התחדשתי לי :)

kikoman11

New member
התחדשתי לי :)

סוף סוף אחרי ציפייה ארוכה וכמה פקידי מכס מעצבנים הגיטרה הגיע :) הנה כמה תמונות:
 

kikoman11

New member
תאמת.. אין לי מושג..

אם תגיד לי איך לבדוק אם זה הוט או ווינטאג' אני יגיד לך. ובקשר לסכום הכולל.. כולל הכל יצא בסביבות ה4500
 

jointstriker

New member
זה וינטאג' נוייזלס....רק על הוינטאג' רשום

נוייזלס. על הסמריום קובלט/הוט סמריום קובלט נוייזלס , שהם הנוייזלסים המודרניים יותר לא מצויין שום דבר והם נראים כמו סינגלים רגילים . הקטע הוא שהם מגיעים כסטנדרט רק באמריקן דלוקס סירייס.
 

kikoman11

New member
תודה רבה :)

ולזה שמעלייך.. הזמנתי דרך איביי כמובן, הגיטרה יד שנייה, שנת 98 ואין לה אפילו שריטה אחת..!
 
למעלה