השתתפות בהפגנות הימין-שייך לחב``ד?

ועל סמך מה את האומר את זה?

הרי ידוע שהרבי היה נגד פינוי וכו'.. אז הגיבו בהתאם, אנלא מבינה על מה ההלם או האי הבנה??
 

בן הצבי

New member
את הספר ``קראתי ואין עונה`` את מכירה?

אני תרגמתי את כל השיחות שם מיידיש לעברית, כך שאת השיחות האלו אני מכיר. ההתנגדות לפינוי היתה צריכה להיות לפי מה שהרבי התווה, לא אחרת.
 

בן הצבי

New member
את גם לא מכירה את הספר..?

הספר הוא ריכוז שיחותיו ומכתביו של הרבי בנושא שלימות הארץ. הרבי התווה דרך של מחאה נמרצת ובוטה, אך שום פעולה אקטיבית נגד שלטון מכהן.
 

משיח now

New member
בעניין "קראתי ואין עונה" אני גם ממליץ בחום!

ספר שמרכז את כל שיחותיו הק' של הרבי מכל השנים בעניין שלימות הארץ. רק חבל שחלק מחסידי חב"ד ( כולל רבנים מסויימים ) לא מילאו את הוראת הרבי למחות בכל התוקף נגד כל ניסיון למסור חלקים מא"י!
 

מחשבiת

New member
תרשה לי לצטט אותך:

"ימית זה לא אדמת א``י, לפי אף אחת מהדעות.." אולי בגלל זה? או, ואיך באמת תסביר את התנגדות הרבי למהלכי אוסלו ושאר מרעין בישין ועוד כשבשטח, בזמן אמת, (לא בדקתי את העניין, אבל לפי דבריך איך זה ש... לא הרעיש עולמות ולא רק זה אלא שגם) לא דרש לעשות מאומה בנידון? מאד תמוה, בעייני לכל הפחות.
 

בן הצבי

New member
מה הקשר לא``י בכלל?

הרבי התנגד לפינוי שטחים רק מצד זה שזה א``י? איזו מין בורות זאת?
 

מחשבiת

New member
"ארץ ישראל בסכנה - אסור לוותר".

לא אשכח את הפרסומות שרצו אז מטעם חב"ד בימי אוסלו. וגם תאמר שההתנגדות היא לאו דווקא מטעם איסור וויתור על שטחי הארץ, מה אם כן לדבריך הסיבה שלא עורר הרבי סערה בכל הקשור לפינוי בימית? איך אפשר לאחוז בדעה מסוימת, לא סתם עוד דעה - אידולגיה שכשמשנים פיפס ממנה די משמעותית להמשך הדרך, ודווקא בשעת מבחן, בשעה קשה שדורשת נתינת טון מגורם מנהיגותי רם מעלה, דווקא אז לשבת בחיבוק ידיים??? ושוב, לא בדקתי את הנושא, כך שאני יוצא מתוך הנחה שהוא לא יצא חוצץ, רק בגלל שכך אתה אמרת. למרות שידוע הדבר שעל כל דיבור ועוד לפני משא ומתן יצא הרבי בחריפות חד משמעית.
 

משיח now

New member
הרבי התמקד בעיקר בסימן שכט בשולחן ערוך או"ח,

שדן בהלכות שבת ומתי במקרה של סכנת נפשות מותר ואף חובה לחלל את השבת, וכך נפסק להלכה: "נכרים שצרו על עיירות ישראל, אם באו על עסקי ממון אין מחללין עליהם את השבת, ואם באו על עסקי נפשות, ואפילו באו סתם ויש לחוש שמא באו על עסקי נפשות, ואפילו עדיין לא באו אלא ממשמשים לבא, יוצאים עליהם בכלי זין, ומחללין עליהם את השבת. ובעיר הסמוכה לספר, אפילו אינן רוצים לבא אלא על עסקי קש ותבן מחללין עליהם את השבת, שמא ילכדו העיר ומשם תהא נוחה הארץ ליכבש בפניהם." ( סוף ציטוט )
 

בן הצבי

New member
יפה מאוד.

אז אכן, אין קשר לארץ ישראל, כפי שהרבי אמר בחלוקת דולרים לאדמו``ר מסאדיגורא שליט``א. ומכאן גם המסקנה שאין הבדל בין פינוי ימית לבין פינוי קטיף.
 

משיח now

New member
פגיעה פיזית- חס וחלילה! אבל בהחלט צריך לבייש

את כל מי שהיה שותף לפשע הנורא ולפרסם את קלונם ברבים, עד שיביעו חרטה מלאה, יתחייבו לא להיות שותפים יותר לעולם לדבר נורא שכזה, ויפעלו על מנת לתקן את העוול שגרמו! http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=28286 כמו כן, חובה כמובן להזכיר לכל מי שחושב לגרש יהודים גם בעתיד ח"ו היל"ת- מה קרה לכל מי שהיה שותף ל"התנתקות", כדי שיבינו כולם שזה ממש לא משתלם: http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=27423
 

בן הצבי

New member
על איזה שיחה של הרבי אתה מסתמך?

הרבי שלי הוא זה שנתן הקפה בשמחת תורה לשופט חיים כהן, חוזר בשאלה מפורסם, שהיה גם כהן שהתחתן עם גרושה בקפריסין. לשיטתך, הרבי היה צריך להוקיע אותו ולפרסם את קלונו ברבים עד שיביע חרטה.
 

משיח now

New member
הנה- לפרסם ברבים שפלוני בן פלוני כ'ו:

http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=28171 וזה שהרבי מקבל כל אחד בסבר פנים יפות ( ראשי ממשלה, אנשי צבא וכ'ו )- אין בכך שום מתן לגיטימציה ולו הקטנה ביותר למעשיהם!
 
לא יודעת מה איתכם, אבל..

לא יודעת מה הרבי אמר בנוגע לעניין הזה, אבל דבר אחד אני יודעת... חב"ד, כמו כל חסידות אחרת, כן היו צריכים להשתתף במאבק על א"י... פגיעה בחיילים לא אמורה להיות בכל מקרה, אבל הפגנות? קריאה לסירוב? מאבק? -ברור שכן!!!
 

בן הצבי

New member
גיליתי שהבורות שולטת פה בכל..

אין בקיאות בשיחות של הרבי, ולא בהוראות של הרבי. מקסימום קצת קטעי שיחות וחצאי משפטים שמביאים באתר המשיחי ``חב``ד.אין פה``. חבל. צריכים להביא לפורום אנשים מבוגרים כנראה, שייצגו את חב``ד מתוך ידע והבנה, כפי שיאה בפורום היחיד של חב``ד בתפוז. בהיידפארק הפורומים החב``דיים מלאים באנשים איכותיים בעלי ידע, מעבר לציטוטים מאתרים משיחיים באינטרנט. אולי יהיה אפשר לסחוב חלק מהם הנה.
 

משיח now

New member
מאד אופייני לתקוף ולהשמיץ כשאין מה לענות...

חבל רק שאתה ככה מבטל את דעתם של רובם המוחץ של חסידי חב"ד ( מלבד כמה עסקנים מכפ"ח ), דיעה שנתמכת ע"י גדולי וחשובי הרבנים בחב"ד כמו הרה"ג שלום דובער וולפא שפירסם עשרות ספרים בכל חלקי התורה, הרה"ג גדליה אקסלרוד אב"ד העיר חיפה, הרב דוד דרוקמן ( רב העיר קרית מוצקין ולא משיחיסט ), הרב המקובל הגאון יצחק גינזבורג שליט"א ועוד רבים וטובים.
 
למעלה