השתתפות בהפגנות הימין-שייך לחב``ד?

בן הצבי

New member
גדולי וחשובי רבני חב``ד..?

אגב, לכם לא היה מה לענות. חוץ מקישורים לאתר המשיחי, לא קבלתי שום תשובה. הכל היה הערכות וסברות-בטן שהיום המצב שונה וכו`, ללא שום סימוכין משיחה אחת של הרבי. וולפא כבר נזרק מכל המדרגות, וידועה השיחה בתשמ``ה שהרבי צעק עליו צעקה גדולה ומרה, שיחה שלימה, בה התבטא גם ``הוא יעשה ממני ומליובאוויטש מוקצה מחמת מיאוס בעולם``. אקסלרוד כידוע ומפורסם לא הרשה לבניו ללמוד בחב``ד, ופניו מעולם לא נראו ב 770 אצל הרבי. ולא זו בלבד, אלא שהיה תמיד בידידות עם אותו האיש מבני ברק, אצלו גם היה בעת ברכת החמה המפורסמת. פתאום הוא קיבל את הכבוד שאף פעם לא קיבל מאף אחד, אצל המשיחיסטים.. נסתרים דרכי בעלי הגאווה. הרב גינזבורג ידוע כת``ח וכו`, אבל גם ידוע שדרכו אינה דרכנו, ויש לו דרך די עצמאית בעבודת ה`, לאו דוקא חב``דית. איז דריי מיר נישט קיין יארמעלקע.
 

משיח now

New member
לנו לא היה מה לענות?

אם אתה חושב שהרבי היה בעד שחיילים יגרשו יהודים- אז באמת שאין לי מה להגיד לך...... אתה אולי מבלי להרגיש- אומר דברים שהם בבחינת הוצאת לעז חמור ביותר שאפשר בכלל לדמיין נגד הרבי מיליובאוויטש!!!!! תעיין בכל השיחות שבהן הרבי מדבר על העניין של "דינא דמלכותא דינא", ומבהיר כמובן בצורה חד משמעית שזה כמובן תקף כל עוד חוקי המדינה שבה אתה חי אינם עומדים כלל בסתירה לדיני התורה, מפני שאחרת מה בכלל השאלה?!! הרבי התבטא במפורש במלחמת לבנון הראשונה שהאחראים למחדל יכולים לדבר אך ורק בשם הערבים ולא בשם היהודים! חב"ד אינפו הוא אתר מעולה המביא את כל ענייני הרבי בצורה הרצינית והמעמיקה ביותר, וחבל שאתה מתמקד בהשמצות במקום להתייחס לציטוטים שאני מביא מדברי הרבי... וכאמור, אחד ממובילי וראשי המאבק הוא הרב היקר והחשוב דוד דרוקמן מקרית מוצקין, שאיננו מוגדר 'משיחיסט'.
 

בן הצבי

New member
ושוב..

אתה מעוות כאן כמה דברים. הגם שהרבי יצא חוצץ נגד מסירת שטחים בביטויים נוראיים ממש (כפי שהזכרתי לעיל, יש ספר ידוע בשם ``קראתי ואין עונה`` המרכז את שיחותיו ומכתביו של הרבי בנושא שלימות-הארץ בשני כרכים. אני תרגמתי את השיחות מיידיש לעברית עבור הספר מתוך ``שיחות-קודש`` ומתוך קלטות, כך שאת השיחות של הרבי בנושא אני ``קצת``, לפחות כמו היהודים המשיחיים, עורכי ``חב``ד אין פה``). אך אין, ולא תמצא בשום מקום הוראה של הרבי לצאת למנוע בגופינו את פינוי ימית (שאמנם אינה ארץ ישראל, אך הרבי הרי צעק שהחזרת שטח זה הוא סכנת פקו``נ, והרי זה ערך הלכתי גבוה הרבה יותר מקדושת ארץ ישראל בזמנינו), אין ולא היתה הוראה של הרבי לחיילים המפנים לסרב פקודה בימית, ובודאי שלא היתה הוראה של הרבי לפרסם את תמונות החיילים המפנים, לזהותם ולבזותם, כפי שעשה ש``ד וולפא. חסידי חב``ד אז אכן דיברו ברבים נגד ההסכם עם מצרים, ניסו לשכנע בעלונים ובעיתונים, אך ללחום בשלטון זו אינה דרכנו. כך לפחות הנחה אותנו הרבי שלנו. אם לכם יש היום רבי אחר, תעשו מה שהוא אומר, אולי אפילו קיבלת תשובה על זה באיגרומט (מכניס שקל יוצא תשובה..)
 

משיח now

New member
מה זאת אומרת "לא הייתה הוראה"??...

הרבי גם לא אמר להם לא לרצוח ולא לגנוב, אז אם היו חלילה רוצחים פיסית גם היית מתבטא כך??? היות והטעם העיקרי אצל הרבי זה עניין הפיקוח נפש, הרי שממילא כל מי ששותף לתהליך זה, באופן ישיר או עקיף, הוא שותף מלא לעבירה של שפיכות דמים, שהיא אחת מהשלוש עברות החמורות ביותר!!! עכשיו אינני נכנס לעניין ההבדלים בין ימית לגוש קטיף ( אם כי בגדול כולנו יודעים את העובדות, שימית הייתה קיימת שנים ספורות בעוד בגוש קטיף כבר הספיקו לגדול שלושה דורות, גודל ההתיישבות וכ'ו ), אבל בוודאי שמי ששותף לעברות אלה חובה לחשוף את קלונו ברבים ( כמובן אא"כ יעשה תשובה, שזה כולל חרטה מלאה, קבלה על העתיד ופיצוי לנפגעים- למיטב ידיעתי אף אחד מהדברים הללו טרם נעשה... ), וכפי שכבר הבאתי לך מוקדם יותר הוראה מפורשת מהרבי בעניין פרסום קלון ברבים, כך שאתה אמור להיות אדם מספיק מבוגר להתייחס לגוף דברי הרבי עצמם, גם אם אינך מחזיק מהאתר שבו הם הופיעו.... הנה שוב:
 

בן הצבי

New member
הדברים ידועים,

אך עדיין קושייתך מופרכת מיסודה. גם על השיטה ד``אתחלתא דגאולה`` הרבי אמר שהיא מביאה לקרבנות בנפש. ועם כל זה, קיבל בכל הכבוד הראוי את רבני הציונות הדתית, מראשי השיטה המגוחכת הזו (למעט אחד).
 

משיח now

New member
הוא שאמרתי: אין כל קשר בין הצורך לקבל פני

כל יהודי בסבר פנים יפות ובאהבת ישראל, שהרי הרבי רואה בכל יהודי את 'החלק אלוקה ממעל ממש' שבו ולא את מעשיו הרעים, ובמקביל יש להילחם בכל התוקף נגד כל שיטה שהיא פסולה ובפרט שמביאה לאסונות. זאת ועוד- אנשי הציונות הדתית הם יהודים נפלאים ומסורים מאין כמותם, וידוע הרי שהרבי תמיד מחפש את המשותף עם יהודי שני ולא ח"ו את המפריד, ובכל זאת לא נרתע לרגע מלזעוק ולהתריע בעניין, וניתן לראות זאת בכל ההתכתבויות הרבות של הרבי עם גדולי רבני הציונות הדתית, שבו הוא מתריע על הסכנה שבשיטה וכמה שההכרזה האומללה של "ראשית צמיחת גאולתנו" מביאה רח"ל לאסונות ולקורבנות בנפש! כך שבתור חב"דניק מלידה- אתה בוודאי חייב לדעת שהדרך היא לדעת להפריד לחלוטין בין היהודי שאותו יש לאהוב לבין המעשים הרעים שהיהודי עושה, ק"ו כשמעשים אלו גורמים אסונות, עוולות ואינספור עוגמות נפש לכל כך הרבה יהודים אחרים!!! בפרק לב בתניא האדמו"ר הזקן מבאר זאת בצורה חד משמעית: "וגם המקורבים אליו והוכיחם ולא שבו מעוונותיהם, שמצוה לשנאתם, מצווה לאוהבם גם כן, ושתיהן הן אמת: שנאה מצד הרע שבהם, ואהבה מצד בחינת הטוב הגנוז שבהם, שהוא ניצוץ אלקות שבתוכם המחיה נפשם האלקית" ( סוף ציטוט, ההדגשה איננה במקור )
 

משיח now

New member
וכמובן שאני מוחה בתוקף על דבריך נגד הרב וולפא

שהם דברי הסתה ושקר, ובעיקר שאתה בוחר לציין 'חצי אמת' שבהרבה מקרים ( כמו הנ"ל ) זה גרוע בהרבה משקר! השיחה בתשמ"ה נאמרה כמובן בהקשר לספר 'יחי המלך', והרבי אז אכן הבהיר שעוד מוקדם לפרסם את זהות המשיח וכ'ו, משא"כ בשנת תשנ"א ובפרט בש"פ שופטים, שהרבי הדגיש שחובה לפרסם לכל אנשי הדור, שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל בחירה שיהיה השופטייך והיועצייך ונביא הדור וכ'ו וכ'ו, ולמותר לציין שבשנים הללו הרב וולפא זכה לברכתו המלאה של הרבי על הספרים 'יחי המלך' ו'יחי המלך המשיח', אז לבוא ולצטט את השיחה מתשמ"ה זה בדיוק כמו להזכיר שבשנת תש"י ( 1950 ) לאחר הסתלקות האדמו"ר הרי"צ נ"ע- במשך שנה שלימה הרבי סירב לקבל עליו את הנשיאות, אז תיכף תבוא ותגיד שהנשיאות של הרבי איננה נחשבת מבחינתך כי בהתחלה הוא לא רצה לקבלה.... ובהקשר לענייננו, הרב וולפא הוא היחיד שקיבל מהרבי הוראות מפורטות כיצד להיות שליחו בעניין שלימות הארץ ולנהל את המאבק מטעמו, מאז שקיבל את ההוראה לכתוב את הספר "דעת תורה בענייני המצב בארץ הקודש" ועד עצם היום הזה! לגבי הרב אקסלרוד מה שלי ידוע, שדווקא בנו משמש ר"מ ומשפיע בכמה ישיבות תמימים, ביניהן 'תורת אמת' ורמת אביב. הרב יצחק גינזבורג שליט"א מקושר לרבי בכל נימי נפשו, וב"ה עושה עבודת קודש בכך שמצליח לחבר רבים וטובים מאחינו ביצהר, איתמר ומקומות נוספים לאורו הגדול של הרבי מה"מ!
 

בן הצבי

New member
וכאן שיקרו לך.

את הספר יחי המלך ערך יחד עם ש``ד וולפא הרב מ``מ ברוד, ויחד הם הורידו את הקטעים עליהם הרבי צעק. כך גם בספרו ``יחי המלך המשיח``. אך בפועל, וולפא פרסם את הספרים יחד עם הקטעים אותם הוא הוריד, והרבי לא אישר.. עוד טעות בידך: הרבי לא אמר שעכשיו העולם לא כלי עדיין לקבל את זהות המשיח, ואח``כ בתנש``א חזר בו.. בתשמ``ה הרבי צעק שאסור לפרסם דבר כזה, ובתנש``א לא חזר בו, אלא כאמור אישר את הספר אותו אסר בעבר, לאחר שהורידו ממנו את החלקים עליהם צעק. וולפא הוא דמגוג גדול, ולכן לא סיפר את הדברים האלה.. ברוד לעומת זאת, אמין מאוד כידוע, מהסיבה הפשוטה - כשהוא אומר דבר שאינו אמת רואים זאת מיד, הוא פשוט לא יודע לשקר טוב.. אקסלרוד כן אסר על בניו ללמוד בחב``ד, ואכן היה בקשרים טובים עם אותו האיש מבני-ברק. בניו לעומת-זאת, ברחו לו מהישיבה הליטאית בה שם אותם, והלכו ללמוד בחב``ד בניגוד לרצון אביהם. הסיפור ידוע, אך בשנים האחרונות הושתק ע``י הגורמים המעוניינים בדבר. הרב גינזבורג אכן קיבל עידוד מהרבי, אבל הרבה אנשים עם כיוונים לא לגמרי חב``דיים קיבלו עידוד מהרבי.. הוא היה משפיע בישיבת תות``ל בכפר חב``ד לפני כמה עשרות שנים, ופוטר ממשרתו לאחר שהורה לאחד התמימים ללמוד ``ליקוטי מוהר``ן`` כיון שכך מתאים לו לפי שורש נשמתו...
 

משיח now

New member
אתה מנסה לגרור את הדיון לפוליטיקה פנים חב"דית

בין 'משיחיסטים' ל'לא משיחיסטים', ותרשה לי לומר לך שלענ"ד הדבר איננו מומלץ כלל, כיוון שאתה בוודאי יודע בדיוק כמוני עד כמה הנושא טעון ורגיש, ונראה לי גם שמנהלת הפורום ממש לא הייתה רוצה לגרור את הפורום למקומות הללו, מכיוון שזהו פורום צעיר בן שבוע וחצי בלבד, שב"ה מגלים בן עניין רב גם יהודים שאינם שייכים לחב"ד כפי שאתה רואה, ודברים מהסוג שאתה כתבת עכשיו הם מרשם בטוח למחלוקות ושנאת חינם! בקיצור ולעניין, אני מכיר גם מכיר את הסיפור היטב אפילו שלא זכיתי כמוך לגדול ולהתחנך בחב"ד משחר ילדותי, ומטבע הדברים אתה כמובן ניזון ממקורות שבעיניי ממש לא אמינים. ממש לא שייך שאתה ככה משתלח ברבנים חשובים ותלמידי חכמים עצומים המוסרים נפשם על כל ענייני הרבי, ובפרט כמובן בעניין שלימות הארץ. בקשר למנדי ברוד, זה נורא קל ונוח לא להיות שותף למאבק מלבד כתיבת מאמר שבועי נחמד ב"שיחת השבוע", אבל מאידך להשתלח בגסות נגד מי שכן פועל כמו 'המטה להצלת העם והארץ' בראשות הרב וולפא. לא אאריך בדברים על הצורה הכוחנית והמקוממת שבא ברוד ושותפו אהרונוב מנהלים את ארגון "צעירי חב"ד", אבל היות והצחיק אותי שכתבת ש"ברוד לא משקר"- אסתפק בלהראות לך שעצם העובדה שהוא מציג עצמו מעל כל בימה תחת התואר של "דובר חב"ד", תפקיד שהרבי ביטל כבר לפני 17 שנה!!!, אז מה יכול להיות שקר יותר גדול מזה?!!
 

בן הצבי

New member
עוד פעם מלעיטים אותך בשטויות..

ר` מענדי ברוד אכן דובר חב``ד, והוא אגב יהודי מאוד חסידי. הרבי ביטל את תפקידו של פלוני שהיה מעורב בתרגיל המסריח, לא ביטל את התפקיד הזה לגמרי. נ.ב: תתפלא, נכנסתי ללמוד בחב``ד רק בשעור א` ישיבה קטנה. משפחתי כלל לא חב``דית. באשר להיות פורום זה פורום פתוח לעיניים לא חב``דיות: אדרבה, חושבני שחשוב מאוד לפרסם קבל עם ועדה שהכת המשיחית אינה חלק מחסידות חב``ד, וחסידי חב``ד מתנערים בגלוי מאמונתם של אנשים אלו, הגובלת בין טפשות לכפירה ממש.
 

משיח now

New member
חבל שאתה מתווכח עם מסמך חתום שחור על גבי לבן,

שמוכיח חד משמעית שתפקיד הדובר בוטל, ושהרבי ידע היטב לאיזה חילול ה' נורא ואיום התפקיד המפוקפק הזה גורם ולכן דאג לבטלו, מה שלא מפריע לאותו מחוצף להמשיך וליטול לעצמו במירמה תארים לא לו! חבל שאתה מכנה עשרים אלף חסידי חב"ד שהגיעו לכינוס בבלומפילד ב-יא ניסן, ואת האלפים הרבים שהגיעו לכנס ג תמוז בבת-ים ( לעומת מאתיים איש בלבד בכנס שנערך יום קודם בכפר חב"ד...
), חבל שאתה מכנה אותם כ"קומץ קטן ושולי".... אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה, רק שתדע שאתה פוגע בפורום חב"די ושלמיטב ידיעתי גם מנהלת הפורום חושבת "קצת" אחרת ממך במרבית מהנושאים, כך שמוטב שתתייעץ קודם איתה לפני שאתה ממשיך. שים לב שאני מכבד את דעותיך, אבל רק ההשמצות שלך נגד טובי רבני חב"ד שלפיהם אני משתדל ללכת ומהווים מבחינתי דוגמא ומופת למסירות נפש חסידית- זו כבר התנהגות בלתי נסבלת שעדיף לטובת הצלחת הפורום שתחדול מכך!
 
אני לא בטוחה שאתה צודק בן הצבי

תקן אותי אם אני טועה, אבל נדמה לי שבפינוי מימית הרב וולפא התבצר בימית על פי הוראתו של הרבי מלובביץ'. מלבד זאת, הרבי מאוד העריך בזמנו את הגברת גאולה כהן שהיתה חברה ב"מולדת" וטען שהלוואי והחסידים שלו היו מבינים את המשמעות של ארץ ישראל השלמה כפי שהיא מבינה אותה וכפי שהיא נלחמת עבורה. ומי שראה את הגברת גאולה כהן בפינוי מימית ואת כל היהודים שנאבקו עד הרגע האחרון, יכול להבין מהי פירושה של התנגדות פעילה לפינוי. אני לא חב"דניקית ובאמת שאינני יודעת מי המשיח וגם לא מתעסקת בזהותו של המשיח ואם זה אכן הרבי מלובביץ', זה רק ישמח אותי:) אבל אני חושבת וזו דעתי בלבד שהרבי כן רצה שנילחם על זכותנו כאן לחיות בארץ ישראל וכן היה בעד מלחמה שהיא אפילו התנגדות שבגוף. אני גם חושבת שאנשי חב"ד אינם עושים מספיק נגד גירוש יהודים מאדמות ארץ ישראל ולא רק שלא עושים, אלא גם מתחבאים מכך באמירות שזו לא היתה דרכו של הרבי. ואני כן חושבת שהרבי דיבר על מרד בשלטון כאשר למשל (ובאמת שאני לא יודעת להעביר לכאן לינקים) הזהיר את משה קצב מפני מהלכים של החזרת שטחים ואמר שהוא בעצמו ייצא נגד ממשלת שמיר ויפיל אותה. היו לא מעט אמירות של הרבי שנאמרו בחדרי חדרים וישנם עדים ועדויות לכך שהרבי אכן התבטא בצורה מאוד ברורה נגד החזרת שטחים ולזכרוני, הוא היה מאוד תקיף. אני מעיזה לומר שאם הרבי היה חי, הוא היה שולח את כל חייליו לגוש קטיף להתנגד לגירוש :)
 

בן הצבי

New member
סוף סוף מישהו אומר דברים של טעם.

לא ידעתי שוולפא התבצר בימית בהוראת הרבי זי``ע, אברר את זה, וזו נקודה מעניינת מאוד, תודה לך על הפרט הזה. אני מאוד בספק אם בדברי הרבי לקצב, התכוון הרבי להפלה פעילה של ממשלת שמיר. אני מאמין שהרבי התכוון למהלך פוליטי, או אולי למהלך שמימי. אינני סבור שהרבי התכוון למרי אזרחי, שכן הסכנה בכך ברורה. כל מרי אזרחי בהסטוריה הביאה לשפיכות-דמים משך כמה שנים רצופות עד שהעניין הסתדר, אם בכלל. ביחוד שלנו אין את הלוקסוס למחלוקת בתוכנו - כשאנחנו נריב, יאכלו אותנו חיים מסביב. נ.ב: זה בסדר, גם אני לא מתעסק בזהותו של המשיח, וגם אני אשמח אם בסוף יסתבר שזה הרבי מליובאוויטש.. :)
 

משיח now

New member
זהו שתפרידי: יש את 'המטה להצלת העם והארץ'

של הרב וולפא שבלא מעט תקופות עומד בראש המערכה תוך מסירות נפש יום יומית, ויעידו על כך רבים מהמגורשים שאני מקבל מהם מיילים ותגובות שחבל שלא נותנים לדרכו, שזו כמובן דרך הרבי מיליובאוויטש, להוביל את המאבק במקום מועצת פש"ע ושאר "מרעין בישין"... ומאידך, יש באמת את העסקנים מכפר חב"ד, שלא זו בלבד שלא מסייעים באופן פעיל ומעולם לא קיימו כינוסים למען א"י, אלא אף פועלים בעקביות על מנת לחבל בכינוסים ובכל הפעילויות הנפלאות שהרב וולפא עושה למען המגורשים!
 

בן הצבי

New member
וכלשון ההבטחה יד החסידים על העליונה

וכמובן ינצחו בסוף שלוחי הרבי זי``ע וראשי ארגון צא``ח שהרבי הותיר בידם את הסמכויות אשר לש``ד וולפא אין, וכפי שלמנגדים בכל הדורות לא היתה השפעה על הציבור, כן בעז``ה לא תהיה לוולפא ושאר המתנגדים של דורינו כל השפעה.
 

משיח now

New member
רק תראה כמה שאתה עלוב- מדבר יום שלם על הצורך

להפגין 'אהבת ישראל' לחיילים ושוטרים שגירשו יהודים מביתם, ומצד שני תראה איך אתה מתבטא כלפי חסידי חב"ד שלא חושבים ב-ד-י-ו-ק כמוך... על תופעה מעוותת זו כבר כתב הגאון החסיד הרב דוד דרוקמן מקרית מוצקין, בתגובה לדברי ההבל של אותו עורך יהיר ושחצן של העיתון "כפר חב"ד"- חשוב לקרוא!
 

bluestar 777

New member
הרשה לי לחלוק עליך.

ראשי צא"ח לא חפים.. אם היו מנהלים מאבק נגד הגירוש כפי שהתנהל קמפיין `נתניהו טוב ליהודים` הייתי מרוצה. בפועל, הם שתקו כמעט והשמיעו קול איוושה כדי לצאת ידי חובה. מידיעה, הרבה מהכנופייה שסובבת את אהרונוב מיודדים עם הכנופייה של עומרי, הם הצטוו להשתיק את קול המחאה בתמורה לשלמונים.. גם כמה עיתונאים חב"דים היו מעורבים בקנוניה המפוקפקת. תשאל את העבריין יוסקה שיף איזה נשף הוא אירגן בביתו שבמודיעין לכוסאי שרון.. כל יוזמי הגירוש השתתפו בה. בזמן שיהודים נעקרו מבתיהם ובתי כנסת עלו באש, ישבו גם כמה חבדניקים והתהוללו במסיבת ניצחון.. יוסי אליטוב, הגיע בערב ראש השנה לבית כנסת כולו שמח וצוהל: אריק שרון התקשר אליו לברכו בשנה טובה והודה לו מקרב לב על העזרה והסיוע.. פארשטייסטע. אלו פניה של צא"ח כיום. המקרים החמורים שהתגלו לאחרונה, מעילה בעשרות מיליונים של ראשי צא"ח מאששת את טענתי שמאז אותו ג` תמוז מר ונמהר השילו מעליהם כל אחריות ועושים ככל העולה על רוחם כדי לקדם את הביזנס האישי.
 
תראה, אני לא חב"דניקית

ואני לא מבינה הרבה בתוך הפוליטיקה של חב"ד. אני יש לי רק ההגיון שלי הבריא שאומר לי, שהרבי מעולם לא העיד על עצמו שהוא המשיח, זה דבר אחד. דבר שני, כל הכנסים שעושים אנשי חב"ד (או רק חתם מסויים סתוך חב"ד) למען "החייאתו" של הרבי, הם לגמרי לא מה שרצה הרבי. הרבי רצה שהחיילים שלו יצאו ויצעקו לבואו של משיח בן דוד. ואני לא רואה קריאה של אנשי חב"ד בכל ארץ ישראל לבואו של משיח (מלבד כמובן להחייאתו של הרבי ואני לא רוצה להיכנס לדיון הזה עכשיו). אני לא רואה שחב"ד מביאה למודעות הציבור היהודי את קיומו של משיח בן דוד. כל מה שאני רואה זו אמונה כזו שאינני יודעת מהיכן מקורה שגורמת ליהודים לחשוב שמדובר בקומץ של מטורפים ולא להבין באמת את משנתו של הרבי ואת האמונה היהודית בבואה של הגאולה ובבואו של משיח בן דוד. דבר שלישי, אני מעריכה את מעשיו של הרב וולפא בחלקם, אבל כפי שכתבתי לך כבר בפורום אחר, אני לגמרי לא מקבלת את הפרסום הזה של החוברת עם שמותיהם של החיילים והשוטרים שהיו שותפים בגירוש. הם לא אחראים לגירוש, הם רק עשו מה שהממשלה החליטה ואותם חיילים גם נלחמו ונלחמים עבורינו בלבנון ובעזה ולכן קשה לי לגנות אותם באופן אינדבידואלי. וגם, מה זה יועיל ולמי זה יועיל פרסום שמותיהם ותמונתם? הרי משפט לכל יהודי נעשה בשמיים והאם הקב"ה מלך מלכי המלכים זקוק לפרסום שמותיהם ותמונותיהם של החיילים והשוטרים על מנת לדעת מי היה שותף לגירוש? ודבר אחרון, אם היו כל אנשי חב"ד עושים את משנתו של הרבי ובאים מכל קצוות עולם (ואיזה צבא עשה לו הרבי) להתנגד לגירוש, איך שערי שמים היו נפתחים ואולי הגירוש הזה היה נמנע בדרך שמיימית. בינתיים, שם בחב"ד, כמו כנראה בכל תנועה פוליטית אחרת, כולם עסוקים בתככים כאלה ואחרים ורבים על מנהיגות ושאר מיני ירקות ומפספסים את המטרה העיקרית שבעבורה נוצרה תנועת חב"ד. וכמה חבל, כמה חבל וכואב.
 

משיח now

New member
תאמיני לי שמבחינת המגורשים שכל עולמם חרב, זה

ממש לא משנה מי קרוי חב"דניק 'משיחיסט' ומי 'אנטי משיחיסט'... לכן כל הפולמוס ש"בן הצבי" עורר כאן מביא אך ורק להגברת שינאת חינם ( וכפי שכבר כתבתי בהודעה קודמת, שנורא חשוב לו להראות אהבת ישראל לשוטרים וחיילים שגירשו יהודים בברוטאליות ואכזריות, אבל "קצת פחות" מקפיד בעניין כאשר מדובר בגולשי פורום חב"ד... ) לכן גם הרב וולפא זוכה להערכה עצומה בקרב 'הכתומים' ויודעים כולם את מסירות נפשו, לעומת העסקנים מכפר חב"ד שחוץ מלקטר ולהשמיץ אינם עושים דבר בעניין! אדרבה- אם הם כ"כ מתנגדים לדרך של 'המטה להצלת העם והארץ'- מדוע העסקנים הללו לא יוזמים או מארגנים פעם משהו בעצמם לטובת המגורשים ולמען המשך המאבק????
 
למעלה