ה"י 29.9

לבנדר א

New member
גם וגם. ../images/Emo3.gif

אני כנראה חוזרת לשחק, אבל ערימות הציוד ממש מעצבנות אותי ואני שונאת למכור. אז בקרוב אני אתארגן, אעלה לפורום קצת תמונות של סטאטים כדי שמי שרוצה חפץ מסוים יוכל לעשות reserve, ואז אקבע שעה וערוץ ויאללה אמבטיית חפצים בFM!
 

Don Nirtin

New member
אמבטייה סקסית לפחות.../images/Emo87.gif

לא כמו אמבטיה רגילה
 

לבנדר א

New member
ברור!

וזה תקף לכולם כאן. רק שעבר הרבה זמן ואני כבר לא זוכרת ניקים... פשוט תוסיפו kimberlo אם אתם רוצים.
 

icy woman

New member
WOW

חבר'ה האם שמתם לב למטמורפוזה של קים? היא Actually רשמה פה את השם שלה!!! ברוכה הבאה קים יקרה
 

deisy

New member
שייוווו בדיוק קאתי את ההודעה של קים

וחשבתי על אותו דבר
welcom Kim
 

לבנדר א

New member
../images/Emo6.gif שקט כולכם.

אין לי כוח לשלוח לכולם אחד-אחד וממילא אף אחד לא ירצה לפרוץ לדמות הנובית שלי, את תקופת הPQ כבר עברתי אז לא יעשו ממני טראק, וחוץ מזה זה לא השם שלי. לא מוכנה לוותר על המסתורין.
 
../images/Emo45.gifאוסיף. ../images/Emo9.gif../images/Emo219.gif

אולי גם יהיה אייטם שאני אשמח לקנות.
 

Don Nirtin

New member
ה"י מעודכן שלי- 30%../images/Emo9.gif../images/Emo87.gif

תתבעו אותי. אני נוב!
 

Macbook

New member
רמה 87 ו60.5%! מי היה מאמין..

שיחקתי רק שעה ואלו התוצאות. תודה קודם כל לניר שבזכותו מצאתי את הגאלופראס (
) ולגאלופראס!
 

לבנדר א

New member
אני כותבת ה"י, איזה מוזר. ../images/Emo12.gif

התחברתי בליפרי שם עזרתי לניר במשהו לפני מיליון שנה. לקח לי איזה שעה להגיע להאנטד האוס, בשביל הקווסטים של האוונט. תעיתי לי שם, כיסחתי מלא "דחלילים" מגניבים עם צבעים ממש יפים, אספתי מפתחות, השלמתי את הקווסט עד הקטע של הtombstones כי אין לי מושג איפה למצוא כאלה. מישהו? עליתי מ2% לכמעט 20%! אבל החלטתי הפעם לא להכניס את עצמי למרדף אחרי הEXP ופשוט להנות מהמשחק.
הBL שלי ריקה וצריך לתקן את זה. כמו כן, אין לי גילד. ואני רוצה ג'וניור. ויש לי מלא דברים לעשות! היי מייפל.
 

Don Nirtin

New member
סוסי גיהינום או פסיכו ג'ק../images/Emo87.gif

מפילים את הTOMBSTONE המדובר. תזכירי לי לקפוץ איתך מחר לעשות את זה יחד?
 
למעלה