התלאות האלה...

meinhoney

New member
התלאות האלה...

היי התקבלתי למכללת "ספיר". ניגשתי לבנק הפועלים על מנת למשוך את הכסף מהפיקדון הצבאי שלי לתשלום המקדמה. קיבלתי צ'ק בנקאי (מבנק הפועלים) ניגשתי לבנק הדואר לשלם היא אמרה לי שאי אפשר בגלל שהחשבון של המכללה הוא בבנק לאומי. מה שיצר מצב שאני צריכה לנסוע למכללה ולשלם ושלא נדבר על זה שאני צריכה לשלם עד יום שישי ושרק השבוע קיבלתי את ההודעה הזאת. בירוקרטיה מטומטמת.
 

Khepera

New member
שטויות

אני עשיתי את אותה פרוצדורה, זה בכלל לא נכון. קודם כל, צק בנקאי זה צק בנקאי, וכל בנק מקבל אותו, עם עמלה מסויימת . צ'ק בנקאי = כסף מזומן, כי זה בטוח שיש לו כיסוי. חוץ מזה, אתה יכול פשוט לקחת את הטופס של מכללת ספיר, וללכת לבנק הפועלים ולשלם את זה על חשבון המענק. המקרה הגרוע יקחו לך 10 שקל עמלה על העברה לחשבון בבנק אחר. מי המטומטמת שאמרה לך שאתה צריך לנסוע למכללה?!
 

Imperia

New member
את יכולה להפקיד את הצ'ק בבנק לאומי

אם אכן שם חשבון הבנק של המכללה. אין שום סיבה לנסוע עד למכללה. תצטרכי לשלם עמלה של בסביבות 5 ש"ח (תדגישי שמדובר בצ'ק של הרשמה למוסד אקדמי, זה מזכה אותך ב- 50% על העמלה).
 

meinhoney

New member
במכללה אמרו לי ובבנק הפועלים

אמרו שהם לא יכולים להפקיד את זה וגם בבנק הדואר וגם בבנק לאומי. אבל יש לי עוד שאלה: כתוב עד ה21 בחודש(משמע יום שישי) כי אז הם לא שומרים מקום. מה הסיכוי שאם אני אעשה את זה ביום ראשון באמת לא יהיה מקום?
 
למעלה