והנושא של היום -> טרמולו

insomniac

New member
והנושא של היום -> טרמולו

אז ככה... יש לי RG570EX ויש בעיה עם הידית של הטרמולו, היא רופפת כזו... אני לא מתכוון לזה שהיא מסתובבת ביתר שחרור, אני מתכוון לזה שהיא כאילו ממש רופפת, לפי מה שהבנתי יש בחור שמכניסים את הידית מין חלק שאפשר לסובב ולחזק עם מברג, ובנוסף להחליף את הפלסטיקים הקטנים על הידית... אבל קניתי את הגיטרה לפני איזה שלוש שבועות והם כבר נשחקים?!
 

electricGirl

New member
אני שוקלת לקנות תגיטרה הזאת

קנית יד שנייה? אולי בגלל זה חוץ מזה היית ממליץ מבחינת סאונד והכל?
 

insomniac

New member
אממ...

קניתי יד ראשונה... בכלי זמר בראשון... כעיקרון היא עולה כמעט 5000 שקל... אבל עם קשרים השגתי הנחה למוסיקאים של 20 אחזו או יותר אני כבר לא זוכר וקניתי אותה בסביבות 3800 או משהו כזה... הסאונד מצויין!!! כל פיקאפ בפני עצמי בן זונה, בקלין הצליל מדהים! ובדיסטרושיין אין מה לדבר בכלל... הגיטרה נוחה לאללה... לקח כמה ימים להתרגל אליה, כל כך חרשתי עליה חבל על הזמן, אבל אחרי כמה ימים שמתרגלים היא פשוט חלום!!! כי יש להתרגל לעץ ולצוואר הרחב יחסית לצוואר של ה470... אני מת על העץ של הצוואר, מעולה, חלק כזה, אני לא יודע איזה עץ זה! (מישהו יכול לעזור?) אבל הוא ממש מעולה! Super Wizard Neck... הרבה יותר כיפי מב470... פשוט גיטרה שווה!! הדבר היחיד שאני שונא שונא שונא בה זה שהיא מושכת אבק כמו זבובים וחרא!!! אוף זה מעצבן לאללה... אני אוהב שהיא נקייה לגמרי כי היא כזו יפה... אבל כל הזמן היא מתמלאת באבק! אוף! אבל בלי קשר! גיטרה מצויינת! א´ א´! GO FOR IT TIGER! JUST DO IT!
 

insomniac

New member
כן...

עכשיו הוא עושה לי חריקות כאלו כל פעם שאני מזיז אותו...
 

insomniac

New member
וגם הייתי אומר שהיא דיי קלה...

ביחס לגיטרות עץ מלא בסגנון שלה..
 

The Exorcist

New member
הגשרים של איבנז...

גרועים מאוד. תחזק את האום (ככה קוראים לזה לא?) שמחזיק את הידית, זה יפתור את הבעיה. וכמו שאמרתי, הגשרים של איבנז גרועים...עדיף כבר להחליף לפלויד רוז מקורי.
 

1adiel

New member
אין אום בטרמולו של ה 570

זה עובד על עיקרון הג´ק בלי ברגים ובלי הברגות כדי לא להרוס את הידית, פשוט תחליף את הפלסטיקים הלבנים או שתחזק את הבורג של הטרמולו מתחת לידית, אתה יכול להגיע אליו הוא נמצא מתחת למכסה קפיצים ועומר אנחנו כבר יודעים שלפי דעתתך הגשרים האלו חרא וד"א הגשר של ה 570 מאוד נוח ביחס לגשרים האחרים של איבנז וגם ביחס לפלויד רוז המקורי, אולי הססטיין הוא שונה אבל מבחינת ההרגשה האיבנז יותר נוחים לדעתי
 
למעלה