דני לוי נבלה
אין ספק שהוא מוציא שם רע להפועל פ"ת, ואם תדבר עם אוהדים שלנו תראה שכולם מלבד כמה שפוטים (פנים אל פנים הוא יודע לשכנע אנשים) כולם מתעבים אותו. כולם גם חושבים אותו דבר על שאר חברי מועצת החכמים, שקנו את הקבוצה בשקל ומעולם לא עשו דבר למען קידום הקבוצה, ועכשיו נשארים למרות שלמעשה אין להם שום תפקיד (ליאור שחר קובע הכל) במטרה לעשות כסף בהמשך. אפשר להתנחם בכך שכבר חודשיים, מאז שניר לוין פוטר, לא שמענו ממר גורם בכיר וחבריו, ונקווה שגם לא נשמע יותר. בניגוד ללוזונים, למשל, שהם ומכבי פ"ת זה שידוך שיימשך עוד עשרות שנים לדעתי, מוקיוני ההנהלה הם לא הפועל פ"ת והם ייעלמו מהמפה בסופו של דבר, אולי חוץ מדני לוי שיחזור לטפס על הגדרות ליד השירותים בשער 5 ולקלל את המאמן. בכל מקרה, אני לא רואה קשר בין הבעיות בהתנהלות הקבוצה שלנו, ואני הראשון שימחה כאן נגדן, לבין "זכותינו" לתעב כל מה שקשור במכבי חיפה בלי שעוד צפרדע (אשר בוודאי לא גרה בחיפה) תטען שאם אנחנו שונאים אותם זה חייב להיות מקנאה או סתם בלי סיבה.