טוב, זה עניין אינדיבידואלי,
אבל דבר אחד בטוח, וזה שהמתמטיקה שם היא לא ברמה תיכונית. תיכוניסטים לא אמורים לדעת לפתור משוואות דיפרנציאליות ולפתח טורי טיילור. הם גם לא אמורים לדעת חשבון וקטורי ברמה כזו. הלוואי שהייתי נחשף לזה עוד בתיכון, זה אולי היה נותן לי מוטיווציה להתקדם הלאה, אבל זה לא ממש מתאים למישהו שבסה"כ רוצה להשלים בגרות. יש לאו"פ, עד כמה שאני יודע, סדרה של ספרים בשם "יסודות הפיזיקה" - זה אולי יותר מתאים לקריאה ראשונה. ובכל מקרה יש את הספרים של יורם אשל ועדי רוזן. אתם לא לומדים יחסות בפיזיקה 1? מעניין. איפה אתה לומד?