NK The man
New member
התגעגעתי...
טוב, אז ככה, לא רק שבפ"ת אין ים, אין דיסקוטקים, החרדים סוגרים את העיר בשמונה בערב והשנה גם הקבוצה העירונית(ויסלחו לי חברי ה"שכונה הקטנה" מעבר לכביש... או שלא!) לא מצליחה........!!!
אז עכשיו, מנעו מאיתנו גם את האינטרנט!!!!
כאילו, מכל ארץ ישראל שידרוג המערכות בערוצי זהב היה צריך לפגוע רק בפ"ת!!!!! ואני שואל ללללממממממממממממההההההההההההההה?????????
נמאס להיות שק החבטות של המדינה... למה אנחנו? למה לא גבעתיים???? למה?
טוב, אז ככה, לא רק שבפ"ת אין ים, אין דיסקוטקים, החרדים סוגרים את העיר בשמונה בערב והשנה גם הקבוצה העירונית(ויסלחו לי חברי ה"שכונה הקטנה" מעבר לכביש... או שלא!) לא מצליחה........!!!