אופייני לארגון שיודע רק לצעוק גוועלט
קראתי את זה הבוקר, ועם כל הכבוד "בדיקה" אין כאן
יש כאן טור דעה (אני לא בטוח שהאשם הוא ב"15 דקות" המביא נימוק אחד נגד (רכישת כרטיסים במזומן), סביר להניח שכרגיל טמקא עם הכותרות המטעות והמגוחכות שלהם.
 
אופייני לארגון שיודע רק לצעוק גוועלט
העובדה שקו 1 פותר או לפחות מקל על בעיית הסרדינים בקווים הכי עמוסים בגוש דן שהארגון בעצמו מנפנף בהם בתור אחת הבעיות הגדולות יותר של התחבורה הציבורית.
העובדה שקו 1 מהיר יותר מקווים אחרים בזכות העליה מכל הדלתות ובזכות זה שהוא מדלג על חלק מהתחנות.
העובדה שיש דיילים (למרות הכתוב בכתבה) והם אפילו מתודרכים בצורה די טובה. ושהפרסום נעשה בצורה טובה ושאפילו תאריך ההתחלה (קיץ) הוא מצוין לשינוי כזה שצריך להתרגל אליו.
העובדה שהמכשירים של דן על האוטובוסים לתיקוף הרב-קו איכותיים, ידידותיים ואיטואיטיביים. (עוד לא ניסיתי לטעון אז אני לא יודע מה איכות מכונות הטעינה).
העובדה שלאחר שנים של גרירת רגליים מול רשויות שלא מעניין אותם נוסעים באוטובוסים מישהו במשרד התחבורה החליט שאי אפשר לחכות יותר כי הנוסעים הקיימים סובלים, ואת המאבק על אכיפה בנת"צים ועל יצירת מת"צים וקדימות ברמזורים אפשר להמשיך גם אחרי שהנוסעים מרוויחים יותר תדירות, ואז יהיה למשרד התחבורה אפילו יותר משקל לקדם החלטות כאלה בזכות קו 1.
הקו הוא לא בשורה גדולה זה נכון, אבל הוא בהחלט מציג מגמה חיובית לטובת הנוסע.
הרוכב לאוטובוסים על קו 1