השתתפות בהפגנות הימין-שייך לחב``ד?

כולם עסקנים פוליטיים בעת הזו :)

ועדיין, אני מסכימה איתך לגבי הסיפא של הודעתך. מדוע לא עושים אנשי חב"ד למען ביאת משיח והמשך המאבק נגד גירוש יהודים מאדמות ארץ ישראל ונגד מסירת שטחים לאוייב? היכן כולם? היכן כל הצבא הזה של חב"ד?
 

bluestar 777

New member
אני נגד המשיחיסטים

אבל בעד מאבק חסר פשרות במובילי הגירוש האכזרי.. נא לא להגדיר את המגרשים ש`יעדער שבט מי זיין גאנג`, זה לא היה איזה מהלך הגיוני, מדובר במהלך נפשע שיזמו אותו כנופיית פשע שביקשה לחמוק באמצעותו מידי החוק.. זה לא קשור לחב"ד, כל אשר נשמה יהודית בקרבו חייב היה להתקומם נגדו בכל הכח.
 

bluestar 777

New member
אי אפשר להשוות את הגירוש

לשאר החלטות ממשלה שנגדו את דעת הרבי.. המהלך ההם שהרבי יצא חוצץ נגדם הובלו עם היגיון מסויים, אלו שיזמו אותם חשבו באמת ובתמים שזה יביא למשהו חיובי, לכן נזעק הרבי וצעק: אל נא. אל תסחפו באוירה, זה רק יגרע... באסון שהתרחש לפני שנתיים נאבקתי אף אני בצורה קיצונית במובילי המיני שואה. המקרה הזה שונו מאד, לדוגמא: אם אראה אדם נאבק עם גנב או רוצח, אחוש לעזרתו ואשתמש בכל האמצעים כדי לנטרל את התוקף, במצב כזה אין צורך להיוועץ ברבי.. הגירוש היה בעצם שוד אלים ואכזרי של שרון ואנשיו שהקריבו את מתיישבי הגוש קרבן על מזבח החפות שלהם.. כמובן שהצטרפו לשבח את המהלך כל `ידידי` המתנחלים בתקשורת והמערכת המשפטית. נכון שרדיפה אישית נגד כל חייל וחייל היא מרושעת וללא ספק מביישת את שם חב"ד, הדרג הזוטר שביצע את הפשע היה אנוס לא פחות מהקורבנות. אבל הקצינים הבכירים, המובילים? לרדוף אותם עד חורמה. הם מונו רובם ככולם לשם ביצוע המהלך הספציפי הזה. אלו שהעזו להתנגד - הודחו. קראתי השבוע איך שטפו את מוחם של חיילים והפכו אותם לרובוטים, כפי שנהגו המשטרים האפלים, מזעזע כל לב.. כמו שלא הייתי נותן מנוח לאחד שגזל אותי, את אחי את חברי, שהחריב את ביתו, שנישל אותו מנכסיו, ששרף את בית הכנסת שלו ואת הישיבה, שעקר את קברי יקיריו.. לא אתן מנוח לרשעים הארורים האלו. אמש לכדנו גנב שפרץ לכמה דירות באישון ליל, כמובן שהפלאנו בו מכות הגונות, לא חשבנו שיש צורך לפנות לדעת הרבי לפנ"כ. המאבק נגד מובילי ומתכנני הגירוש צריך להימשך עד להדחתו של האחרון שבהם.
 
למעלה