ה"חי 14 במרץ אז קודם כל- זה.
D Don Nirtin New member 14/3/10 #6 אני נעמה ובתאל../images/Emo87.gif יושבים לנו ומסתלבטים ברקע של הר הזומביים.
D Don Nirtin New member 14/3/10 #11 נעמה ואני בטיול לראול האביר../images/Emo87.gif שתקוע כמובן איפשהו בליפרי עמוק עמוק. שתדעו לכם שנעמה פחדנית . היא לא רוצה לקפוץ עד שאני אהרוג .
נעמה ואני בטיול לראול האביר../images/Emo87.gif שתקוע כמובן איפשהו בליפרי עמוק עמוק. שתדעו לכם שנעמה פחדנית . היא לא רוצה לקפוץ עד שאני אהרוג .
D Don Nirtin New member 14/3/10 #12 First Naama's Boss../images/Emo87.gif עזבו את זה שהיא מתה בבוס שבא אחריו. F5
D Don Nirtin New member 14/3/10 #13 ולסיום סיומת המתוקה: נעמונת & ניר ../images/Emo87.gif קינג אנד קווין אוף וורלד! כל השרשור הזה מוקדש לליאת משתי סיבות: אני לא רואה אותה יותר מדי במסן לאחרונה ושתיים: היא חולה על תמונות מהמשחק. אז הנה, קיבלת סיפוק כלשהו? F3.
ולסיום סיומת המתוקה: נעמונת & ניר ../images/Emo87.gif קינג אנד קווין אוף וורלד! כל השרשור הזה מוקדש לליאת משתי סיבות: אני לא רואה אותה יותר מדי במסן לאחרונה ושתיים: היא חולה על תמונות מהמשחק. אז הנה, קיבלת סיפוק כלשהו? F3.
P Por Siempre Naama New member 15/3/10 #18 חחחחחח../images/Emo6.gif זה היה מצחיק נירוש i'm hanged on it's fat לא ידעי שזה אפשרי בכלל