האמת היא שאני לא מכיר את האירגונים האלה
בכל מקרה הדברים צודקים והיה ראוי להזכיר את המריחה של 40 שנה בכל הנוגע לרכבת התחתית. רצית לקנות מרצדס, התפשרת על מזדה 6, קיבלת בסוף סוזוקי אלטו ובסוף בסוף מסתבר שאין מנוע...
הסיפור והסאגה שהתחילו (אפשר כבר לנקוב המון תאריכי התחלה) לפני עשרות שנים מסתיימים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל.
ואתה יודע מה? לי אישית היה ברור שזה מה שיקרה. תל אביב רבתי זקוקה לרכבת תחתית אמיתית. זה מה שחשבו בימי גולדה וזה מה שאני חושב. אז לנפנף במה ש"הואילו בטובם" לזרוק לנו כהישג גדול?
ההגיון של מערכת מהירה הוא להפעיל אותה במימד אחר. מתחת לאדמה או בשמיים... אחרת זה פקה פקה.
אל תדאגו ידידי, מה שהיה הוא שיהיה. עלה התאנה הזה משתלב יפה עם הקיצוצים הקרובים ומשרד האוצר היתה אורה ושמחה.
האמת היא שאני לא מכיר את האירגונים האלהכל מלה בסלע...
בכל מקרה הדברים צודקים והיה ראוי להזכיר את המריחה של 40 שנה בכל הנוגע לרכבת התחתית. רצית לקנות מרצדס, התפשרת על מזדה 6, קיבלת בסוף סוזוקי אלטו ובסוף בסוף מסתבר שאין מנוע...
הסיפור והסאגה שהתחילו (אפשר כבר לנקוב המון תאריכי התחלה) לפני עשרות שנים מסתיימים במשהו שהוא לא רחוק מאוטובוס רגיל.
ואתה יודע מה? לי אישית היה ברור שזה מה שיקרה. תל אביב רבתי זקוקה לרכבת תחתית אמיתית. זה מה שחשבו בימי גולדה וזה מה שאני חושב. אז לנפנף במה ש"הואילו בטובם" לזרוק לנו כהישג גדול?
ההגיון של מערכת מהירה הוא להפעיל אותה במימד אחר. מתחת לאדמה או בשמיים... אחרת זה פקה פקה.
אל תדאגו ידידי, מה שהיה הוא שיהיה. עלה התאנה הזה משתלב יפה עם הקיצוצים הקרובים ומשרד האוצר היתה אורה ושמחה.