נועה של ים
New member
התפוטרתי ../images/Emo67.gif
טוב אז האמת זה היה דיי צפוי לאחר שיחת "מוטיבציה" שהיתה לי לפני כמה שבועות. היא אמרה שאני לא תורמת מספיק לצוות, מחסירה הרבה משמרות (הייית חולה שבוע בתקופה הכי לחוצה של המוקד..) ועכשיו גם אופק חולה אז אני און אנד אוף במוקד. הקיצר.. העולם שייך לסטודנטים ולמגדילי הראש
..מה גם שעכשיו הגיעו 8 (!) קורסים חדשים אז כבר לא מתחננים אלי שאעשה עוד משמרות. סך הכל.. קצת שמחה וקצת עצובה. האמת.. די נמאס לי מהמשמרות ואולי זו הזדמנות להתחלה חדשה. מצד שני, אין לי כוח בכלל שוב לשלוח קו"ח לכל עבר. לסיכומו של דבר.. היה טוב וטוב שהיה (רק חבל על הפלאפון היפה שכבר אין לי, נו שויין נחזור לסלקלום). ואולי.. אולי כבר הגיע הזמן למשהו רציני.. אוהבת,
טוב אז האמת זה היה דיי צפוי לאחר שיחת "מוטיבציה" שהיתה לי לפני כמה שבועות. היא אמרה שאני לא תורמת מספיק לצוות, מחסירה הרבה משמרות (הייית חולה שבוע בתקופה הכי לחוצה של המוקד..) ועכשיו גם אופק חולה אז אני און אנד אוף במוקד. הקיצר.. העולם שייך לסטודנטים ולמגדילי הראש