והנה ההימורים מתחילים - מתי מאט עוזב

Yaki J

New member
והנה ההימורים מתחילים - מתי מאט עוזב

חברות ההימורים בבריטניה מתחילות בהימורים לגבי מי יחליף אותו ומתי הוא יעזוב לאור הרייטינג המאכזב של הפינאלה http://scifiwire.com/2010/06/uk-bookies-think-matt-smi.php
 

מילי08

Well-known member
היה רייטינג מאכזב?מפתיע..

יש לך מושג מה באמת חשבו על העונה החדשה בחו"ל? מעניין אותי לדעת, אבל אין לי טיפת סבלנות לחפש את הנתונים. הייתי בטוחה שהעונה החדשה תפסה חזק, ושמאט יישאר את כל 5 העונות שחתמו איתו.
 

Guid

New member
חתמו איתו 5 עונות?!

וואו, מישהו בהפקה היה ממש בטוח שהוא מצא זהב טהור, אה?
 

jacobyd

New member
זה לא אומר שהוא יישאר 5 עונות

ההסכם מחייב בעיקר כלפיו- הוא מחוייב ל5 שנים ואני מקווה שישאירו אותו לפחות ל3-4 עונות ושאחריו יביאו את ריצ'ארד קויל : ) איימי לעומת זאת זה סיפור אחר אני מקווה שיחליפו אותה בצורה אלגנטית אחרי העונה הבאה... אם ישאירו את רורי זה בכלל יהיה מעולה נגיד שריבר תהרוג את איימי ואז הדוקטור ורורי יצודו אותה והיא תהיה האוייבת השווה של הדוקטור באיזה פרק כפול או משולש לא יהיה מגניב????? : )
 

Gal lifrey

New member
כמו נגיד עם בילי פייפר?

שהיא השתתפה בעיקרון רק בשתי עונות (טוב, וחצי, אם הרביעית נחשבת)- אבל הופיעה גם בספיישל "סוף הזמן"?
 

jasika siton

New member
אני דווקא מקווה שיחליפו את מאט

אחרי העונה הבאה ושישאירו את איימי עד הסוף הסדרה! אני מתה עלייה.. הדמות שלה מעולה, היא יפה, מצחיקה ושחקנית לא רעה בכלל. הרבה יותר טובה ממרתה ומדונה. ( אבל לא מרוז )
 

Apple Scruff

New member
מה?O:

מילא מרתה, אבל אי אפשר להשוות את המשחק של קרן למשחק של קתרין טייט. קרן שחקנית לא משהו בכלל, משעממת נטו במשחק ולא מעבירה רגש בכלל. קתרין הייתה מעבירה הרבה יותר רגש ממנה בכמה מילים.
 

jasika siton

New member
לא זאת הכוונה שלי..

ברור שקתרין שחקנית יותר טובה מקרן. אין ספק. אבל בסדרה עצמה הדמות של איימי יותר מעניינת אותי מהדמות של דונה. למרות שגם דונה הייתה לא רעה בכלל והעונה איתה הייתה מדהימה.. אני ממש התחברתי לאיימי.
 

Apple Scruff

New member
טוב זה כבר עניין של טעם.

לדעתי, דונה הייתה דמות מעולה וחד פעמית לדעתי. היא הביאה רענון לסדרה. אבל אני יודעת שלא מעט אנשים שלא מסכימים איתי כל כך בנושא. אבל ניחא, כל אחד ומה שהוא אוהב. לאיימי אני חושבת שהיה לי ממש הרבה פוטנציאל להתחבר-ופשוט הרסו אותה.
 

shaharEB

New member
אני הכי אוהבת את בילי פייפר

גם המשחק שלה הכי טוב =] וגם היא משדרת את רוז ממש טוב!
 

jasika siton

New member
אני חושבת שכולם כאן הכי אוהבים אותה

היא הייתה הכי טובה, זה ברור.
 

Gal lifrey

New member
אני חושבת שהכי אוהבים את דונה

אבל אני מניחה שגם הרבה את רוז.
 

מוגלי7

New member
../images/Emo45.gifאני מעדיף את דונה על רוז.

אני אהיה הרבה יותר שמח למשל אם דונה תחזור.
 

spooky shadow

New member
כמעט הלכתי להסכים

אבל אז ערבבת דברים שאסור לערבב. דבר ראשון דונה היא הדמות הכי גאונית שאי פעם נתקלתי בה! אי פעם! אוי!! קטרין טייט היא שחנית מעולה שמאוד משכנעת. אני מאוד לחלוטין [טוב בצורה אפלטונית אבל עדיין]. דבר שני, אני שונאת את רוז.. אני לא מבינה איך את יכולה להגיד שהיא יותר טובה ממרתה ומדונה אבל מרוז לא?! סבבה אהבתי את איימי, היא מותק, היא כוסית נורא, והיא שנונה ויש לה פרצופים מצחיקים נורא [הכל סובייקטיבי לדעתי בלבד בבקשה]. אבל רוז היא כל מה שלא אהבתי אי פעם בכל העונות אי פעם שראיתי בדוקטור הו. [למרות שבילי שיחקה לא רע בכלל בוידויה הסודיים של זונת צמרת.]
 

Gal lifrey

New member
לא מדברת על הדמות עצמה

אבל אני חושבת שבילי שיחקה את הדמות של רוז ממש טוב.
 

jasika siton

New member
דונה טובה מאוד, לא אמרתי שלא

אבל רוז הייתה שונה מכל המלוות.. לרוז היה משהו מיוחד עם הדוקטור שמאוד התחברתי אליו. ובכלל כל הפרקים איתה היו הכי מעניינים. קיצור לא יודעת איך להסביר את זה אבל היא הייתה פשוט מעולה. ודונה הייתה באמת טובה בלי ספק.. פשוט התחברתי לרוז ולאיימי יותר.
 

Yaki J

New member
אני יכול להגיד רק מה שאני קורא

בדר"כ בפורומים של דוקטור הו, או טוקבקים באתרים יותר כלליים כמו דיג'יטל ספיי. בהתחלה הדעות היו ממש מנוגדות - היו כאלה שממש שנאו את העונה וכאלה שממש אהבו וחשבו שהיא גאונית, וככל שהיא התקרבה לסיומה היו כאלה שבאמצע- יש דברים שאוהבים ודברים שלא. הקטע הוא שאיימי שבהתחלה עוררה לא מעט תגובות שליליות, עכשיו דווקא לא מעוררת כל כך הרבה תגובות שליליות לעומת מאט שנראה שזה נחלק בין אלו שאוהבים מאד לבין אלו ששונאים, כמעט בלי "אמצע". את רורי אגב כולם אוהבים,ף עוד לא ראיתי אף תגובה שלילית לגביו. והרייטינג התחיל ממש טוב אבל הלך והדרדר והאכזבה היא מפרק הסיום שהיה נמוך וירידה מהפנדוריקה נפתחת. אני בכל מקרה לא הייתי בונה על זה יותר מדי. הBBC הוא ערוץ ציבורי ולא ממומן מפרסומות והוא לא חייב שום דבר לאף אחד. הם גם לא נוטים להיסטריה ולקבלת תכתיבים מהציבור. מה שכן, נכתב בכל מיני מקומות על אכזבה מסויימת בBBC Worldwide. ווטרלדווייד היא זרוע ההפצה העצמאית של ה-BBC והיא עסק מסחרי לכל דבר. לפני שנה היא אפילו רכשה את כל המניות ב2אנטרטיין שהיא החברה שהיה לה את הזכויות DVD על הו. חלק ממנה הוא BBC אינטרנשיונל, שאחראית על ההפצות לשווקים בעולם והיא בעצם זו שמוכרת את תכני ה-BBC. אינטרנשיונל היו אלו שהתעקשו שדיוויס ירחיב את העונה הראשונה משישה ל-13 פרקים כי זה יקל עליהם את ההפצה והם אלו שמספקים את תוספת התקציב כדי לוודא שכל שנה הסדרה תעמוד על 13 פרקים לפחות (מספר סטנדרטי בהפצת פרקים). ככל שהשנים התקדמו והסדרה נעשתה שאפתנית ויקרה יותר, הם השקיעו יותר כסף. חלק מה"תמורה" הוא גם אינפוט קריאטיבי ואחת הדרישות שלהם לעונה החמישית היתה שהקאסט יהיה צעיר ואטרקטיבי עם אפיל לשווקים בינלאומיים. בעוד אי אפשר להתכווח על האטרקטיביות של איימי, הדוקטור בואו נודה על האמת - די מכוער.
 
למעלה