התייחסות ארגון 15 דקות להפעלת קו 1

מצב
הנושא נעול.
האמת היא שאני לא מכיר את האירגונים האלה

כל מלה בסלע...
האמת היא שאני לא מכיר את האירגונים האלה
בכל מקרה הדברים צודקים והיה ראוי להזכיר את המריחה של 40 שנה בכל הנוגע לרכבת התחתית. רצית לקנות מרצדס, התפשרת על מזדה 6, קיבלת בסוף סוזוקי אלטו ובסוף בסוף מסתבר שאין מנוע...
הסיפור והסאגה שהתחילו (אפשר כבר לנקוב המון תאריכי התחלה) לפני עשרות שנים מסתיימים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל.
ואתה יודע מה? לי אישית היה ברור שזה מה שיקרה. תל אביב רבתי זקוקה לרכבת תחתית אמיתית. זה מה שחשבו בימי גולדה וזה מה שאני חושב. אז לנפנף במה ש"הואילו בטובם" לזרוק לנו כהישג גדול?
ההגיון של מערכת מהירה הוא להפעיל אותה במימד אחר. מתחת לאדמה או בשמיים... אחרת זה פקה פקה.
אל תדאגו ידידי, מה שהיה הוא שיהיה. עלה התאנה הזה משתלב יפה עם הקיצוצים הקרובים ומשרד האוצר היתה אורה ושמחה.
 
אבל זה לא מסתיים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל

האמת היא שאני לא מכיר את האירגונים האלה
בכל מקרה הדברים צודקים והיה ראוי להזכיר את המריחה של 40 שנה בכל הנוגע לרכבת התחתית. רצית לקנות מרצדס, התפשרת על מזדה 6, קיבלת בסוף סוזוקי אלטו ובסוף בסוף מסתבר שאין מנוע...
הסיפור והסאגה שהתחילו (אפשר כבר לנקוב המון תאריכי התחלה) לפני עשרות שנים מסתיימים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל.
ואתה יודע מה? לי אישית היה ברור שזה מה שיקרה. תל אביב רבתי זקוקה לרכבת תחתית אמיתית. זה מה שחשבו בימי גולדה וזה מה שאני חושב. אז לנפנף במה ש"הואילו בטובם" לזרוק לנו כהישג גדול?
ההגיון של מערכת מהירה הוא להפעיל אותה במימד אחר. מתחת לאדמה או בשמיים... אחרת זה פקה פקה.
אל תדאגו ידידי, מה שהיה הוא שיהיה. עלה התאנה הזה משתלב יפה עם הקיצוצים הקרובים ומשרד האוצר היתה אורה ושמחה.
אבל זה לא מסתיים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל
קו 1 הוא "קו מקדים". זה אמצעי זמני. אמנם הזמני הזה יימשך 6, 7, 8, 9, אולי אפילו 10 שנים, אבל בהגדרתו הקו הזה עדיין זמני.
הבעיה של אי ביצוע או מריחת ביצוע מערכת קווי המתע"ן בגוש דן היא בעיה קשה, חמורה וארוכת טווח, אבל היא איננה קשורה לבעיות המיקרו של קו 1.
קו 1 אינו פתרון ואינו "המשיח" ולא צריך להתייחס אליו כאל כזה. לקו הזה שתי מטרות קצרות טווח: 1. להקטין את העומס בקווי האוטובוס הוותיקים שנוסעים בצירים של קו 1, 2. לעשות משהו על מנת לנסות להקל על הקטסטרופה הצפויה בתקופת העבודות על הרכבת הקלה.
מי שמתייחס לקו הזה כפתרון המוגמר מתאכזב אכזבה שהייתה ידועה מראש.
 

amit1270

New member
"האויב של הטוב הוא הטוב ביותר"

האמת היא שאני לא מכיר את האירגונים האלה
בכל מקרה הדברים צודקים והיה ראוי להזכיר את המריחה של 40 שנה בכל הנוגע לרכבת התחתית. רצית לקנות מרצדס, התפשרת על מזדה 6, קיבלת בסוף סוזוקי אלטו ובסוף בסוף מסתבר שאין מנוע...
הסיפור והסאגה שהתחילו (אפשר כבר לנקוב המון תאריכי התחלה) לפני עשרות שנים מסתיימים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל.
ואתה יודע מה? לי אישית היה ברור שזה מה שיקרה. תל אביב רבתי זקוקה לרכבת תחתית אמיתית. זה מה שחשבו בימי גולדה וזה מה שאני חושב. אז לנפנף במה ש"הואילו בטובם" לזרוק לנו כהישג גדול?
ההגיון של מערכת מהירה הוא להפעיל אותה במימד אחר. מתחת לאדמה או בשמיים... אחרת זה פקה פקה.
אל תדאגו ידידי, מה שהיה הוא שיהיה. עלה התאנה הזה משתלב יפה עם הקיצוצים הקרובים ומשרד האוצר היתה אורה ושמחה.
"האויב של הטוב הוא הטוב ביותר"
אני נוטה להסכים אתך שעדיפה רכבת תחתית "אמיתית" (כלומר בעלת קיבולת גבוהה ביותר), בתקווה שהקו האדום יהפוך לכזה, אבל מה הקשר לקו 1? מראש מדובר על קו מקדים ואין שום כוונה להפוך אותו לקבוע. אם היית מתעניין קצת היית רואה שהעבודות על הקו האדום כבר החלו ואפשר לומר שהן קרובות לנקודת האל-חזור, כך שהטענה שלך שהסאגה הסתיימה-לכאורה היא פשוט לא נכונה.
 
עמית יקירי, אני יודע מה הולך שם

"האויב של הטוב הוא הטוב ביותר"
אני נוטה להסכים אתך שעדיפה רכבת תחתית "אמיתית" (כלומר בעלת קיבולת גבוהה ביותר), בתקווה שהקו האדום יהפוך לכזה, אבל מה הקשר לקו 1? מראש מדובר על קו מקדים ואין שום כוונה להפוך אותו לקבוע. אם היית מתעניין קצת היית רואה שהעבודות על הקו האדום כבר החלו ואפשר לומר שהן קרובות לנקודת האל-חזור, כך שהטענה שלך שהסאגה הסתיימה-לכאורה היא פשוט לא נכונה.
עמית יקירי, אני יודע מה הולך שם
ותיקון קל, הסאגה לא הסתיימה..גם לא תסתיים...
יכול להיות שלכשעצמו השינוי מבורך ויש לעשותו גם באלנבי, דיזינגוף, אחוזה ברעננה ואיפה לא...
אבל לא אני קישרתי את זה לקלה/תחתית/ווטאבר.
לכסות מחדל של שנים באיזה אילתור ולהציג את זה כהישג?
רק שר שממקסם כל דבר לתמונה בעיתון מסוגל לעבוד כך על האינטליגנציה.
 

amit1270

New member
אני לא חושב שמישהו מנסה לכסות כאן מחדל של שנים

עמית יקירי, אני יודע מה הולך שם
ותיקון קל, הסאגה לא הסתיימה..גם לא תסתיים...
יכול להיות שלכשעצמו השינוי מבורך ויש לעשותו גם באלנבי, דיזינגוף, אחוזה ברעננה ואיפה לא...
אבל לא אני קישרתי את זה לקלה/תחתית/ווטאבר.
לכסות מחדל של שנים באיזה אילתור ולהציג את זה כהישג?
רק שר שממקסם כל דבר לתמונה בעיתון מסוגל לעבוד כך על האינטליגנציה.
אני לא חושב שמישהו מנסה לכסות כאן מחדל של שנים
אני מודע היטב לבעיות וגם לי יש טענות רבות על התנהלות התח"צ בארץ, אבל אי אפשר להתעלם גם מהעובדה שקו 1 עם כל החסרונות הוא צעד (קטן) בכיוון הנכון. זה לא בא לידי ביטוי במאמר שהתמקד אך ורק בשלילי וכלל גם לא מעט טענות לא ענייניות. אני חושב שפירטתי על כך למעלה.
 

olli3

New member
מנהל
נראה לי שאתה ממערבב בין שני ארגונים שונים.

אני אסביר לך למה התכוונתי
קודם כל לעניין הדמגוגיה: שוב גולדה מאיר? שוב השקעה של מיליארדים? מה הקשר בין הכרזה מלפני 40 שנה (אז דובר על רכבת תחתית, המושג "רכבת קלה" עוד לא היה קיים, אבל מילא) למה שנבנה כיום? איפה התכנית מלפני 40 שנה שעליה הוא מדבר? כמה באמת הוציאו על הסעת המונים בגוש דן ב-40 השנים האחרונות (רמז: מעט מאוד מאוד מאוד)? כבר על ההתחלה הוציא לי את החשק לקרוא את המאמר ולהתייחס אליו ברצינות... "שום רכבת כזו לא נראית באופק". האומנם? האופק אולי קצת רחוק, אבל דווקא מתקרב. וקו 1? "לא רכבת תחתית, לא רכבת עילית"... מדהים ששמת לב לזה.

ומכאן הכותב נותן לנו שיעור איך להסתכל על חצי הכוס הריקה (להלן "בכיינות"): "מספר ימים לאחר הזנקתו של הקו החדש בקול תרועה רמה, מעידים הנתונים כי הוא אינו משפר את השירות". וואו, איזו בדיקה מעמיקה הספיקו לעשות שם אחרי "מספר ימים"! זה רציני?! בהמשך מועלות תלונות, חלקן אפילו מוצדקות, אבל שוב, מדובר בימים אחדים ואפילו במדינות מתקדמות יותר מישראל יש תקלות לא פחות חמורות. עזוב 100 ימי חסד, מה דעתך על 20?

"נתיב התחבורה הציבורית עליו מתנהל קו 1 אינו נקי מהפרעות" - נכון, אבל למה להפיל את הבעיה הזאת על קו 1 המסכן? אם אינני טועה (וקובי מעיד על כך בשרשור זה) הצביעה המיוחדת והגבּרת האכיפה לאורך התוואי דווקא הפחיתו מאוד את ההפרעות, וככל הנראה זה משפיע גם על קווים אחרים (ובוא נקווה שהאכיפה תימשך בניגוד ל"מבצעים" דומים בעבר). "אין לו כל העדפה ברמזורים" - אני מבין ששנתיים עיכוב לא הספיקו למר יעקב. כן, חצי הכוס הריקה... אבל הנה מגיע השוס: "עקב אורכו, מסורבל מאד לתמרון בצמתים גדושים"(!!) ובכן גבירותיי ורבותיי, מנכ"ל ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל מתנגד לשימוש באוטובוסים ארוכים! בפעם הבאה שתרגישו כמו סרדינים תדעו למי להפנות את התלונות...

נעבור כמה פסקאות קדימה: אפילו העלייה מכל הדלתות (שעליה נאבק, בצדק רב, ארגון "15 דקות") זוכה במאמר לקטילה לא מוצדקת, ושוב חצי הכוס הריקה מככבת. אז נכון שיש בעיה עם התשלום במזומן, ונדמה לי שאמיר התייחס לזה בשרשור כאן והסביר בצורה שקולה ועניינית שזה לא כל כך פשוט. הבעיה היא הרבה יותר עמוקה ושורשית ונובעת ממבנה התח"צ בארץ בכלל, אבל הכותב מעדיף שוב להפיל את הכול על אותו קו אחד ויחיד שלמרות כל בעיותיו מהווה שיפור ואולי אפילו שיפור משמעותי, שלא לומר תחילתה של מהפכה (טוב, אולי קצת נסחפתי). אבל למה לכתוב משהו חיובי כשאפשר להתרכז אך ורק בשלילי?

לקראת סוף המאמר הדמגוגיה חוזרת. שוב "בזבוז המיליארדים" והפעם בתוספת "פרויקטים גרנדיוזיים מיותרים". האם תפוזו מדבר מגרונו של מר יעקב? אפשר להתווכח על סדר העדיפויות של משרד התחבורה (שדווקא משקיע לא מעט גם בתחבורה עירונית), אבל למה ברמה של טוקבק? מאכזב מאוד, ודווקא מכיוון שאני רואה בארגון "15 דקות" משהו רציני.
נראה לי שאתה ממערבב בין שני ארגונים שונים.
15 דקות לא נאבקו על עליה מכל הדלתות. איפה שמעת על זה?
&nbsp
פרוייקט סרדין הוא של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל ולא של 15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל. ואת התוספת של "ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל" הם הוסיפו לאחרונה, תנחש למה... אומנם לא משתמע מדבריך כי פרוייקט סרדין יוחס ל15 דקות, אבל בכתובת שונות באינטרנט חלה טעות והפרוייקט (יחד עם עוד לא מעט דברים) יוחס גם ל15 דקות למרות של15 דקות אין כלל נגיעה בדברים.
&nbsp
שלישית, ל15 דקות אין שום דבר בגוש דן או בשרון. אין להם פעילים בגוש דן והשרון...
 

amit1270

New member
15 דקות נאבקו (ועדיין נאבקים) לעלייה מכל הדלתות בירושלים

נראה לי שאתה ממערבב בין שני ארגונים שונים.
15 דקות לא נאבקו על עליה מכל הדלתות. איפה שמעת על זה?
&nbsp
פרוייקט סרדין הוא של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל ולא של 15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל. ואת התוספת של "ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל" הם הוסיפו לאחרונה, תנחש למה... אומנם לא משתמע מדבריך כי פרוייקט סרדין יוחס ל15 דקות, אבל בכתובת שונות באינטרנט חלה טעות והפרוייקט (יחד עם עוד לא מעט דברים) יוחס גם ל15 דקות למרות של15 דקות אין כלל נגיעה בדברים.
&nbsp
שלישית, ל15 דקות אין שום דבר בגוש דן או בשרון. אין להם פעילים בגוש דן והשרון...
15 דקות נאבקו (ועדיין נאבקים) לעלייה מכל הדלתות בירושלים
מדובר ב"פיילוט" שהובטח לפני מספר שנים בקווים ה"מהירים" (70+) ולא יושם עד עצם היום הזה.
 

olli3

New member
מנהל
קשה לי להאמין שייושם באגד כל כך מהר.

15 דקות נאבקו (ועדיין נאבקים) לעלייה מכל הדלתות בירושלים
מדובר ב"פיילוט" שהובטח לפני מספר שנים בקווים ה"מהירים" (70+) ולא יושם עד עצם היום הזה.
קשה לי להאמין שייושם באגד כל כך מהר.
 

Rubim88

New member
הביטוי דווקא היה קיים

אני אסביר לך למה התכוונתי
קודם כל לעניין הדמגוגיה: שוב גולדה מאיר? שוב השקעה של מיליארדים? מה הקשר בין הכרזה מלפני 40 שנה (אז דובר על רכבת תחתית, המושג "רכבת קלה" עוד לא היה קיים, אבל מילא) למה שנבנה כיום? איפה התכנית מלפני 40 שנה שעליה הוא מדבר? כמה באמת הוציאו על הסעת המונים בגוש דן ב-40 השנים האחרונות (רמז: מעט מאוד מאוד מאוד)? כבר על ההתחלה הוציא לי את החשק לקרוא את המאמר ולהתייחס אליו ברצינות... "שום רכבת כזו לא נראית באופק". האומנם? האופק אולי קצת רחוק, אבל דווקא מתקרב. וקו 1? "לא רכבת תחתית, לא רכבת עילית"... מדהים ששמת לב לזה.

ומכאן הכותב נותן לנו שיעור איך להסתכל על חצי הכוס הריקה (להלן "בכיינות"): "מספר ימים לאחר הזנקתו של הקו החדש בקול תרועה רמה, מעידים הנתונים כי הוא אינו משפר את השירות". וואו, איזו בדיקה מעמיקה הספיקו לעשות שם אחרי "מספר ימים"! זה רציני?! בהמשך מועלות תלונות, חלקן אפילו מוצדקות, אבל שוב, מדובר בימים אחדים ואפילו במדינות מתקדמות יותר מישראל יש תקלות לא פחות חמורות. עזוב 100 ימי חסד, מה דעתך על 20?

"נתיב התחבורה הציבורית עליו מתנהל קו 1 אינו נקי מהפרעות" - נכון, אבל למה להפיל את הבעיה הזאת על קו 1 המסכן? אם אינני טועה (וקובי מעיד על כך בשרשור זה) הצביעה המיוחדת והגבּרת האכיפה לאורך התוואי דווקא הפחיתו מאוד את ההפרעות, וככל הנראה זה משפיע גם על קווים אחרים (ובוא נקווה שהאכיפה תימשך בניגוד ל"מבצעים" דומים בעבר). "אין לו כל העדפה ברמזורים" - אני מבין ששנתיים עיכוב לא הספיקו למר יעקב. כן, חצי הכוס הריקה... אבל הנה מגיע השוס: "עקב אורכו, מסורבל מאד לתמרון בצמתים גדושים"(!!) ובכן גבירותיי ורבותיי, מנכ"ל ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל מתנגד לשימוש באוטובוסים ארוכים! בפעם הבאה שתרגישו כמו סרדינים תדעו למי להפנות את התלונות...

נעבור כמה פסקאות קדימה: אפילו העלייה מכל הדלתות (שעליה נאבק, בצדק רב, ארגון "15 דקות") זוכה במאמר לקטילה לא מוצדקת, ושוב חצי הכוס הריקה מככבת. אז נכון שיש בעיה עם התשלום במזומן, ונדמה לי שאמיר התייחס לזה בשרשור כאן והסביר בצורה שקולה ועניינית שזה לא כל כך פשוט. הבעיה היא הרבה יותר עמוקה ושורשית ונובעת ממבנה התח"צ בארץ בכלל, אבל הכותב מעדיף שוב להפיל את הכול על אותו קו אחד ויחיד שלמרות כל בעיותיו מהווה שיפור ואולי אפילו שיפור משמעותי, שלא לומר תחילתה של מהפכה (טוב, אולי קצת נסחפתי). אבל למה לכתוב משהו חיובי כשאפשר להתרכז אך ורק בשלילי?

לקראת סוף המאמר הדמגוגיה חוזרת. שוב "בזבוז המיליארדים" והפעם בתוספת "פרויקטים גרנדיוזיים מיותרים". האם תפוזו מדבר מגרונו של מר יעקב? אפשר להתווכח על סדר העדיפויות של משרד התחבורה (שדווקא משקיע לא מעט גם בתחבורה עירונית), אבל למה ברמה של טוקבק? מאכזב מאוד, ודווקא מכיוון שאני רואה בארגון "15 דקות" משהו רציני.
הביטוי דווקא היה קיים
בעברית כמובן שלא, אך באנגלית לדוגמא לראשונה ב1972, במקומות אחרים בעולם כבר בשנות ה60 נבנו מערכות בקונספט הזה.
 

mauzer

New member
לפחות בספסל האחורי המזגן מקפיא


התייחסות ארגון 15 דקות להפעלת קו 1
כתבה שפורסמה ב YNET
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4555324,00.html
לפחות בספסל האחורי המזגן מקפיא

כמו שהיה במפרקיות SG שיצאו משירות

ניסיתי את הקו ביום שלישי, בסה"כ תדירות לא רעה, רק הנוסעים צריכים להתרגל לשיטת התיקוף החדשה... ראיתי כמה שעלו ו"הרוויחו" נסיעה בחינם.

 
זו אחת הסיבות שמאז ומעולם ישבתי רק במושב האחורי

לפחות בספסל האחורי המזגן מקפיא

כמו שהיה במפרקיות SG שיצאו משירות

ניסיתי את הקו ביום שלישי, בסה"כ תדירות לא רעה, רק הנוסעים צריכים להתרגל לשיטת התיקוף החדשה... ראיתי כמה שעלו ו"הרוויחו" נסיעה בחינם.
זו אחת הסיבות שמאז ומעולם ישבתי רק במושב האחורי
באוטובוסים. סיבה נוספת היא שאני לא מסוגל שמישהו אחר יישב מאחוריי כמו שלעולם לא אסכים שמישהו יגור מעליי ולכן מאז שנולדתי אני גר רק בקומות אחרונות.
 
תוספת: עדיפה רטיבות בתקרה ותקרה חמה בקייץ מאשר

זו אחת הסיבות שמאז ומעולם ישבתי רק במושב האחורי
באוטובוסים. סיבה נוספת היא שאני לא מסוגל שמישהו אחר יישב מאחוריי כמו שלעולם לא אסכים שמישהו יגור מעליי ולכן מאז שנולדתי אני גר רק בקומות אחרונות.
תוספת: עדיפה רטיבות בתקרה ותקרה חמה בקייץ מאשר
שכן מעליך. הכלל אצלי הוא לכל החיים: מעליי גרים רק דודי שמש !
 

משה343

New member
אתה לבטח בטיסות יושב במושבים האחרונים לפני השרותים...

זו אחת הסיבות שמאז ומעולם ישבתי רק במושב האחורי
באוטובוסים. סיבה נוספת היא שאני לא מסוגל שמישהו אחר יישב מאחוריי כמו שלעולם לא אסכים שמישהו יגור מעליי ולכן מאז שנולדתי אני גר רק בקומות אחרונות.
אתה לבטח בטיסות יושב במושבים האחרונים לפני השרותים...
זה מה שאני עושה , תופס את המושב שבמעבר, שם תיק או בגד
על המושב האמצעי ומקווה שאף אחד לא ישב לידי על מנת
שתהיה לי מיטה מפנקת בדמות 3 מושבים
 
בהחלט ! תמיד שורה 69 בג'מבו שהיא האחרונה.

אתה לבטח בטיסות יושב במושבים האחרונים לפני השרותים...
זה מה שאני עושה , תופס את המושב שבמעבר, שם תיק או בגד
על המושב האמצעי ומקווה שאף אחד לא ישב לידי על מנת
שתהיה לי מיטה מפנקת בדמות 3 מושבים
בהחלט ! תמיד שורה 69 בג'מבו שהיא האחרונה.
 
נכון. לא צריך שדרוג. צריך מושב אחרון בזנב עם הרעידות

אז אני מבין שאתה מסרב לשדרוג כי זה אומר לשבת מלפנים...
נכון. לא צריך שדרוג. צריך מושב אחרון בזנב עם הרעידות
שם המטוס רועד יותר מקדימה. לא מפריע לי ולא מפריע לי ריח השרותים. בעבר הייתי לוקח איתי פלסטלינה, סותם איתה את גלאי האש בשרותים, מעשן בכיף ועושה ספריי מדאודורנט קטן שהיה איתי. זה היה עד 1999. מאז התרגלתי לא לעשן במטוסים. אני זוכר שבשנת 1994 הייתי יושב במושב 69J האחרון במטוס ה-747 (בטיסה ישירה של יום חמישי בלבד לשדה התעופה מנצ'סטר מבן-גוריון ומשם קו 199 ישירות לרחוב הראשי בסטוקפורט) ומעשן חופשי באישור כמו כולם. נדמה לי שביום 01.01.1998 נאסר העישון במטוסים אבל אני לא בטוח שאני צודק בתאריך. הטיסות הישירות עם 747 או 757 למנצ'סטר בוטלו זה מכבר וכיום אני נאלץ להגיע ללונדון לתחנת הרכבת יוסטון. משם יש רכבת למנצ'סטר. הנסיעה אורכת קצת יותר משלוש שעות.
 

alantan

New member
אז ראשית, עדיף לך לשכור רכב... אבל אם לא, אז יותר נוח לנסוע

נכון. לא צריך שדרוג. צריך מושב אחרון בזנב עם הרעידות
שם המטוס רועד יותר מקדימה. לא מפריע לי ולא מפריע לי ריח השרותים. בעבר הייתי לוקח איתי פלסטלינה, סותם איתה את גלאי האש בשרותים, מעשן בכיף ועושה ספריי מדאודורנט קטן שהיה איתי. זה היה עד 1999. מאז התרגלתי לא לעשן במטוסים. אני זוכר שבשנת 1994 הייתי יושב במושב 69J האחרון במטוס ה-747 (בטיסה ישירה של יום חמישי בלבד לשדה התעופה מנצ'סטר מבן-גוריון ומשם קו 199 ישירות לרחוב הראשי בסטוקפורט) ומעשן חופשי באישור כמו כולם. נדמה לי שביום 01.01.1998 נאסר העישון במטוסים אבל אני לא בטוח שאני צודק בתאריך. הטיסות הישירות עם 747 או 757 למנצ'סטר בוטלו זה מכבר וכיום אני נאלץ להגיע ללונדון לתחנת הרכבת יוסטון. משם יש רכבת למנצ'סטר. הנסיעה אורכת קצת יותר משלוש שעות.
אז ראשית, עדיף לך לשכור רכב... אבל אם לא, אז יותר נוח לנסוע
באוטובוס ישירות לווטפורד ג'נקשן ומשם באותה רכבת למנצ'סטר מבלי לעבור דרך לונדון המעצבנת.
&nbsp
אבל אפשר גם לטוס ישירות למנצ'סטר באיזיג'ט או עם החלפת מטוס בהית'רו עם בריטיש או באירופה עם אחת החברות האחרות. אם אתה ממילא מגיע למנצ'סטר אז עדיף לחסוך כסף ולנסוע עם חברה כמו לופטנזה.
&nbsp
אני תמיד אבחר בשדרוג אבל לי חשוב יותר הפינוק מהרעידות...
 
אתה צודק אבל אני נוסע בקושי פעם בשנה לשם כי עכשיו

אז ראשית, עדיף לך לשכור רכב... אבל אם לא, אז יותר נוח לנסוע
באוטובוס ישירות לווטפורד ג'נקשן ומשם באותה רכבת למנצ'סטר מבלי לעבור דרך לונדון המעצבנת.
&nbsp
אבל אפשר גם לטוס ישירות למנצ'סטר באיזיג'ט או עם החלפת מטוס בהית'רו עם בריטיש או באירופה עם אחת החברות האחרות. אם אתה ממילא מגיע למנצ'סטר אז עדיף לחסוך כסף ולנסוע עם חברה כמו לופטנזה.
&nbsp
אני תמיד אבחר בשדרוג אבל לי חשוב יותר הפינוק מהרעידות...
אתה צודק אבל אני נוסע בקושי פעם בשנה לשם כי עכשיו
עם הילדודס למי יש זמן לנסוע? המקום הכי רחוק שנסעתי אליו בחופש הזה היה התחנה במושבה הגרמנית. וגם לשם עם הילדים. נראה לי שבחופשת סוכות אברח לסטוקפורט לכמה ימים. בהחלט אשתמש הפעם בלופטאנזה ! המוח שלי צריך חופש. זה חופש זה? זה עינוי. אין פרטיות ואין זמן לכלום. אביא שני בני דודים להיות איתם וכך אברח לשבוע למנצ'סטר. אני הולך לאכול באמצע הלילה במטבח והם מתעוררים ובאים לאכול איתי ! אפילו את הקפה הם שותים לי...זה חופש זה? אני הולך לעשן בגג שלי - הם באים אחריי...ממש נודניקים !
 

alantan

New member
ספר לי על זה - אנחנו את החופשות שלנו עושים רק עם המשפחה בארץ

אתה צודק אבל אני נוסע בקושי פעם בשנה לשם כי עכשיו
עם הילדודס למי יש זמן לנסוע? המקום הכי רחוק שנסעתי אליו בחופש הזה היה התחנה במושבה הגרמנית. וגם לשם עם הילדים. נראה לי שבחופשת סוכות אברח לסטוקפורט לכמה ימים. בהחלט אשתמש הפעם בלופטאנזה ! המוח שלי צריך חופש. זה חופש זה? זה עינוי. אין פרטיות ואין זמן לכלום. אביא שני בני דודים להיות איתם וכך אברח לשבוע למנצ'סטר. אני הולך לאכול באמצע הלילה במטבח והם מתעוררים ובאים לאכול איתי ! אפילו את הקפה הם שותים לי...זה חופש זה? אני הולך לעשן בגג שלי - הם באים אחריי...ממש נודניקים !
ספר לי על זה - אנחנו את החופשות שלנו עושים רק עם המשפחה בארץ
ובוא נגיד שזה לא בדיוק חופשה... יותר כמו מרתון של משפחה וחברים, בעיקר כאלה עם ילדים בגילאים 7-8

&nbsp
לומר שאנחנו מקנאים בחברים שהולכים לספרד וכל מיני אתרי נופש כאלה ואחרים? אפשר לומר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה