התחלתי אוסף חדש!
החלטתי להתחיל לאסוף מציתים, אוסף שיהיה פשוט למדי... הכוונה שלי היא לאסוף רק "מציתי קיוסק" כאלו שאנשים קונים בשביל להדליק סיגריות ולא לנסות לחפש פריטים יקרים מהמאה ה-13 (סתם הגזמה..) ומציתים משומשים בלבד שלא נשאר בהם גז. הסיבה לכך היא שרוב המשפחה שלי היא מעשנים(המבוגרים כמובן) וזה מעוצב ומקושט יפה והם קונים הרבה אז למה לא לשמור את זה בעצם? אני רואה איך סבא נותן לאמא נותנת לדוד שלי וכן הלאה, וזה מושך אותי לאסוף את זה. רציתי לשתף אותכם, מיתר
החלטתי להתחיל לאסוף מציתים, אוסף שיהיה פשוט למדי... הכוונה שלי היא לאסוף רק "מציתי קיוסק" כאלו שאנשים קונים בשביל להדליק סיגריות ולא לנסות לחפש פריטים יקרים מהמאה ה-13 (סתם הגזמה..) ומציתים משומשים בלבד שלא נשאר בהם גז. הסיבה לכך היא שרוב המשפחה שלי היא מעשנים(המבוגרים כמובן) וזה מעוצב ומקושט יפה והם קונים הרבה אז למה לא לשמור את זה בעצם? אני רואה איך סבא נותן לאמא נותנת לדוד שלי וכן הלאה, וזה מושך אותי לאסוף את זה. רציתי לשתף אותכם, מיתר