השלושר.. http://youtu.be/pEgMqPjOO4Y
ה השלושר New member 4/12/13 #7 זה לא מה אתה בוחר זה מה שיש. זו המציאות ואין בלתה. יש שיר כזה, שאני שר לעצמי, דומה מאד לשיר הנמייה. מצ מצ מצ מצ מציאות מצ מצ מצ מצ מציאות מצ מצ מצ מצ מציאות מצ מצ מצ מצ מציאות. נדמה לי שלסוקי יש גם כזה, אבל הסוף אחר.
זה לא מה אתה בוחר זה מה שיש. זו המציאות ואין בלתה. יש שיר כזה, שאני שר לעצמי, דומה מאד לשיר הנמייה. מצ מצ מצ מצ מציאות מצ מצ מצ מצ מציאות מצ מצ מצ מצ מציאות מצ מצ מצ מצ מציאות. נדמה לי שלסוקי יש גם כזה, אבל הסוף אחר.
ש שדות77 New member 4/12/13 #14 אני מכיר שיר דומה נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן ושוב ושוב ושוב בליווי מוזיקת טראנס וריח של עשבי תיבול טריים
אני מכיר שיר דומה נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן ושוב ושוב ושוב בליווי מוזיקת טראנס וריח של עשבי תיבול טריים
א איש המתח New member 4/12/13 #15 אוי איפה הטישו.... אני בוכה פה מצחוק. יא ראבי. איזה קטע טוב זה. המשחק של הטסטר - הזכיר לי הילדות שעברתי בשכונה שלי. איזה פלאש מוצלח. בראבו עאלק.
אוי איפה הטישו.... אני בוכה פה מצחוק. יא ראבי. איזה קטע טוב זה. המשחק של הטסטר - הזכיר לי הילדות שעברתי בשכונה שלי. איזה פלאש מוצלח. בראבו עאלק.
B BW37 New member 4/12/13 #16 השאלה היחידה הנשאלת זה האם השלושר הוא מורה לנהיגה או אנימטור אף אחד אחר לא יכין כזה סרט....