התייעצות

אסףג1981

New member
התייעצות

זוכרים את הסיפור על הבחורה שהכרתי ממש לא מזמן במקום העבודה שלי ?
אז אתמול יצא לי להכיר מישהי אחרת באותו הסניף (אין לי סניף קבוע מתוקף תפקידי).
אני בעצם רוצה להתייעץ עמכם לגבי שני דברים:
1. נתונים עובדתיים: הבחורה סיימה לעבוד, ניגשה למשרד שבו אני עובד וניסתה לעניין אותי עם מוצר מסוים. מפה לשם, התגלגלנו לשיחה של כמעט שעה, כאשר אנחנו זורמים, צוחקים ונפתחים אחד כלפי השנייה. לקראת סוף השיחה, היא שאלה אותי "מתי אתה עובד פה עוד פעם ?" בדקתי בסידור העבודה ואמרתי לה שביום שישי. תגובתה: "באסה, אני פה בשבת".
שאלתי אליכם- אפשר להבין מהנתונים הנ"ל שאני מוצא חן בעיניה ? או שאני סתם עף על עצמי ? לא ביקשתי ממנה טלפון מכיוון שלא הייתי בטוח שהיא בעניין.

2. במידה ואבקש ממנה את המספר בפעם הבאה שנתראה, אתם חושבים שזה עלול לפגוע בבחורה הקודמת שיצאתי איתה ? מצד אחד, יצאנו כולה לשני דייטים ובסה"כ התנשקנו. מצד שני, במוקדם או במאוחר היא תגלה שאני יוצא עם מישהי חדשה מאותו הסניף ואז אני עלול להצטייר בעיניה כגבר לא רציני או משהו בסגנון, וזה יפריע לי.

עצתכם ?
 

אסףג1981

New member
אבל תחשבי איך זה נראה

שבפרק זמן כ"כ קצר אני יוצא עם שתי בנות מאותו הסניף... ישר ייצא לי שם של גבר לא רציני שרק מחפש לזיין. ואני כ"כ לא כזה.
 

אסףג1981

New member
אני מבין שזה לא מקרי

שאתה מקדיש לי את ה- Bitch כבר בפעם השנייה.
 
לא לא

עם הבחורה הראשונה לא שכבת... ואני מניחה שגם לא ניסית.
והבחורה השנייה בכלל נתנה לך רמזים עבים.
 

אסףג1981

New member
לא ניסיתי

כי באתי עם כוונות רציניות והיא הייתה עלולה לפרש ניסיון שכזה כ"מזיין וזורק".
 

אביeג7

New member
1-

נשמע שהיא מעוניינת.
אני הייתי מבקשת את המספר שלה.

2- אולי זה יפריע לה.. שתתגבר..
ממש לא חושבת שזה מוציא אותך לא רציני..
 

אסףג1981

New member
אני מוכרח להיות כן

ולציין פרט שלא ציינתי עד כה: לגבי הבחורה שיצאתי איתה, אז בסופו של דבר, חתכתי איתה ב- SMS אחרי מספר תהפוכות לאחר הפעם הראשונה שבה זה נחתך. את מבינה כמה רע זה יוציא אותי ?
 

אסףג1981

New member
אבישג, נראה לי שאם היית גבר

היה לך אופי של זיין על
 

אביeג7

New member
חחחח.. האמת שיש מצב

אבל אני פשוט מתאימה את עצמי למצב הנוכחי..

זה כ"כ מגעיל כל העסק הזה.. בחיי..

אבל אי אפשר להתנהג בצורה אחרת..
 
1- היא מעוניינת

אבל חכה קצת לפעם הבאה תראה אם היא נרגשת מהגעתך.

2- למיטב זכרוני היא לא ממש יזמה והראתה עניין לא?
אז who gives a shit
 

אסףג1981

New member
היא שיחקה אותה קשה להשגה

אבל ההצגה שלה הסתיימה כשקיבלתי ממנה שיחת טלפון מפתיעה אחרי הפעם הראשונה שבה חתכתי את זה, בה התוודתה שהיא לא הטיפוס היוזם. זה לא מנע ממני לחתוך איתה למחרת בשנית, רק שהפעם זה היה ב-SMS
 
אוקיי ומה?

חתכת.. אז מה זה אומר?
ששרפת את עצמך שם?

מילא הייתם יחד כמה חודשים וכולם ידעו עליכם.
אבל זה לא קרה.. אז יאללה לעבודה.
 
היא לגמרי בקטע שלך

וחבל שלא היכת בברזל בעודו חם (אם אתה יכול, תברר את מספר הטלפון שלה, ותזמין אותה לדייט מחר).

הבחורה משני הדייטים לא מפריעה כלל, מכיוון שלא ניצלת אותה לסקס או משהו. סתם לא התאים ביניכם לאחר היכרות שטחית.

בכל מקרה אין לך מה להפסיד.
 

אסףג1981

New member
דווקא בעבודה הקודמת הכרתי יותר

אבל זה היה בתקופה שכיוונתי ליחסי יזיזות בלבד, לאחר קשר שהסתיים.
במקומות עבודה תמיד הכרתי בחורות בשפע. זה המתכון הכי טוב להכרות בעיני.
 
למעלה