ואי בוקר טוב!!

fear dark

New member
ואי בוקר טוב!!

אני עיפה לא ישנתי כל הלילה ישנתי בבית ספר שלי,היה לנו מבצע...לארגן! בוקר טוב מה איתכם ?
 
למעלה