התלבטות....
שלום,
אני בת 30+ ללא פסיכומטרי ובכדי להתחיל לימודי תואר ראשון עליי לעשות קודם כל מכינה.
האופציות שעומדות בפני לאחר מכן באוניברסיטה שביררתי עליה הן אלה:
לימודי תואר ראשון ב.א רב תחומי במדעי החברה עם התמחות במשאבי אנוש תחום שמאוד מרתק אותי... אופציה נוספת היא לימודי תואר ראשון במדעי המדינה גם תחום שמוצא חן בעיני. אני מתלבטת מה לבחור כי יש לי הרגשה שב.א רב תחומי הוא כללי יותר ופחות "מרשים" ככרטיס כניסה בהמשך...פשוט מתלבטת מה כדאי...
אשמח לכל הצעה והכוונה...אני מבולבלת...
שלום,
אני בת 30+ ללא פסיכומטרי ובכדי להתחיל לימודי תואר ראשון עליי לעשות קודם כל מכינה.
האופציות שעומדות בפני לאחר מכן באוניברסיטה שביררתי עליה הן אלה:
לימודי תואר ראשון ב.א רב תחומי במדעי החברה עם התמחות במשאבי אנוש תחום שמאוד מרתק אותי... אופציה נוספת היא לימודי תואר ראשון במדעי המדינה גם תחום שמוצא חן בעיני. אני מתלבטת מה לבחור כי יש לי הרגשה שב.א רב תחומי הוא כללי יותר ופחות "מרשים" ככרטיס כניסה בהמשך...פשוט מתלבטת מה כדאי...
אשמח לכל הצעה והכוונה...אני מבולבלת...