התייעצות
אחותי (בת ה-37) זקוקה נואשות לטיפול פסיכולוגי/פסיכיטרי - היא בדיכאון, היא מדברת אל עצמה (כשמעירים לה על כך היא לא מכחישה ואומרת שהיא מודעת לזה), אובססיבית, שתלטנית, ויש לה התקפי זעם מילוליים. היא מאיימת בהתאבדות ובאופן עקיף מהווה סכנה להוריי (שניהם לא בקו הבריאות וקרה כבר שלאחר עימות עם אחותי הם הגיעו לחדר מיון עם מיחושים בלב). אני חסרת אונים – כי ידוע לי שלא ניתן לכפות עלליה לקבל עזרה נפשית, חשבתי גם לבקש צו הרחקה בינה לבין הוטריי אבל אני לא רוצה שהיא תשאר בודדה ומצד שני גם הורי לעולם לא יסכימו לכך. אני חייבת גם להוסיף שאני גם מודעת לכך שההתדרדרות הנפשית שלה נובעת מהקשיים והאכזבות כל חייה כיצד אוכל לעזור לה גם כדי להציל את משפחתי?
אחותי (בת ה-37) זקוקה נואשות לטיפול פסיכולוגי/פסיכיטרי - היא בדיכאון, היא מדברת אל עצמה (כשמעירים לה על כך היא לא מכחישה ואומרת שהיא מודעת לזה), אובססיבית, שתלטנית, ויש לה התקפי זעם מילוליים. היא מאיימת בהתאבדות ובאופן עקיף מהווה סכנה להוריי (שניהם לא בקו הבריאות וקרה כבר שלאחר עימות עם אחותי הם הגיעו לחדר מיון עם מיחושים בלב). אני חסרת אונים – כי ידוע לי שלא ניתן לכפות עלליה לקבל עזרה נפשית, חשבתי גם לבקש צו הרחקה בינה לבין הוטריי אבל אני לא רוצה שהיא תשאר בודדה ומצד שני גם הורי לעולם לא יסכימו לכך. אני חייבת גם להוסיף שאני גם מודעת לכך שההתדרדרות הנפשית שלה נובעת מהקשיים והאכזבות כל חייה כיצד אוכל לעזור לה גם כדי להציל את משפחתי?