והנסיך שלי.....
רוצה לאהוב אותי בדרכו שלו.(הוירטואלית)..ואין דרך אחרת מבחינתו.ואני קרועה.בין הלב הגוף והנשמה שרוצים אותו(אותך) כ"כ לבין השכל שמסרב לקבל את הדרך הזו.אני אוהבת ומאוהבת בך.ואין דבר שיעצור את זה.אז בבקשה..תעשה משהו...כי אתה אצלי בלב ובמחשבות.כל הזמן שאני ערה וגם בחלומות!
רוצה לאהוב אותי בדרכו שלו.(הוירטואלית)..ואין דרך אחרת מבחינתו.ואני קרועה.בין הלב הגוף והנשמה שרוצים אותו(אותך) כ"כ לבין השכל שמסרב לקבל את הדרך הזו.אני אוהבת ומאוהבת בך.ואין דבר שיעצור את זה.אז בבקשה..תעשה משהו...כי אתה אצלי בלב ובמחשבות.כל הזמן שאני ערה וגם בחלומות!