"הצלחה" זה מושג הישגי ולכן די מוגבל
אם אני נשמע שחצן זה בגלל שאני רגיל לפיטבקים מהסוג של "איתך היה לי הזיון הכי טוב בחיים" או לפחות "הזיון הכי טוב שהיה לי מאז..." ויחד עם זאת היו לי כמה מפשגים שאני לפחות לא הרגשתי שהיה ממש WOW. היו לזה כל מיני סיבות, אבל אם נשים את הסיבות שהיו תלויות בי כמו שהגעתי לפגישה איתה בדרך הביתה אחרי 4 ימים של צלילות וצלייה בשמש, ברוב המקרים הסיבה הייתה כי אני הרגשתי מהפרטנרית שהיא לא הייתה לגמרי איתי, הייתה מוטרדת ממשהו, חשה רגשי אשמה בגלל שלא מזמן רק עזבה את המאהב שהיה לה כמה שנים... היו כמה מקרים שהפרטנרית פשוט התנועעה ברגע המכריע בצורה מאוד לא מתואמת וככה פספסנו את שיא השיאים. אז אגיד לך ככה: במידה והפרטנרית כמובן נבחרה על סמן כימיה ומשיכה הדדית, רבה מאוד "איכות"הזיון תלויה בגבר. הבחורה יכולה "לסרס" גבר באמצעות התנהגות לא סקסית אבל היא באמת צריכה להיות פולניה בדרגת "דאן 3" לפחות כדי ממש להכשיל את העניין.