מאז שהגיע סיגנוס
שיחקתי רק בפיראט ברק, עברתי בגדים של פיראט אקדח לפיראט ברק, וזה אומר שפיראט ברק זה DEX דקלסס..? כלומר לפיראט כבר יש 40 DEX כול שאר STR, פיראט ברק כבר כעת רמה 52, עברתי את הקסדה זאקום של קוסם קרח שנשטתי... לפיראט ברק... ממש כיף לשחק מדמות נמוכות כשיש המון מה לעשות.... נכון שלשחקנים סיגנוס לא יכולים לשחק בPQ חדש של אליינה עתיק (נכנס במכונה זמן שבלודי...)?
שיחקתי רק בפיראט ברק, עברתי בגדים של פיראט אקדח לפיראט ברק, וזה אומר שפיראט ברק זה DEX דקלסס..? כלומר לפיראט כבר יש 40 DEX כול שאר STR, פיראט ברק כבר כעת רמה 52, עברתי את הקסדה זאקום של קוסם קרח שנשטתי... לפיראט ברק... ממש כיף לשחק מדמות נמוכות כשיש המון מה לעשות.... נכון שלשחקנים סיגנוס לא יכולים לשחק בPQ חדש של אליינה עתיק (נכנס במכונה זמן שבלודי...)?