התוכנית בערוץ 2 - עריכה

נועה21

New member
מה פתאום, הרי שפרה וצבר מייצגים אצילות

וקלאסה. מה פתאום שיראו אותם אומרים משהו רע ואפשר לומר גזעני על מישהו אחר. הרי רק עינב ויוסי מקללים ומדברים מגעיל. שפרה וצבר? חס וחלילה....
 

quarantine

New member
אני בספק. למרות שיש להגיד מילה טובה לעורכים.

אין ספק שהם עושים עבודה טובה. אבל מידי פעם יש פיקשושים. הצורה שהציגו את שי עד התוכנית האחרונה הייתה מאוד מגמתית וראו את זה בתגובות בפורום. אני חושבת שלא הייתה להם ברירה בתוכנית האחרונה ולהראות חלק מפרצופו האמיתי, אי אפשר לעבור על זה בשקט. עם כל הרצון לקצת אקשן, הבחור גרם לי לכבות את הטלויזיה כששמעתי אותו. עכשיו כשהפרצוף של שיפרה התגלה לנו בצורה ברורה כל כך, אני מאוד מקווה שהם ישדרו את זה, ולא יראו לנו עוד רומן אנמי בין שיפרה לצבר(שהאמת? לא מעניין אף אחד חוץ משיפרה) אני חושבת גם שיעזור לשיפרה אם תלך בקרוב, לדעתי היא עושה נזק לעצמה, כל יום שעובר שם בבית היא מראה את השינאה שלה. לדעתי גם רנין צריכה להיות מועמדת, היא למדה משי אבל היא כמו שהיא נוהגת לומר - אהבלה. היא כל כך צבועה שזה מחליא. גם עם רנין הייתה עריכה מגמתית. מקווה שיראו את כל הקבוצה של שי והיחס שלהם הלא מוצדק לעינב ויוסי.
 

Fairywitch

New member
הם לא שאריות אדם../images/Emo2.gif

הם סתם תת רמה
 

redflower1

New member
את מנהלת פורום בתפוז

ומנבלת את הפה, לפי תקנון תפוז צריך לחסום אותך.
 

blur2

New member
אני גם מקווה שיראו את הקטע הזה

כדי שאנשים יכניסו לראש שהם דיברו על עצמם ולא על אף אחד אחר.
 

quarantine

New member
אני גם מקווה שיראו את הצד המרושע שלה

בכל הנוגע למערכת היחסים בינה לבין יוסי ועינב. זה עבר את גבול הטעם הטוב לדעתי, דברים שחשתי לגביה לאט לאט מתבהרים לי ונראים לי כנכונים, היא מטפטפת לנו כל יום אצ המחשבות האמיתיות שלה לגבי אותם אנשים. היא וצבר יכולים לדבר על צורת התנהגות נאותה ונהורה אבל הם לא מבצעים את זה בפועל. אם נקח את הדוגמא שדיברו על לאון. צבר שהתלהם מהתגובה של אשר, שאמר שחס ושלום ויהיה לו בן הומו, אני בספק אם צבר ירצה בן שיהיה הומו, או שלאון ירצה ילד הומו. ולא אין לי בעיה עם הומואים אבל אני חושבת שהורה לא ירצה שהילד שלו יהיה שונה בחברה בגלל הסבל שאותו ילד יעבור. יש כל כך הרבה סתירות בין ההתנהגות של אותם אנשים שמטיפים לאנשים שחיים לפי האמת שלהם. שיפרה היא רוצה להיות האישה שהיא מטיפה לכולם להיות אבל היא לא. להגיד FUCK YOU זה אותו דבר כמו להגיד כלבה. זה נאמר בהומור כמו שהיא לא התכוונה שאחותה תלך להז****. יש רגעים שמתאים לשיפרה לא להבין את הסגנון דיבור של יוסי או עינב. לדעתי קשה לה איתם כי הם אומרים לה ומראים לה את מה שהם חושבים. שיפרה ביקשה מעינב לדבר איתה אם יש משהו שמציק לה, היא שם בשביל לדבר. כשעינב שמעה לעיצתה ורצתה לקיים איתה שיחה , שיפרה אמרה ללאון שהיא לא תיתן לה את התענוג שיתפסו פריים שלהן יחד בשיחה קורעת לב. הצביעות חוגגת למרות שזה רק משחק, יש אנשים שכשרואים אותם על המרקע, יש לי ריפלקס הקאה. שיפרה אחת מהן.
 
הלוואי ולשפרה יצא ילד כמו לאון

ולא בגלל שהוא הומו. בגלל לאון כבן אדם. ואז נראה אותה. בטח תשלח אותו לחו"ל כמו שעשו לה.
 

sweetdreams

New member
מה הבעיה עם ילד הומו??

ואיזה סבל הילד יעבור?? הוא יעבור סבל אם ההורים שלו חושבים בצורה כזאת אולי..
 
ארז טל הצהיר שהוא אוהב את שפרה בתוכנית ה 2

או השלישית כשהעמידו אותה לראשונה להדחה , נפלט לו בשידור חי שהוא לא מבין למה העמידו בחורה כ"כ מקסימה להדחה. מעבר לכך, היא נבחרה על ידו פעמים לסוויטה, דבר שפסול בעני צופים רבים, מעבר לעובדה ששבוע לפני עשו מסיבה דקה לאחר שהודיעו לעינב, יוסי ואשר שהם מועמדים להדחה, ולאחר שהודיעו לשפרה על כך דאגו להקל על המורל שלה עם שיחה הביתה ופינוק בסוויטה עם צבר. אין צל של ספק שהמגמה של עורכי התוכנית היא להציג את שפרה באור כמה שיותר טוב על הגבול שהם לא יתפסו משוחדים לטובתה, וזה מאוד מאוד פסול. ארז טל (ארז בן טולילה לשעבר) שוכח שהציבור משתוקק למשהו אמיתי על כל אפניו , ומתעב קוסמטיקה.
 

נועה21

New member
כמה שזה נשמע מצחיק, גם אני הייתי בעד שפרה

בתחילת התוכנית היא היתה המועדפת עליי. היא נראתה לי בחורה מקסימה מקסימה. יצא לי לדבר עם הרבה אנשים שכך זה היה גם אצלם. התוכנית היא לא תוכנית ריאלטי רגילה ששם היו יכולים לקחת את האדם הכי מקסים בעולם וע"י עריכה להפוך אותו לרשע מרושע. התוכנית הזו משודרת 24 שעות ביממה כך שאנחנו הצופים יכולים לעמוד על טיבו של אדם. מי שיוצא מהבית לא יכול לבכות ולומר שהוציאו אותו לא טוב בגלל שאנחנו רואים אותו 24 שעות ביממה. עכשיו לענייניו, למרות שאנחנו, צופי ערוץ 20 והאינטרנט, יכולים לעמוד על טיבו של מתמודד, רוב צופי "האח הגדול" דווקא כן נתונים לסכין העריכה ורואים רק את צבר ושפרה האציליים והאינטיליגנטים ואת עינב ויוסי הוולגרים והגסים. למזלנו, דברים עוברים מפה לאוזן ולאט לאט אנשים יקלטו מי זו שפרה באמת. רק חבל שעורכי התוכנית מאוהבים באדם הלא נכון. שפרה היא פשוט רעה, אנחנו רואים את זה.
 

אורישקי

New member
מצחיק אותי דבר אחד

אתם מתלוננים ששפרה היא פייבוריטית של ההפקה,אבל היא עמדה להדחה כשההפקה התערבה,בפעם הראשונה שהם בחרו שמות-הם אמרו ש2 יעמדו להדחה ועמדו בוריס ויוסי,בוריס הודח אבל חזר בגלל הסיפור הזה עם מיקי,אבל בהדחה שאחרי יוסי ועינב היו אמורים לעמוד לבד להדחה,ההפקה קלטה שאם הם ישאירו 2 שמועמדים,עינב ויוסי יעמדו ודמות מעניינת תודח,לכן היא שינתה ללפחות 3 מועמדים להדחה והעמידה את שפרה ובוריס
 

Fairywitch

New member
../images/Emo45.gifצדיק בסדום.

אולי עדיף לפתוח OFF אצלנו- פה כולם בובלילים.
 
../images/Emo163.gif מצחיק שחוקי המשחק מצחיקים אותך.

היא היתה צריכה להעלות להדחה מלכתכילה, וזו עוד הוכחה לכך שההפקה לטובת שפרה. ארז טל חזר על כך אין ספור פעמים,המינימום להדחה הם שלושה מועמדים, ומבצב של תיקו - 4 מועמדים.
 
למעלה