התייחסות ארגון 15 דקות להפעלת קו 1

מצב
הנושא נעול.

מענדי

New member
רשמים מנסיעה בקו 1

התייחסות ארגון 15 דקות להפעלת קו 1
כתבה שפורסמה ב YNET
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4555324,00.html
רשמים מנסיעה בקו 1
נסעתי אתמול בקו 1, 3 תחנות - מבית מעריב לעזריאלי

התיקוף עבד באופן תקין, חבל שהתצוגה של היתרה נעלמת מהר מידי, ושחזרו על הטעות של הרכבת שכשמצמידים את הכרטיס למסך התצוגה מוסתרת.
מכשירי טעינת הרב-קו עבד מעולה, וחוסך לי את הצורך להחזיק מזומן. (חסר בו תצוגת יתרה וחוזים קיימים)

עוד חיסרון ששלטי התצוגה מציגים את התחנה הבאה בלבד.
 

down under

New member
מכמה וכמה נסיעות שעשיתי ברכבי בז'בוטינסקי

התייחסות ארגון 15 דקות להפעלת קו 1
כתבה שפורסמה ב YNET
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4555324,00.html
מכמה וכמה נסיעות שעשיתי ברכבי בז'בוטינסקי
של ר"ג וב"ב, יש ירידה דרמטית ממש בכמות העבריינים שנוסעים ברכבם בנת"ץ בשני הכוונים.
מאז צביעתו בפס אדום והשקת האוטובוסים הארוכים בקו 001 יש ירידה של ממש, רואים זאת מיד,
בכמות העבריינים הנאלחים שנוסעים בנגוד לחוק בנת"ץ.
 
לא יודע למה זה שונה בבני ברק, אבל ברמת גן אין שום הבדל.

מכמה וכמה נסיעות שעשיתי ברכבי בז'בוטינסקי
של ר"ג וב"ב, יש ירידה דרמטית ממש בכמות העבריינים שנוסעים ברכבם בנת"ץ בשני הכוונים.
מאז צביעתו בפס אדום והשקת האוטובוסים הארוכים בקו 001 יש ירידה של ממש, רואים זאת מיד,
בכמות העבריינים הנאלחים שנוסעים בנגוד לחוק בנת"ץ.
לא יודע למה זה שונה בבני ברק, אבל ברמת גן אין שום הבדל.
 
לא, פשוט הבחנתי שבר"ג לא מקפידים

לא הבנתי
אתה הבחנת שבר"ג פחות מקפידים על אי נסיעה בת"ץ לעומת בני ברק?
כי מהנסיעות שלי בשתי הערים יש הרבה פחות עברייני נת"ץ מאשר בעבר.
לא, פשוט הבחנתי שבר"ג לא מקפידים
ואתה הבחנת שבבני ברק כן מקפידים.
אני לא מבקר בבני ברק.
 

down under

New member
לא כל כך מסכים איתך

לא, פשוט הבחנתי שבר"ג לא מקפידים
ואתה הבחנת שבבני ברק כן מקפידים.
אני לא מבקר בבני ברק.
לא כל כך מסכים איתך
אני ראיתי בשבועיים האחרונים שגם בר"ג יש הרבה פחות כלי רכב פרטיים (או טנדרים/משאיות) שנוסעים בנת"ץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה