך בנוגע לפיקניק טוב, אבל לא אמשיך את הדיון בשרשור הזה.
 

TerryKasper

New member
איך שכחתי את עוגלף?! OםO

ארז ואני מדובבים את הדמויות שם xD ככה, יוצא לנו לקרוא יחד. איירי קיוטיס ומאג'יק-צ'יקס שניהם של אותה אחת שמציירת את מנאג' P: פעם נורא אהבתי את הקומיקסים בSNAFU, עד שיצא לי לדבר קצת עם אותו בלידמן המהולל, שהתברר כפדופיל סנוב-מנופח. ומאז קשה לי להנות באותה מידה מהקומיקסים שלו.
 

PurpleFilth

New member
עוד אחד:

http://www.darcomic.com/ קומיקס אוטוביוגראפי על לסבית שמתאהבת בגבר. חלק מהסטריפים קצת קיטצ'יים, אבל הרוח הכללית עושה לי המון טוב.
 

TerryKasper

New member
הטעם שלך בוובקומיקסים נהדר :]

ישבתי לקרוא את הקומיקס מתחילתו ועד סופו אתמול (הוא דיי קצר בשביל אחד שנכתב לאורך שש שנים...), והאמת? מהרגע שהיא מתאהבת במאט, הקומיקס עולה בעשר דרגות מעל הרמה הקודמת שלו, והוא נעשה ממש כייפי ומצחיק לקרוא. ומאוד קל להתחבר אליו, (במיוחד במצבי, כאומן מתוסכל וסטודנט). אני לא יודע, רוב הסטריפים היו הרבה יותר פלוצים מקיטצ'ים ם_ם.
 

PurpleFilth

New member
די, תמשיך =]

הסטריפים שקראתי להם קיטצ'יים הם בעיקר המוקדמים ("קר היום, אז אני לובשת את הצעיף שאיך-שקוראות-לה סרגה לי"). הקומיקס בהחלט משתפר עם הזמן =] אה, ואני לא זוכרת כבר אם הזכירו או לא, אבל עוד קומיקס נחמד שאני בודקת מדי פעם: http://roostertails.wordpress.com/ עוד קומיקס אוטוביוגראפי, על גבר טראנס שנמצא בזוגיות עם גבר טראנס/ג'נדרקוויר/person. כרגיל, יש סטריפים מעניינים יותר, ויש פחות =]
 

Unrelated

New member
סטריפ אחד חמוד

הקומיקס עצמו לא כזה משהו, אבל הסטריפ הזה מוצלח נורא. שלא לדבר על זה שהכותרת שלו היא עכשיו שם דבר בקהילה :) Bi five! ^_^
 

אוהדאדם

New member
אוקי, מעט המלצות שלי

ותודה לתריסר הקישורים החדשים בשרשור הזה, עכשיו יש עוד דברים לבזבז עליהם זמן במקום לעבוד!!! יש את Khaos Komix שאין בו בדיוק ביסקסואלים, אבל בהחלט יש בו מיניות נזילה מאוד... אני מאוד נהניתי לקרוא אותו והוא הזכיר לי את Boy Meets Boy שהוא קריאת חובה לכל מי שאוהב איורי-רשת ותכנים להטב"קססעמ"אים. סנדרה, הכותבת של Boy Meets Boy, המשיכה אח"כ עם Friendly Hostility עם חלק מאותן דמויות, שמכיל לטעמי כמה מהסצינות הכי רומנטיות שנכתבו על זוג גברים... (טכנית, פוקס הוא ביסקסואל, אבל במשך כל הסדרה הוא גבר במערכת יחסים מונוגמית עם גבר אחר, אז... אולי זה לא יהיה לטעמכם). רציתי להוסיף משהו לגבי Least I Could Do, שהומלץ כאן לפניי - בעוד שאין בו ביסקסואליות מפורשת, הוא אחד מאיורי-הרשת הכי סובלניים למיניות אחרת שאני מכיר (כולל, בין השאר, שכוכב הסדרה שוכב עם גבר כל פעם שהוא בכלא... זה מין קטע כזה), ומאוד משעשע וגברי באופן כללי. הוא מוסיף לאופטימיות הכללית שלי לגביי החיים.
 
למעלה