התנצלות

chaim levinson

New member
התנצלות

אני רוצה להתנצל בפני כל מי שפגעתי בו בפורום בזמן האחרון. לא התכוונתי לפגוע, ולא התכוונתי לחמם. רק רציתי לומר את דעתי. צר לי שאנשים לא מבינים את ההומור המטורף שלי ולגבי הבחירות, חברים, תרגעו. חשוב המטרה, לא הדרך. לא משנה יהיה היו"ר. חשוב הנוער.
 

א.א.אפל

New member
אני מצטרף להתנצלות

מי יתן ולא תבוזבז עוד אנרגיה במאבקים פנימיים.
 
למעלה