chaim levinson
New member
התנצלות
אני רוצה להתנצל בפני כל מי שפגעתי בו בפורום בזמן האחרון. לא התכוונתי לפגוע, ולא התכוונתי לחמם. רק רציתי לומר את דעתי. צר לי שאנשים לא מבינים את ההומור המטורף שלי ולגבי הבחירות, חברים, תרגעו. חשוב המטרה, לא הדרך. לא משנה יהיה היו"ר. חשוב הנוער.
אני רוצה להתנצל בפני כל מי שפגעתי בו בפורום בזמן האחרון. לא התכוונתי לפגוע, ולא התכוונתי לחמם. רק רציתי לומר את דעתי. צר לי שאנשים לא מבינים את ההומור המטורף שלי ולגבי הבחירות, חברים, תרגעו. חשוב המטרה, לא הדרך. לא משנה יהיה היו"ר. חשוב הנוער.