shapira meir
New member
התמונה מוכרת?
התמונה מוכרת?
מתוך אתר ה-"נכבה" הפלסטיני
התמונה מוכרת?
מתוך אתר ה-"נכבה" הפלסטיני
אחדד את השאלההתמונה מוכרת?
מתוך אתר ה-"נכבה" הפלסטיני
זו כמובן תחנת חיפה מזרחאחדד את השאלה
האם מכירים לא את המקום, אלא את התמונה?
ז"א שהתמונה כבר ידועהזו כמובן תחנת חיפה מזרח
בצילום לפני שנת 1945!
מלה"עאחדד את השאלה
האם מכירים לא את המקום, אלא את התמונה?
זה שזה חיפה מרכזהתמונה מוכרת?
מתוך אתר ה-"נכבה" הפלסטיני
הבנין הוא חיפה מזרח לפני הפיצוץזה שזה חיפה מרכז
מיד רואים, גם כתוב שם חיפה. הבנתי שהשאלה שלך היא ספציפית לתמונה הזו. אני מאוד אוהבת את העיצוב שלה ושל תחנת החאן בירושלים ואני רק מבכה את זה שלא דואגים לשמר ולשמור את המבנים היפים והמיוחדים הללו.
הבנין הוא חיפה מזרח לפני הפיצוץ
סימנתי את האתריםזה שזה חיפה מרכז
מיד רואים, גם כתוב שם חיפה. הבנתי שהשאלה שלך היא ספציפית לתמונה הזו. אני מאוד אוהבת את העיצוב שלה ושל תחנת החאן בירושלים ואני רק מבכה את זה שלא דואגים לשמר ולשמור את המבנים היפים והמיוחדים הללו.
ק"מ 0 של הקו החג'אזיסימנתי את האתרים
1. הבנין המערבי שהיום עם גג אדום 2. אנדרטת פתיחת המסילה "רכבת העמק" 3. בית הדואר הטורקי מעבר לכביש (בגללו מתחילה שם אבן קמ 0 4. הבנים המרכזי של התחנה על כל 5 חלקיו (כולל המרפסת)
כך נראה הבנין אחרי הפיצוץזה שזה חיפה מרכז
מיד רואים, גם כתוב שם חיפה. הבנתי שהשאלה שלך היא ספציפית לתמונה הזו. אני מאוד אוהבת את העיצוב שלה ושל תחנת החאן בירושלים ואני רק מבכה את זה שלא דואגים לשמר ולשמור את המבנים היפים והמיוחדים הללו.
כך נראים שני החלקים שנותרוזה שזה חיפה מרכז
מיד רואים, גם כתוב שם חיפה. הבנתי שהשאלה שלך היא ספציפית לתמונה הזו. אני מאוד אוהבת את העיצוב שלה ושל תחנת החאן בירושלים ואני רק מבכה את זה שלא דואגים לשמר ולשמור את המבנים היפים והמיוחדים הללו.
מתי שופץ?כך נראים שני החלקים שנותרו
בצילום מהכביש כעבור זמן אחרי שהבנין שופץ
20.09.1946 כמובן אינגל'ה !!!אני יכול לאמר מתי פוצץ......
על השאלה מתי שופץ אין לי תשובה.20.09.1946 כמובן אינגל'ה !!!
גם לי לא. ליל מנוחה.על השאלה מתי שופץ אין לי תשובה.
וכך עד היום ללא שינויזה שזה חיפה מרכז
מיד רואים, גם כתוב שם חיפה. הבנתי שהשאלה שלך היא ספציפית לתמונה הזו. אני מאוד אוהבת את העיצוב שלה ושל תחנת החאן בירושלים ואני רק מבכה את זה שלא דואגים לשמר ולשמור את המבנים היפים והמיוחדים הללו.
ומעבר לכביש עדיין עומד מה שהיהזה שזה חיפה מרכז
מיד רואים, גם כתוב שם חיפה. הבנתי שהשאלה שלך היא ספציפית לתמונה הזו. אני מאוד אוהבת את העיצוב שלה ושל תחנת החאן בירושלים ואני רק מבכה את זה שלא דואגים לשמר ולשמור את המבנים היפים והמיוחדים הללו.
ומענין לענין באותו ענין -ומעבר לכביש עדיין עומד מה שהיה
בית הדואר הטורקי (הבריטי היה מול הנמל ולידו המשטרה)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.