השלושר..

השלושר

New member
זה לא מה אתה בוחר

זה מה שיש.

זו המציאות ואין בלתה.

יש שיר כזה, שאני שר לעצמי,
דומה מאד לשיר הנמייה.

מצ מצ מצ מצ מציאות
מצ מצ מצ מצ מציאות
מצ מצ מצ מצ מציאות
מצ מצ מצ מצ מציאות.

נדמה לי שלסוקי יש גם כזה,
אבל הסוף אחר.
 

השלושר

New member
העיקר שלנמיות שלום

האכזבה שאני מהווה עבורך
תיאלץ להמשיך ללוותני.
 

mri10

New member


 

שדות77

New member
אני מכיר שיר דומה

נ נח נחמ נחמן מאומן
נ נח נחמ נחמן מאומן
נ נח נחמ נחמן מאומן
נ נח נחמ נחמן מאומן

ושוב ושוב ושוב

בליווי מוזיקת טראנס וריח של עשבי תיבול טריים
 
אוי
איפה הטישו....

אני בוכה פה מצחוק.

יא ראבי.
איזה קטע טוב זה.

המשחק של הטסטר - הזכיר לי הילדות שעברתי בשכונה שלי.
איזה פלאש מוצלח. בראבו עאלק.
 

BW37

New member
השאלה היחידה הנשאלת

זה האם השלושר הוא מורה לנהיגה או אנימטור
אף אחד אחר לא יכין כזה סרט....
 
למעלה