התייעצות
זוכרים את הסיפור על הבחורה שהכרתי ממש לא מזמן במקום העבודה שלי ?
אז אתמול יצא לי להכיר מישהי אחרת באותו הסניף (אין לי סניף קבוע מתוקף תפקידי).
אני בעצם רוצה להתייעץ עמכם לגבי שני דברים:
1. נתונים עובדתיים: הבחורה סיימה לעבוד, ניגשה למשרד שבו אני עובד וניסתה לעניין אותי עם מוצר מסוים. מפה לשם, התגלגלנו לשיחה של כמעט שעה, כאשר אנחנו זורמים, צוחקים ונפתחים אחד כלפי השנייה. לקראת סוף השיחה, היא שאלה אותי "מתי אתה עובד פה עוד פעם ?" בדקתי בסידור העבודה ואמרתי לה שביום שישי. תגובתה: "באסה, אני פה בשבת".
שאלתי אליכם- אפשר להבין מהנתונים הנ"ל שאני מוצא חן בעיניה ? או שאני סתם עף על עצמי ? לא ביקשתי ממנה טלפון מכיוון שלא הייתי בטוח שהיא בעניין.
2. במידה ואבקש ממנה את המספר בפעם הבאה שנתראה, אתם חושבים שזה עלול לפגוע בבחורה הקודמת שיצאתי איתה ? מצד אחד, יצאנו כולה לשני דייטים ובסה"כ התנשקנו. מצד שני, במוקדם או במאוחר היא תגלה שאני יוצא עם מישהי חדשה מאותו הסניף ואז אני עלול להצטייר בעיניה כגבר לא רציני או משהו בסגנון, וזה יפריע לי.
עצתכם ?
זוכרים את הסיפור על הבחורה שהכרתי ממש לא מזמן במקום העבודה שלי ?
אז אתמול יצא לי להכיר מישהי אחרת באותו הסניף (אין לי סניף קבוע מתוקף תפקידי).
אני בעצם רוצה להתייעץ עמכם לגבי שני דברים:
1. נתונים עובדתיים: הבחורה סיימה לעבוד, ניגשה למשרד שבו אני עובד וניסתה לעניין אותי עם מוצר מסוים. מפה לשם, התגלגלנו לשיחה של כמעט שעה, כאשר אנחנו זורמים, צוחקים ונפתחים אחד כלפי השנייה. לקראת סוף השיחה, היא שאלה אותי "מתי אתה עובד פה עוד פעם ?" בדקתי בסידור העבודה ואמרתי לה שביום שישי. תגובתה: "באסה, אני פה בשבת".
שאלתי אליכם- אפשר להבין מהנתונים הנ"ל שאני מוצא חן בעיניה ? או שאני סתם עף על עצמי ? לא ביקשתי ממנה טלפון מכיוון שלא הייתי בטוח שהיא בעניין.
2. במידה ואבקש ממנה את המספר בפעם הבאה שנתראה, אתם חושבים שזה עלול לפגוע בבחורה הקודמת שיצאתי איתה ? מצד אחד, יצאנו כולה לשני דייטים ובסה"כ התנשקנו. מצד שני, במוקדם או במאוחר היא תגלה שאני יוצא עם מישהי חדשה מאותו הסניף ואז אני עלול להצטייר בעיניה כגבר לא רציני או משהו בסגנון, וזה יפריע לי.
עצתכם ?