ממש לא...
אני לא מכורה אבל מאוד אוהבת... קראתי את כל מה שמצאתי ויש לי 5 בערך, אני הכי אוהבת את אסטריקס בבריטניה. ויש לי ספר על אסטריקס- על הסופרים, הסברים על הבדיחות, תקציר על כל ספר, וכמה טעויות שהם עשו. יופי של ספר, קניתי אותו כי לא יכולתי להשאיר אותו בחנות.