פשוט.
תפסיק לקיים מצוות, תעשה מה שבא לך ותתחיל חיים חדשים כרצונך. וכשהשכונה שלך לא תסבול אותך תעבור לגור בשכונה או בעיר אחרת. וכשאשתך לא תסכים תתגרש ממנה, תשכור עורך דין באלפי שקלים, תשלם מזונות, תתגמש בהסדרים עם הילדים, תתחיל ללמוד ולחיות חיים חדשים.
ואם אתה לא יכול או אם אינך מסוגל אז תוותר.
אם אינך מסוגל כנראה שהחיים החדשים פחות חשובים לך, כנראה שיעדת לעצמך להיות אבא אוהב ודואג לילדיו. אם כן אז תתמסר לזה תנסה להיות הכי טוב בזה, תאמין לי זה יביא לך סיפוק ובמהרה יוציא לך מהראש את כל התיכנונים שלך.
וגם אם לפעמים קשה, נמאס כבר, יש נפילות תשתדל לחזור לדרך אל המטרה, הדרך אותה בחרת שתשקף את מצב ההישרדות שלך כייצור ביוכימי, הדרך שתביא לך שלמות בתוך הבלי החיים הקצרים האלה.
נ.ב. אני כותב גם לעצמי ולכל האחים שלנו כאן לאלה שיכולים לשאוב מזה חיזוק וכח.
מאחל לך הרבה בריאות והצלחה בדרכך בחיים.