ה"י 7-8-2009

btekx

New member
מאז שהגיע סיגנוס

שיחקתי רק בפיראט ברק, עברתי בגדים של פיראט אקדח לפיראט ברק, וזה אומר שפיראט ברק זה DEX דקלסס..? כלומר לפיראט כבר יש 40 DEX כול שאר STR, פיראט ברק כבר כעת רמה 52, עברתי את הקסדה זאקום של קוסם קרח שנשטתי... לפיראט ברק... ממש כיף לשחק מדמות נמוכות כשיש המון מה לעשות.... נכון שלשחקנים סיגנוס לא יכולים לשחק בPQ חדש של אליינה עתיק (נכנס במכונה זמן שבלודי...)?
 
למעלה