Ultra Spidey
New member
התחדשתי
החלפתי את פוט הטון השני בגיטרה בסוויץ' Varitone
זה צרך קצת חפירה בפיקגארד כדי להכניס את הסוויץ' הרוטרי, שמסתבר שהוא קצת יותר גדול מהפוט הממוצע
בכלל לא השתמשתי בטון השני, אז להפסיד אני לא מפסיד כלום, והרווחתי 5 גוונים נוספים של צליל
בינתיים, בשל בעיה לא ידועה, הסוויץ' לא זז מעבר ל3 הראשונים, שהם בייפס + 2 טונים נוספים, ואין לי כוח לפתוח שוב את הפיקגארד ולבדוק מה קורה שם. בנוסף שכחתי לקנות לו נוב אז די קשה להעביר מצבים עכשיו, ויכול מאוד להיות שזה גורם לבעיה הנ"ל. אחד הצלילים הוא די בוצי ונחמד, והשני טרבלי עם נגיעות מידיות, שדי הזכיר לי את הטלקאסטר של החבר. אין HISS ואין HUM ואין "פק" כשמעבירים מצבים
ממליץ בחום על השדרוג הזה
תמונות בקרוב
החלפתי את פוט הטון השני בגיטרה בסוויץ' Varitone