התלוננות על הבוחנת

התלוננות על הבוחנת

שלום לכולם, היום כמו רבים אחרים עשיתי את בחינת הבגרות בתנ"ך , באמצע הבגרות הבוחנת נזכרה שהיא שכחה שצריכים להיות 4 טורים (היו חמישה) ובקיצור היא שינתה את הסדר בכיתה בדיוק בזמן הזה סיימת סעיף א1 באחת השאלות וכשהתיישבתי במקומי החדש התבלבלתי ועשיתי את סעיף ב' ישר בלי לעשות את א2 , האם לפי דעתכם ניתן לעשות משהו בנידון או שהעסק אבוד? (מדובר בסעיף יחסית כבד משקל-6 נקודות)
 

Tal2012

New member
../images/Emo26.gif

לדעתי.. משרד החינוך לא יעשה עם זה כלום. לא אכפת להם מאיתנו. לנו למשל, התחילו את בחינת הבגרות באנגלית רבע שעה אחרי הזמן
( מודל E ) ונותרו לנו ממש מעט דקות לקרוא את כל השאלות של השמיעה דרך הרדיו. לא עשו לנו עם זה כלום, לאף אחד לא היה אכפת. הייתה גם עוד בגרות שפתאום , אחרי שכולם ישבו ו10 דקות אחרי שהתחילה הבגרות, היא החליטה מהר לשנות לכולם את הסדר ולא החזירו לנו את הדקות הללו.... לאף אחד לא איכפת , משרד החינוך עושה מה שבא לו :-| מצטערת ..
 

Ana Lyn Newkirk

New member
גם לנו!

התחלנו ב-14:55 (עשר דקות אחרי הזמן), בזמן הבחינה הבוחנות דיברו ביניהן (ואני לצערי שישבתי שורה ראשונה הכי סבלתי מזה) ובסוף הן עשו כאילו טובה שהחזירו לנו רק 5 דקות מהזמן, וגם זה בקושי.
 

Tal2012

New member
ככה היה לי במתמטיקה

בדיוק לפני שבוע. כשהושיבו אותי בשורה הראשונה ליד הבוחנות והן אומרות אחת לשנייה " משעמם הא ? " טוב שלא התפוצצתי עליהן חח מעצבנות ..
 

may17g

New member
וואלה?!?

ואו אצלנו התלמידים עושים פיאסקו על כל שטות שלא לפי החוקים... אם נותנים תוספת זמן 10 דקות במקום 15 הם פשוט יוצאים בסערה מהכיתה וקוראים למשגיחים אחראים כל רגע מישהו צועק על המשגיחים שהם עושים משו לא בסדר..... טוב אבל אצלנו בכלל יש בלאגן... היום נגיד, באמצע הבגרות בתנך, איזה ילד נכנס לכיתה ועושה "כולם להביא לי מפתחות של מכוניות, יש שוטר בחוץ והוא מחלק דוחות" כולם הפסיקו לכתוב את הבחינה יצאו החוצה והזיזו מכוניות....
חלק הלכו לקרוא לאנשים שיזיזו להם ואז חזרו והמשיכו
 

2 Mיכל

New member
לדעתי לא. תוכל להתלונן על הבוחנת

ואולי יעיפו אותה, אבל אני לא חושבת שיעלו בגלל זה את הציון.
 

JuliaM1

New member
לא יעשו לה כלום

לבוחנות לא עושים כלום! הגעתי למסקנה הזאת מזמן, היום בבגרות בתנ"ך עשיתי את הקטע של האנסין ונישארו לי 5 דקות, ביקשתי ממנה שתביא לי דפים, והיא הביאה אותם ממש לאט..ואז התפספסו לי 2-3 דקות ונישארו 2 דקות. והיא אומרת לי "יש לך דקה לסיום" ואני "לא יש לי2!" ובידיוק כשעניתי עשיריות תשובה באנסין כתבתי משפט בשאלה השניה והיא לקחה לי את הבגרות מהיד!!! כאילו מה הבעיה שלך? תביאי לי לסים משפט, לשים נקודה -משהו?!!!!!! ואמרתי לה שלפחות תיתן לי לרשום את מספר השאלה...והיא נתנה לי\: גם לקחה לי 3 דקות שבהן יכולתי לענות על שאלה וגם אוףףףףףףףף! מעצבן, הלך לי הציון...): (כי בניתי על זה שיורידו לי ניקוד בשאלה אחרת לא באנסין!) בע עלי. זהו מצטערת!
 

Lil Kitty

New member
הבוחנים הם זונות אין מה לעשות

גם באנגלית וגם בתנ"ך, נכנסה אותה בוחנת מזדיינת ושתי הבחינות התחילה באמצע לדבר עם הבוחנת השניה. בשתי הבחינות הן התחילו לזיין תשכל אחת לשניה, בקול רם, וכרגיל בשתי הבחינות הלך לי הריכוז בחמש הדקות האלה.
 

may17g

New member
המממ תבינו...

הם לא בוחנים הם משגיחים בוחן הוא מי שבודק לך את המבחן ומחליט על הציון אלה שמשגיחים שלא תדברו בכיתה וכאלה הם סתם אנשים שרצו לעשות כסף מהצד ובאו להשגיח, הם אפילו לא מורים.... ולא יעלו לך את הציון כי גם אם שכחת לכתוב את התשובה אף אחד לא אמר שהיית כותב את התשובה הנכונה אם היית זוכר ועכשיו כבר אי אפשר לדעת מה היית כותב... אז לא יעלו לך..
 

may17g

New member
חוץ מזה..

שתחשוב בהיגיון מבחינת משרד החינוך יכול להיות גם שסתם לא ידעת את התשובה אז אמרת יאללה לא נכתוב תשובה ואחר כך נאשים את כל העולם ואחותו בטענה שידעתי את התשובה לא שאני אומרת שזה מה שעשית אבל אין לך דרך להוכיח שזה לא מה שעשית הקיצר זה אבוד. רד מזה
 
אני לא בונה על עצמי באופן אישי

באופן כללי היא פגעה בשלושת התלמידים שישבו בטור החמישי שבדוגרי לא אשמים בכלום זו היא ששכחה לסדר את הכיתה לפני כן שלא לדבר על זה שחצי מבחן שכנענו אותה שמשרד החינוך הוסיף רבע שעה לבחינה בתנ"ך, סעמק זה דפק לי תבחינה (יש לי מגן 94 בניתי על מעל 90 נשאר רק להתפלל)
 

may17g

New member
הבחינה הייתה אמורה להיות

שעתיים וחצי והוחלט להוסיף עוד רבע שעה
 

rain7

New member
הבוחנות

אני נבחנת אקסטרנית אז שלחו אותי לבי"ס שאני לא מכירה. יש רמקול ענק מעל הלוח, כל עשר דקות בממוצע המנהלת צווחת הודעה חסרת משמעות ולא מובנת ברמקול, בטענה שזה בי"ס ואנחנו צריכים לתת לו להמשיך "להתנהל". בכיתות מעלינו ומתחתינו גוררים שולחנות וכיסאות לאורך כל המבחן, ובקומה שלנו שיחקו כדורגל. השער היה הדלת של הכיתה. כמובן בליווי של צעקות. ואם זה לא מספיק אז הבוחנות לא הפסיקו לדבר אחת עם השניה. בשלב מסויים איבדתי את הריכוז לגמרי ולא סיימתי את כל השאלות (נשארו לי שתיים). האם יעניין את משרד החינוך ההתנהלות הזו או שאין בכלל מה לדבר?
 

talush2005

New member
אוי :(

גם אצלינו יש רמקול אבל מפריעים רק לדקה בסוף השיעור אם צריך ובטח לא כל 10 דקות וזה גם רק דברים חשובים.. אני הייתי מנסה לדבר עם מי שאחראי עלייך בבית ספר האקסטרני או משהו..מי שהכין אותך לבגרות או לא יודעת בידיוק אולי הם יוכלו לדבר עם הביהס שנבחנת בו או עם משרד החינוך.לא בסדר שלא עשו כלום עם הרעש הזה. אני לא מבטיחה ולא בטוחה בכלל -עם המשרד החינוך הזה שיעשו משהו אבל שווה לנסות כי זה כן לא פייר-אני לא הייתי מצליחה לעשות אפילו חצי מהמבחן ברעש כזה. בהצלחה
 
למעלה