אני כותבת ה"י, איזה מוזר. ../images/Emo12.gif
התחברתי בליפרי שם עזרתי לניר במשהו לפני מיליון שנה. לקח לי איזה שעה להגיע להאנטד האוס, בשביל הקווסטים של האוונט. תעיתי לי שם, כיסחתי מלא "דחלילים" מגניבים עם צבעים ממש יפים, אספתי מפתחות, השלמתי את הקווסט עד הקטע של הtombstones כי אין לי מושג איפה למצוא כאלה. מישהו? עליתי מ2% לכמעט 20%! אבל החלטתי הפעם לא להכניס את עצמי למרדף אחרי הEXP ופשוט להנות מהמשחק.
הBL שלי ריקה וצריך לתקן את זה. כמו כן, אין לי גילד. ואני רוצה ג'וניור. ויש לי מלא דברים לעשות! היי מייפל.