ואללה כמה צחקתי.
תראו את הקישור הבא. נראה לכם שאני נציג הימין הקיצוני? אין לי בכלל קשר עם הימין הקיצוני כפי שמכנים אותם גורמים תיקשורתיים ופוליטיים. האם הם באמת קיצוניים? או אולי התקשורת העיתונאים שכותבים שקרים כאלה ואני מצטט: ""האם גורמים בימין הקיצוני יהפכו את ביצוע תוכנית ההתנתקות למצדה של שנות ה-2000? אפשרות כזו נידונה לאחרונה בפורומים שונים באינטרנט וגורמת לדאגה רבה במערכת הפוליטית."" העיתונאי הזה אריק בנדר מי הוא בכלל ומאיפה הוא הקריץ ושייך אותי כבר לנציג הימין הקיצוני? ותראו מה אופיר פינס המגלומן המטורף והפסיכופאט כותב ואני מצטט: ""חבר הכנסת אופיר פינס (עבודה), המיועד לתפקיד שר הפנים בממשלת שרון, הביע אתמול דאגה מעצם השיח על "התאבדות מחאה" בקרב גורמים קיצוניים: "צריך להתייחס לכך במלוא הרצינות, הרבה מטורפים שהורעלו במשך עשרות שנים על ידי אידיאולוגיה משיחית וסהרורית עלולים לעשות מעשים נוראים בניסיון לטרפד את מהלך ההתנתקות". "" אולי כדאי לחבר הכנסת "הנכבד" לפני שהוא פותח את הפה הערל שלו ומפיץ שקרים וסילופים שיבדוק בעצמו? והנה לכם דוגמה איך עובדת מערכת ההכפשה הפוליטית השמאלנית והתקשורת הישראלית. אני רבותי לא אדם קיצוני ולא מטורף ובטח שלא הורעלתי במשך שנים עיי אידאולוגיה ימנית קיצונית אלא למען הדיוק והסדר הנכון אולי הורעלתי במשך שנים עיי אידאולוגיה שמאלנית קיצונית מטורפת על כיבוש שמעולם לא היה ועל הסתה נוראה כלפי מתנחלים שפשוט ברח מהשמאל ונחלץ בעור שיניו מהטירוף השמאלני. אני לא נציג של אף אחד אלא של עצמי בלבד והמצפון שלי. והמצפון שלי אומר שאחרי ששלושים וכמה שנים שאמרו למתנחלים אנשי ימין וליכוד אתם מלח הארץ חלוצים ושומרים ומגינים על ארץ ישראל מדינת ישראל ואזרחי ישראל יום בהיר אחד קמים ומעיפים אותם מלוח המשחק? מה זה מתעסקים כאן בפיונים על לוח שחמט? מדובר על אנשים בשר ודם,מדובר על חיים שלמים,על אמונה ותקווה ועל עקירה שהוא מעשה נוראי ביותר וכל זאת בשביל מה? בשביל שלום כולל? עוד הייתי מבין את ההקרבה שדורשים מהמתנחלים להקריב תמורת שלום אמיתי וכולל והפסקת טירור. אבל על מה עוקרים אותם? על שירקס פוליטי בין ראש הממשלה שרון והשמאל לאמור אתה תתנתק ואנחנו נדאג לנתק אותך ואת בניך מהתיקים הפליליים על קבלת שוחד ושלמונים מדוד אפל ומי יודע ממי עוד? על זה צריכים המתנחלים לשלם את המחיר הנוראי? שהרי עוד לא קם חבר כנסת שר בממשלת ישראל וראש הממשלה בעצמו ונתן לי הסבר הגיוני לסיבה לעקירה. גורמי בטחון מתנגדים לעקירה בתואנה שהיא לא רק שלא תביא בטחון אלא תגביר את הטירור.
תראו את הקישור הבא. נראה לכם שאני נציג הימין הקיצוני? אין לי בכלל קשר עם הימין הקיצוני כפי שמכנים אותם גורמים תיקשורתיים ופוליטיים. האם הם באמת קיצוניים? או אולי התקשורת העיתונאים שכותבים שקרים כאלה ואני מצטט: ""האם גורמים בימין הקיצוני יהפכו את ביצוע תוכנית ההתנתקות למצדה של שנות ה-2000? אפשרות כזו נידונה לאחרונה בפורומים שונים באינטרנט וגורמת לדאגה רבה במערכת הפוליטית."" העיתונאי הזה אריק בנדר מי הוא בכלל ומאיפה הוא הקריץ ושייך אותי כבר לנציג הימין הקיצוני? ותראו מה אופיר פינס המגלומן המטורף והפסיכופאט כותב ואני מצטט: ""חבר הכנסת אופיר פינס (עבודה), המיועד לתפקיד שר הפנים בממשלת שרון, הביע אתמול דאגה מעצם השיח על "התאבדות מחאה" בקרב גורמים קיצוניים: "צריך להתייחס לכך במלוא הרצינות, הרבה מטורפים שהורעלו במשך עשרות שנים על ידי אידיאולוגיה משיחית וסהרורית עלולים לעשות מעשים נוראים בניסיון לטרפד את מהלך ההתנתקות". "" אולי כדאי לחבר הכנסת "הנכבד" לפני שהוא פותח את הפה הערל שלו ומפיץ שקרים וסילופים שיבדוק בעצמו? והנה לכם דוגמה איך עובדת מערכת ההכפשה הפוליטית השמאלנית והתקשורת הישראלית. אני רבותי לא אדם קיצוני ולא מטורף ובטח שלא הורעלתי במשך שנים עיי אידאולוגיה ימנית קיצונית אלא למען הדיוק והסדר הנכון אולי הורעלתי במשך שנים עיי אידאולוגיה שמאלנית קיצונית מטורפת על כיבוש שמעולם לא היה ועל הסתה נוראה כלפי מתנחלים שפשוט ברח מהשמאל ונחלץ בעור שיניו מהטירוף השמאלני. אני לא נציג של אף אחד אלא של עצמי בלבד והמצפון שלי. והמצפון שלי אומר שאחרי ששלושים וכמה שנים שאמרו למתנחלים אנשי ימין וליכוד אתם מלח הארץ חלוצים ושומרים ומגינים על ארץ ישראל מדינת ישראל ואזרחי ישראל יום בהיר אחד קמים ומעיפים אותם מלוח המשחק? מה זה מתעסקים כאן בפיונים על לוח שחמט? מדובר על אנשים בשר ודם,מדובר על חיים שלמים,על אמונה ותקווה ועל עקירה שהוא מעשה נוראי ביותר וכל זאת בשביל מה? בשביל שלום כולל? עוד הייתי מבין את ההקרבה שדורשים מהמתנחלים להקריב תמורת שלום אמיתי וכולל והפסקת טירור. אבל על מה עוקרים אותם? על שירקס פוליטי בין ראש הממשלה שרון והשמאל לאמור אתה תתנתק ואנחנו נדאג לנתק אותך ואת בניך מהתיקים הפליליים על קבלת שוחד ושלמונים מדוד אפל ומי יודע ממי עוד? על זה צריכים המתנחלים לשלם את המחיר הנוראי? שהרי עוד לא קם חבר כנסת שר בממשלת ישראל וראש הממשלה בעצמו ונתן לי הסבר הגיוני לסיבה לעקירה. גורמי בטחון מתנגדים לעקירה בתואנה שהיא לא רק שלא תביא בטחון אלא תגביר את הטירור.